Αιώνια πιστοί Ιάπωνες

Αιώνια πιστοί Ιάπωνες

13.754 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2017)

Εσείς αν βρίσκατε αξιοπιστία, εξυπηρέτηση, τεχνολογία αιχμής και ξεχωριστή σχεδίαση θα φεύγατε από μία μάρκα; Τι είναι όμως αυτό που έχουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που κρατάνε το κοινό τους πιο πολύ από τα άλλα;

Μπορεί στην Ευρώπη η αναδιάταξη των ισορροπιών λόγω της εφαρμογής του περιορισμού των ρύπων από το 2012 να έφερε κάποιες μάρκες στο προσκήνιο περισσότερο από ποτέ, όμως οι Ιάπωνες δεν έμειναν με σταυρωμένα χέρια. Οι τέσσερις μεγάλοι, Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi αλλά και οι δύο μικρότεροι, Mazda και Subaru να έχουν κάνει την Ευρώπη το δεύτερο σπίτι τους, με αποτέλεσμα τα περισσότερα αυτοκίνητα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που οδηγούμε να είναι σχεδιασμένα ειδικά για εμάς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ολόκληρη η γκάμα της Toyota, για παράδειγμα, είναι αποκλειστικά για την Ευρώπη, αν και κάποια μοντέλα, όπως το Yaris, έγιναν παγκόσμια χάρη στην επιτυχία τους στην πιο δύσκολη αγορά του κόσμου. Η Honda εξελίσσει τα δικά της μοντέλα στην Ευρώπη και πάνω τους χτίζει και όλα όσα κινούνται σε Αμερική και Ασία. Η Nissan αξίζει ιδιαίτερης μνείας καθότι όχι μόνο έχει πλέον ευρωπαϊκή συμμαχία με τη Renault, αλλά με το Qashqai και το Juke έφτιαξε δική της κατηγορία που ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές. Όσο για τη Mitsubishi, κατάφερε να συνδυάσει την παραγωγή της στην Ιαπωνία με την αγορά στην Ευρώπη και να λανσάρει μοντέλα όπως το Outlander και το ASX που ουσιαστικά άλλαξαν τα τετρακίνητα για πάντα. 

Σε αυτή τους την προσαρμογή οι Ιάπωνες κράτησαν σταθερό το χαρακτήρα τους. Επέμειναν στην πραγματική ποιότητα, όχι δηλαδή μόνο αυτό που φαίνεται, αν είναι μαλακό ή ευχάριστο, αλλά αν αντέχει, αν κρατάει στον καιρό και τη χρήση. Έβαλαν την αξιοπιστία σε κάθε πτυχή του αυτοκινήτου και την πάντρεψαν με την εξυπηρέτηση μετά την αγορά ώστε να κάνουν τους πελάτες τους να πίνουν νερό στο όνομά τους. 

Και μετά είναι η μοναδική αισθητική τους. Μπορεί να προορίζονται για την Ευρώπη, όμως ένα ιαπωνικό μοντέλο είναι εμφανώς ιαπωνικό. Είτε γιατί έχει το φουτουριστικό στοιχείο που οι ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν έχουν. Είτε γιατί έχουν μοναδικό σχήμα που κανείς άλλος δε θα τολμούσε. Και ναι, οι Ιάπωνες πλέον καθορίζουν τη μόδα και στη σχεδίαση. Από το Honda Civic μέχρι ολόκληρη τη γκάμα της Mazda, πολλοί έχουν στο μυαλό τους την αναμονή κάθε νέας γενιάς των μοντέλων της Toyota, για να δουν πως θα είναι και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της αγοράς σε λίγα χρόνια, και τις νέες ιδέες της Nissan για κατηγορίες που μέχρι τώρα δεν ξέραμε, ή το πώς θα είναι τα SUV της επόμενης δεκαετίας, όπως τα δείχνει η Mitsubishi, οι Ιάπωνες κατασκευαστές παράγουν μόδα. 
 
Ποιο από αυτά όμως κρατάει τους πελάτες τους «κολλημένους» μαζί τους; Γιατί όποιος αγοράσει ιαπωνικό αγοράζει ξανά και ξανά; Εσείς πως το βλέπετε; Τι σας κεντρίζει την προσοχή; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto