- Έχει 2λιτρο diesel 
με 184 άλογα
- Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ.
- Καίει 4,5 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 31.000 ευρώ
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

- Έχει 2λιτρο diesel με 184 άλογα - Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. - Καίει 4,5 λτ./100 χλμ. - Κοστίζει 31.000 ευρώ

Δοκιμή: VW Golf GTD

40.278 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2013)

Tο νέο Golf GTD έχει τον τρόπο του να εξιτάρει το σπορτίφ «εγώ» του οδηγού του, ενώ και η κατανάλωσή του αντιπαλεύεται αυτή μικρών diesel αυτοκινήτων.

Σε αντίθεση με το… τιμημένο Golf GTI, το Golf GTD στη χώρα μας δεν είναι γνωστό. Λόγω της γνωστής απαγόρευσης άλλωστε του diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέχρι και το 2011, η ύπαρξη ενός τέτοιου μοντέλου στην εν Ελλάδι γκάμα του Golf ουδέποτε είχε κάποιο εμπορικό ενδιαφέρον. Πλέον όμως, με την απελευθέρωση του diesel στις δύο μεγαλουπόλεις της χώρας και τον κατακλυσμό της αγοράς από πετρελαιοκίνητα μοντέλα, το νέο κορυφαίο diesel Golf έρχεται για να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο στην καρδιά των οπαδών του σπορ μοντέλου της VW, έχοντας μάλιστα σαν προίκα μια πορεία 31 ετών στη γκάμα των αυτοκινήτων της μάρκας. 
Με κοστούμι GTI…
H εξωτερική σχεδίαση του νέου VW Golf GTD αποκτά το ίδιο, διακριτικά σπορ, πακέτο επεμβάσεων με αυτό του Golf GTI. Και πάλι, το γνώριμο αμάξωμα του Golf είναι ο καμβάς πάνω στον οποίο ζωγραφίζονται ο αλλαγμένος εμπρόσθιος προφυλακτήρας με την κυψελωτή αεραγωγή και τα πλαϊνά βράγχια των προβολέων ομίχλης, οι διακριτικές πλευρικές ποδιές, αλλά και τα σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά εξοπλισμένα με LED (όπως και τα μπροστινά). Οι διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων συμπυκνώνονται στο γκρι σιρίτι που διατρέχει τη μάσκα και τα φώτα του GTD έναντι κόκκινου στο GTI, στη μικρότερη διάσταση των ζαντών αλουμινίου (17 ίντσες στο GTD-18 στο GTI), αλλά και στη διπλή απόληξη της εξάτμισης του diesel μοντέλου, έναντι των δύο εξατμίσεων στις άκρες του πίσω προφυλακτήρα του Golf GTI.

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto