• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα δύο από τα δημοφιλέστερα premium οικογενειακά μοντέλα. Ποιο κερδίζει τη «μονομαχία»; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Audi A4 Vs Mercedes C 200

Διαβάστηκε από 18916 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/3/2017

Ζήτημα τιμής και γοήτρου. Τα δύο δημοφιλέστερα μεσαία premium τίθενται ξανά αντιμέτωπα σε μια μάχη τιμής και γοήτρου και επίκεντρο τους diesel κινητήρες τους.

 
Αudi A4
+ Ποιότητα, τεχνολογία, άνεση-ποιότητα κύλισης, κινητήρας-επιδόσεις-κατανάλωση, ευρυχωρία
- Συγκρατημένη σχεδίαση, αίσθηση τιμονιού


Mercedes C-Class
+ Σχεδίαση αμαξώματος, εικόνα εσωτερικού, τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, απόδοση φρένων, χώροι επιβατών
- Κόστος έξτρα, τιμή αγοράς


To νέο A4 έβαλε πιο δυνατά από ποτέ την Audi στο παιχνίδι των premium μεσαίων, σε μια κατηγορία που η Mercedes C-Class έχει καταφέρει να κάνει την διαφορά. Αυτό δεν φαίνεται να αλλάζει στο σύντομο μέλλον μιας και η Mercedes θα ανανεώσει αισθητικά την C-Class δίνοντάς της πίστωση χρόνου μέχρι τη νέα της γενιά που θα δούμε το 2020. Πρόκειται για δύο αυτοκίνητα τα οποία έχουν δώσει τα διαπιστευτήριά τους στην αγορά μέσω του ποιοτικού τους χαρακτήρα αρχικά και με το υψηλό γόητρο των κατασκευαστών που εκπροσωπούν. 
Στο συγκριτικό αυτό ωστόσο θα επικεντρωθούμε στις εκδόσεις τους με diesel κινητήρες παραπλήσιας απόδοση. Το Audi A4 ξεκινά ως diesel με 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 150 ίππων, ενώ η Mercedes αν και διαθέτει και μικρότερη έκδοση (C 180 d), εμείς επιλέξαμε την αμέσως επόμενη με 1,6 λτ. κινητήρα και απόδοση 136 ίππους (C 200 d).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Στον τιτλο εχετε βαλει τη λεξη μονoμαχια σε εισαγωγικα ενω θα επρεπε να βαλετε σε εισαγωγικα τη λεξη premium...

      48
  • 日本 旗

    Κυριοι κυριοι γερμανοφιλοι μην βιαζεστε γιατι πεφτετε σε ατοπημα. Premium Mercedes και Audi παιρνεις οταν δινεις γυρω στα 100.000€ γιατι εκει τα εχεις ολα premium και εκει ξεχωριζεις! Αυτα που εχει το αρθρο ΔΕΝ ειναι premium οσο και να χτυπιεστε γιατι ο ανταγωνισμος εχει αντιστοιχα και με ιδια και καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και με καλυτερες τιμες αλλα κυριως με ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που δεν εχει καμμια μαρκα απο τις δυο σε αυτην την κατηγορια τιμων. ΥΓ: Εχετε φαγωθει με την Toyota διοτι προφανως οι γνωσεις περι ιαπωνικων μεχρι εκει φτανουν αλλα αν υπηρχε στην Ελλαδα το νεο Mazda 6 να ξερετε οτι θα βρισκοταν στο εν λογω συγκριτικο και θα εβγαινε καλυτερο απο τα αλλα δυο αντικειμενικα.

      29
  • Γιαννης

    @Tasos & Jimeta νομίζω οτι είστε λιγο εκτός τόπου και χρόνου. Επειδη δεν έρχονται ολα τα αυτοκίνητα της Ιαπωνίας στο Ελλαδιστάν νομίζετε οτι τα μόνα premium ειναι των γερμανικών κλεφτοβιομηχανιων; takata βάζουν όλες οι βιομηχανίες τωρα το έμαθες πρώτη φορα jimeta? Κολλημένα γκάζια ή σβημενους κινητήρες στο γκρουπ δεν άκουσες ποτέ; audi premium με ξεκολημενες οροφές και σκισμένα καθίσματα στη 3ετια; mercedes premium με 1000€ στο service? Ευχαριστώ δε θέλω τέτοιο premium! Μόνο στο avensis σταματάει η γκάμα της Toyota νομίζεις Tasos? Ξεκολλήστε

      26
  • GreekBoy

    jimeta μην μπερδεύεις τις κατηγορίες. Σε αυτή την κατηγορία σύγκρινε Lexus και Infiniti και μετά τα λέμε. Ευχαριστώ

      20
  • 日本 旗

    Ανωνυμε μαλλον εισαι καινουριος εδω μεσα και δεν εχεις δει παλιοτερα ποστ μου. Ειχα Mercedes, Bmw και VW οκ Audi δεν ειχα. Ποιοτητα σαλονιου? Κορυφη! Ποιοτητα μηχανικων μερων και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ? Σκατα! Και με τα τρια εχω κατσει πανω σε γερανο γι' αυτο εσυ πρωτα βουτα τη γλωσσα σου στο κενο μυαλο σου πριν μιλησεις. Μπες εσυ σε ενα S-Class και μετα σε μια C-Class και μετα θα πεις οτι το ενα ειναι TOP και το αλλο κουβας!

      17
  • Aggelos

    Μπράβο ρε tassos κάτσε να σου πω και το άλλο με τον Τοτό.Επειδη tassos έχεις πάρει audi εσύ νομίζεις ότι είναι τα καλύτερα?Έχεις μπεί ποτέ σε mercedes?Μάλλον όχι,και κρίνεις τον άλλον αλλά εσύ μάλλον δεν έχεις ιδέα από άλλες εταιρίες.Δες λίγο την ποιότητα και σε άλλα αυτοκίνητα και μετά βγες να κρίνεις τους άλλους.Ολοι τοι group νομίζουν ότι έχουν πάρει ferrari.Ελεος και μην μιλάς για ποιότητα της audi με τα παράθυρα που πέφτουν από της πόρτες...Το σανό πάει σύννεφο.

      15
  • 日本 旗

    Drams και λοιποι μην ασχολειστε με τον ανωνυμο γιατι οι ανωνυμοι συνηθως ειναι τρολακια και απο τον τροπο που απανταει ενω του απαντω με επιχειρηματα, αυτο δειχνει. Του λες ειχα γερμανικα και σου λεει γιατι εκανες λαθος 3 φορες... Γιατι υπηρξα γερμανοφιλος καποτε ρε φιλε αλλα οταν ειδα τι παιζει και ποσο περισσοτερα επαιρνα στους Ιαπωνες και ποσο υπερευχαριστημενο με εκαναν απο τη συνολικη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ποιοτητα κατασκευης το γυρισα σε Ιαπωνοφιλος (και Κορεατοφιλος ;)) και εχω ξαναπει σε αλλο ποστ οτι οδηγικα και σαν αισθηση και σαν σαλονια και σαν ηχομονωση ειναι (ηταν γιατι δεν υπαρχει σημαντικη διαφορα πλεον) πολυ καλα τα γερμανικα αλλα ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ! Εκει η γερμανοι πατωνουν ειτε σου αρεσει ειτε οχι! Ελεγα 1η φορα οκ ετυχε 2η οκ ατυχος ε την 3η λες δεν ειναι δυνατον να ειμαι τοσο Μητσοτακης και ερχονται και οι ερευνες αξιοπιστιας σε ολο τον κοσμο οπως και του Autotriti και σου δειχνουν την θλιβερη πραγματικοτητα! Μεινε εσυ με το ...χερουλι στο χερι και το ραψιμο των καθισματων απο την ξανθια γερμανιδα και τις συρραφες να τους θαυμαζεις πανω στο γερανο οταν σε παει βολτα και ασε μας εμας να οδηγουμε με 0 προβληματα και με αδρεναλινη στα υψη (300+ αλογα) για πολλα χρονια. Ξυπνα Βασιληηηηη! Εχεις μεινει πολλα χρονια πισω. ΥΓ1: Αποκλειεται να εχεις δει CH-R απο κοντα με τις μπουρδες που λες γιατι επειδη το εχω δει και το εχω αγγιξει ειναι πολυ καλοφτιαγμενο με ευρωπαικα προτυπα οπως πλεον και τα κορεατικα. Δειτε το νεο Sonata της Hyundai και ελατε να μου πειτε για Merkeldes μετα! ΥΓ2: Ολοι οι γερμανοφιλοι εχετε τα λιγοτερα λαικ εδω μεσα γι αυτο μαλλον σας τσουζει και εχετε γινει τρολακια μερικοι...

      14
  • Drams

    NOname εσύ που λες για τον άλλον να σε ρωτήσω και εγώ..Έχεις οδηγήσει κανένα αμάξι άλλο?Έχεις μπεί σε αμάξι άλλο?Έχεις πατήσει λίγο το γκάζι σε άλλα αυτοκίνητα εκτός Γερμανίας?Έχεις βάλει άλλο αμάξι σε στροφές εκτός από γερμανικά?Βασικά ξέρεις τι είναι αμάξι?

      10
  • Drams

    To νέο PEUGEOT 3008 είναι το «Car of the Year 2017».Αφου δεν την βάζετε πουθενά εσείς στο autotriti ειπα να το βάλω εγώ...Είπα να σας βοηθήσω γιατί ξεχνάτε όχι εσκεμμένα πάντως.

      10
  • 日本 旗

    Anonumous δεν ξερω τι ηλικια εχεις αλλα απο την ημερα που γεννηθηκες μεχρι σημερα εχουν αλλαξει πολλα προφανως. Κανε μια βολτα σε καμμια ιαπωνικη αντιπροσωπεια για να αλλαξεις αποψη οπως αλλαξα κι εγω πριν 10 χρονια. Ειμαι 40 τωρα οποτε ημουν 20 χρονια γερμανοφιλος. Οσο για τη συμπεριφορα σε παραπεμπω στο πρωτο σου σχολιο...

      9
  • 日本 旗

    Ανωνυμε δεν θα σου κανω τη χαρη να τα κανω νιανια για να τα καταλαβει το φτωχο σου μυαλο καποια πραγματα. Τι θες δηλαδη να σου αναφερω ξεχωριστα καθε εξαρτημα του αυτοκινητου για να ευχαριστηθεις? Το τερματισες ρε φιλε! Ειπαμε και αντε να το ξαναπουμε τα γερμανικα εχουν κορυφαια σαλονια αλλα απο ποιοτητα μηχανικων μερων ειναι μαμησε τα! Εγω χωρις να αναφερθω σε κανεναν εδω εγραψα οτι αυτα τα 2 αυτοκινητα του αρθρου δεν ειναι premium αλλα ειναι τα πιο ακριβα αυτων των εταιρειων οπως S-Class και Α8 και μου την ειπες επειδη ειδες την ιαπωνικη σημαια και γυρισε το ματι σου αναποδα και νομιζες οτι ο υποφαινομενος εχει οδηγησει στη ζωη του μονο starlet οταν πηρε το διπλωμα αντε και κανενα corollaki και μετα που την εφαγες την ταπα σου οτι ημουν γερμανοφιλος το συνεχιζεις με ασυναρτησιες. Οκ συνεχισε το παραληρημα μονος σου...Οι μακακιες των γερμανων τελειωσαν με μενα. Να πανε αλλα κοροιδα σαν εσενα να του πουλανε με 50.000€ ποιοτητα 25.000€ που βρισκεις στον ευρωπαικο και στον ιαπωνικο ανταγωνισμο αλλα τουλαχιστον με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Αντε και ενα ΠιΧι : η Seiko κατασκευαζει ρολοϊ 200€ και ρολοϊ 400.000€. Ποιο απο τα δυο ειναι premium? To φτηνο??? Δουλεψτε το λιγο ρε παιδια... Ο ορος premium απευθυνεται σε προϊοντα που ειναι συνηθως πολυ ακριβα και εχουν κατι το εξεζητημενο και πρωτοτυπο το οποιο δεν το βρισκεις παγκοσμια σε αντιστοιχο προϊον! Οχι επειδη εχει καλυτερα σαλονια και καλυτερη ηχομονωση απο τον ανταγωνισμο!!! Βρειτε αλλες λεξεις να εκφραστειτε γιατι ο ορος premium δεν ταιριαζει! Ακομα και να πεις οτι θυμιζει premium κατηγορια παλι λαθος ειναι! Εδω φιλος μετα απο σοβαρο τρακο με C-CLass αγορασε την Ε-CLass και νομιζε οτι αλλαξε μαρκα απο τη συνολικη αισθηση του αυτοκινητου! Οποτε φανταστειτε τη χαωδη διαφορα με την πραγματικα premium S-Class! Αυτα...Παω να κανω καμμια βολτα να ξεπρηστω...

