Εξαιρετικός από κάθε άποψη ο 1,4 TFSI g-tron, ο οποίος πέρα από ικανοποιητικές επιδόσεις προσφέρει και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, όπου συνδυαστικά η αυτονομία αγγίζει τα 1.300 χλμ.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εξαιρετικός από κάθε άποψη ο 1,4 TFSI g-tron, ο οποίος πέρα από ικανοποιητικές επιδόσεις προσφέρει και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, όπου συνδυαστικά η αυτονομία αγγίζει τα 1.300 χλμ.

Δοκιμή: Audi A3 Sportback g-tron

35.594 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2014)

Κάνει 100 χλμ με 3,2 ευρώ! Η Audi εξελίσσει περαιτέρω την γκάμα του δημοφιλούς premium μοντέλου της, εφαρμόζοντας εξελιγμένες τεχνολογίες διπλού καυσίμου και παρουσιάζοντας το πρώτο Audi με CNG.

Στα γρήγορα: 
• Κοστίζει από 26.040 ευρώ
• Είναι 1,4 λτ. με 110 PS
• Διπλού καυσίμου, καίει 3,3 kg/100 χλμ.
• Απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας
Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, φρένα, άνεση, ποιότητα κύλισης, κατανάλωση, παθητική ασφάλεια
Τιμή απόκτησης
Η τάση της εποχής θέλει ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα να κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα. Ένα εξ αυτών είναι και το φυσικό αέριο, ένα καύσιμο με εξαιρετική απόδοση και αρκετά φιλικό προς το περιβάλλον. Η Audi, κατασκεύασε το A3 Sportback g-tron, το είναι το πρώτο αυτοκίνητο φυσικού αερίου της γερμανικής μάρκας και πλέον είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας.
Ένα μοντέλο με διττό χαρακτήρα, καθώς μπορεί να καταναλώνει είτε βενζίνη, όπως και τα υπόλοιπα συμβατικά A3, είτε συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Μάλιστα στην Audi κατάφεραν να προσαρμόσουν το σύστημα καύσης φυσικού αερίου στο αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του τόσο όσον αφορά την εμφάνιση και τους χώρους όσο και την οδική συμπεριφορά του.
Εμφάνιση: Γνώριμο σουλούπι
Η γκάμα του A3 ενισχύεται με την έκδοση φυσικού αερίου, g-tron, η οποία βασίζεται στο 5θυρο αμάξωμα του μικρομεσαίου μοντέλου της γερμανικής εταιρείας. Εξωτερικές διαφορές μην περιμένετε να αντιληφθείτε με την πρώτη ματιά, μιας και η μόνη ειδοποιός διαφορά σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου είναι τα λογότυπα «g-tron» στα εμπρός φτερά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Από εκεί κι έπειτα, ο σχεδιασμός του αμαξώματος διαφοροποιείται ελάχιστα στο πίσω μέρος, όπου ο πίσω προφυλακτήρας διαθέτει μια διαφορετική σχεδίαση, όπου ενσωματώνεται και διαχύτης.
Value for Money: Από 26.040 ευρώ
Το Audi A3 g-tron προσφέρεται αποκλειστικά σε πεντάθυρες εκδόσεις (Sportback), ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα της επιλογής ανάμεσα στο μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων και την ημι-αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη (S tronic) με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης με την τιμή απόκτησης να ξεκινάει από τα 26.040 ευρώ ή 28.440 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο S tronic. Οι τιμές περιλαμβάνουν απόσυρση. 

Ο πίσω προφυλακτήρας ενσωματώνει τον διαχύτη, ο οποίος αποκρύπτει την απόληξη των εξατμίσεων.

Ο πίσω προφυλακτήρας ενσωματώνει τον διαχύτη, ο οποίος αποκρύπτει την απόληξη των εξατμίσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto