• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Giulia ούσα πισωκίνητη προσφέρει καλύτερη οδηγική αίσθηση και πιο σπορ συμπεριφορά χωρίς ωστόσο να χάνει πόντους στην άνεση.

Αποτελεσματικό, ασφαλές και πολύ περισσότερο ευχάριστο οδηγικά από τους προκατόχους του είναι το Audi A4 στο δρόμο.

Στοιχεία για τροχούς-αναρτήσεις, για τα Α4 και Giulia.

Oδική συμπεριφορά: Πιο ενδιαφέρουσα η Giulia

Διαβάστηκε από 37325 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2017

Το οδηγικό κομμάτι είναι το βασικότερο πεδίο διαφοροποίησης των δύο αυτοκινήτων του συγκριτικού. Η Alfa Romeo θέλοντας να επιστρέψει στα ξεχωριστά οδηγικά μοντέλα, επανέφερε την πίσω κίνηση για την Giulia, κάτι που εξ αρχής αποτελεί εχέγγυο για την τέρψη των οδηγικών ανησυχιών που μπορεί να έχει κανείς. Ακόμα και οικογενειάρχης. Από την άλλη πλευρά η Audi αντιπαραθέτει μια «ψαγμένη» πλατφόρμα (MLB evo) σε δομή αναρτήσεων και καταμερισμό του βάρους, με την κίνηση εμπρός να αποτελεί μία άψογα εκτελεσμένη συνταγή. Στην πράξη, το Audi A4 διακρίνεται για το στιβαρό και σίγουρο «πάτημά» του, με την ανάρτηση να προσφέρει πολύ καλή απορροφητικότητα και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Ακόμα πιο ευχάριστο όμως είναι το A4 όταν  κληθεί να κινηθεί σβέλτα σε δρόμο με στροφές. Εκεί, το γερμανικό μοντέλο επιδεικνύει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με το αμάξωμα να εμφανίζει μικρές κλίσεις, ενώ και η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι καλή και θα καλύψει πλήρως εκείνον που θέλει να κινηθεί και πέρα από τα συνηθισμένα όρια. Η Giulia είναι και εκείνη άνετη με την ανάρτηση να έχει σχετικά πιο μαλακή ρύθμιση, ωστόσο εδώ η πισωκίνητη πλατφόρμα χαρίζει αφενός καλύτερη οδηγική αίσθηση και αφετέρου, πιο σπορ στο σύνολό της οδική συμπεριφορά. Αρχικά το μπροστινό, «ακούει» πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού από το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι, ενώ το πίσω μέρος έχει πάντα μια υπερστροφική τάση βοηθώντας έτσι στην τοποθέτηση. Με το ESP να μην απενεργοποιείται πλήρως, ουσιαστικά χαρίζει στην Giulia ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης, αλλά με τα όριά της να δείχνουν αξεπέραστα και τον οδηγό να παίρνει το 100% από τον κινητήρα και το πολύ καλό σε τέτοιες συνθήκες, αυτόματο κιβώτιο. Στο πεδίο των φρένων, το Audi A4 κερδίζει την μάχη με εξαιρετική επίδοση ακινητοποίησης (35,7 μ.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Gianni

    Το κουκλί και το παραδοσιακό κουτί! Θα πάρω το ιταλικό κουκλί με κλειστά μάτια γιατι μεχρι να αλλάξει πραγματικά το Α4 θα περάσουν 10 χρονια ακομα!

      41
  • Γιαννης

    germanotsolias Πες μου τι ακριβώς συγκρίνεις στις πωλήσεις; τη κούκλα Giulia τους ενός μηνός κυκλοφορίας με το Α4 των είκοσι χρόνων κυκλοφορίας μαζί με ενα SUV? Γελάνε και οι πέτρες!

      32
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ AUDI A4. EXEI ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ AUDI, BMW, MERCEDES.

      15
  • kostas netkidis

    λεει ο αλλος για τις πωλησει audi a4 11.000,απο το 98-16,για την giulia μοντελο του 16 1800 και για porsche cayenne 2000 απο το 2006-2016,εισαι για κλαματα germanotsolia,1400 κυβικα με 46,500 χιλιαρικα,γελοιοι οι γερμανοι,το ντιζαιν της alfa ειναι θεικο,το σαλονι πολυ καλο και ο κινητηρας θεικος,το audi δεν αλλαξε καθολου αυτα τα 7 χρονια,οποτε μια θεαμτικη επιστροφη της ιταλιας ηταν ευκαιρια τωρα για να δουν μερικοι τι θα πει ωραιο και γρηγορο αυτοκινητο

      15
  • kostasV

    Giulia χωρίς καμία σκέψη!Συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο και ειδικά στο οδηγικό κομμάτι πολύ μπροστά από όλα στην κατηγορία του πόσο μάλλον από το προσθιοκίνητο A4!

      13
  • Tasos

    Το κουκλί ναι!!!Που είναι μισή αντιγραφή της 3άρας,ενώ μέσα έχει απαράδεκτη ποιότητα για 30-40000 ευρώ αυτοκίνητο..Αν θέλετε να λέτε ψέματα στον εαυτό σας πείτε τα αλλά όχι και να μας δουλέυετε.Αυτοκίνητο κουκλί ήταν η 159.. Εγώ θα διαλέξω το κουτί που μια ζωή ήταν χρηματοκιβώτιο και στην τελευταία του εκδοχή είναι πανέμορφο(λίγο πίσω θέλει βελτίωση)και σε ποιότητα μέσα κανένα άλλο δεν μπορέί να το φτάσει.Και ας μην στρίβει όπως το κουκλί σας η Giulia..