      8
  • Drams

    NO name μπες σε κανενα αμάξι γιατί από περιοδικά τα βλέπεις όπως και κάτι άλλο από εκεί το βλέπεις και έχεις και άποψη....Θες και επιχειρήματα τώρα εσύ...Δεν ξέρεις που σου πανε τα τέσσερα και ούτε σε toyota μπήκες γιατί δεν θα έλεγες της μπούρδες που μας λες....Εσύ όταν μένεις με το παράθυρο στα χέρια στο audi λες για ποιότητα?Εγώ προσωπικά medium δεν είμαι γιατί έχω και 205 αλογακια και 2016 μοντέλο....Άντε τώρα εσύ πάρε 5000cc με 100 hp.

      8
  • Aggelos

    Tasos επινοήσεις είναι αυτά για τα παράθυρα?Επινοήσεις είναι ότι έχει επάνω τους πιο αδύναμους κινητήρες και αναξιόπιστους?Συγνώμη φίλε αλλά δεν έχεις ιδέα τελικά .Τώρα εάν είχες ένα αμάξι πριν 30 χρόνια που δεν είχε και τίποτε επάνω ε ναι ρε φίλε θα έκανες και 1.000.000 χιλιόμετρα.Αλλα μάλλον στα πριν 30 χρόνια έχεις ξεχαστεί ρε φίλε...

      7
  • Σρακ

    NOname δεν παίζει να είσαι τόσο μπετό.Εχεις μπεί έχεις πει την άποψή σου και μετά τους κράζεις όλους.Εσυ που λες επιχειρήματα σε όλους τι επιχειρηματα είχες για την άποψή σου?Τιποτε....και καλά σου λέει ο άλλος έχεις μπεί σε κανένα άλλο αμαξι?Φίλε άλλαξε λίγο μυαλά γιατί κανείς οικοδομή .....

      6
  • Raimon

    el savio για πες μας το εάν δίνεις 20000 η 22000 για ένα καινούργιο αυτοκίνητο θα σε πείραζε να βάλεις αλλά 1000 η 2000 παραπάνω για να πάρεις ένα από αυτά τα αυτοκίνητα?Μυαλά πριν δεκαετίας.Εκτος από audi έχεις μπεί σε άλλο αυτοκίνητο και άλλης χώρας να χάσεις λίγο το φως σου γιατι από μυαλό δν βλέπω και πολύ.Τι να πει ειδικά η audi και όλο το group.Εχεις ένα πάτωμα golf,κινητήρα πάλι golf και μέχρι και χειριστήρια golf.Πληρωνεις και 4000 ΠΑΡΑΠΆΝΩ.Φευγωντας μην ξεχάσεις να κλήσεις την πόρτα.

      5
  • Σρακ

    Apostolis τι καταλαβες