      13
  • NTINOS

    Καλησπερα στην παρεα .Πρωτον στο συγκρητικο η Αlfa φοραει 18" ζαντες και το Audi 16" απο αυτο ξεκινατε ενα ανισο συγκρητικο , οι ειδικοι που το κανατε . Οσον δε αφορα την τιμη στους πινακες που δειχνετε εχουν διαφορα η Alfa 4000+++ χιλιαρικα φτηνοτερη και στο τελος λετε οτι η Alfa ειναι 1000 ευρω φτηνοτερη αλα με ποιο πλουσιο εξοπλισμο . Η Alfa ξεκινησε ενα νεο σημαντικο βημα και μονο που στεκεται επαξια εναντι στο Γερμανικο ανταγωνισμο ειναι σημαντικο . Το audi και η Bmw μην ξεχναμε ειναι τοσα χρονια στην κατηγορια , λογικο να εχουν αυτες τις πωλησεις και ειναι ακομα πολυ νωρις για την Alfa , στη δευτερη την οποια ειμαι και fun η σειρα 3 κατεχει το υψηλοτερο ποσοστο σε πωλησεις της Bmw . Τελος στο EURONCAP Η Alfa πηρε τον τιτλο το ασφαλεστερο αυτοκινητο στον κομο . Τα συμπερασματα δικα σας !!!

      8
  • terry

    Για ηλικίες κάτω των 45 δεν νομίζω πως ταιριάζει το προφιλ του AUDI..Απλά boring...Η Alfa από την άλλη ξεχωρίζει τόσο πολύ από το σύνολο των αντίστοιχων αυτοκινήτων που εξωτερικά συγκρίνεται με αυτοκίνητα πολύ υψηλότερης σπορ κατηγορίας...Εδώ η Giulietta ξεχωρίζει τόσο, πόσο μάλλον η Alfa...H Alfa γενικά είναι για αυτούς που δεν ακολουθούν τα ρεύματα, που δεν φοβούνται να το δούν αλλιώς...Που ακολουθούν το ένστικτο και αυτό που θέλουν πραγματικά, δίχως την επιρροή των γερμανοκρατούμενων ΜΜΕ..

      6
  • el savio

    Osa den ftanei h alepou ta kanei kremastaria... Oloi osoi grafoun genika se ola ta ar8ra kata ths Audi, ths bmw kai ths mercedes an eixan ta lefta ena apo auta ta tria 8a agorazan! 100%! Pera apo auta einai alh8eia oti h alfa exei kanei mia megalh prospa8eia na beltiw8ei kai exei kataferei polla alla akomh exei dromo...

      6
  • Kostas

    Δύσκολη επιλογή... Η εμφάνιση είναι κάτι το υποκειμενικό. Εμένα για πχ στις φωτογραφίες μου αρέσει πιο πολύ το audi. Επίσης η ποιότητα στο εσωτερικό του και η στιβαρότητα της κατασκευής δεν υπάρχει πουθενά. Όμως η Alfa από άποψη εσωτερικού μου αρέσει πιο πολύ. Για πχ μου αρέσει πολύ περισσότερο που η οθόνη της είναι πολύ όμορφα ενσωματωμένη στη κονσόλα και δεν φαίνεται σαν κάτι ξένο όπως στο audi. H οδηγική συμπεριφορά παίζει κάποιο ρόλο, όπως και η πίσω κίνηση, αλλά ίσως σε αυτή τη κλάση δεν είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για τους περισσότερους. Τέλος σε αυτά τα λεφτά μου φαίνεται δύσκολο να προτιμήσει κάποιος όχημα διαφορετικό από τα Mercedes - Audi - BMW (με αυτή τη σειρά!). Η επιλογή είναι δύσκολη ούτως ή άλλως, αλλά ευτυχώς που δεν έχω τόσα λεφτά ώστε να με προβληματίσει ποιο θα έπαιρνα!

      6
  • nikos.s

    Μπορει καποιος να μου πει περιπου με τον ιδιο εξοπλισμο τη διαφορα εχουν στη τιμη?Γιατι μετα παιρνεις giulia diesel με τα 210 αλογα

      5
  • Φίλος

    πάντα θα υπάρχουν οι δύο "σχολές" στις προτιμήσεις.Το ταμπλό της Αλφα δεν βλέπεται.Σαν να ...έλιωσαν τα πλαστικά είναι.Το Αουντι έχει σχεδιαστική προσωπικότητα οπότε δεν θα αλλάξει και πολύ στο μέλλον αν και μπορεί να γίνει πιο δυναμικό.Η Αλφα σαν να βιάστηκε να φτάσει ψηλά με την Τζούλια. Μπορούσε και καλύτερα στην εμφάνιση, όπως παλιά.Οι χώροι πίσω ελλιπείς. Δεν μπορούμε να πάρουμε κανένα απο τα δύο, ό,τι λέμε είναι θεωρητικό.

      5
  • germanotsolias ΤΑ ΛΕΩ ΩΡΑΙΑ;

    @kostas netkidis:ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ AUDI A4 ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000.000 (4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ) ΟΧΗΜΑΤΑ!!!!ΟΙ 11.000 ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ MONO ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2016!ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ 2.000 PORSCHE CAYENNE ΚΑΙ 1.800 AR GIULIA! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ;;;;;

      3

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα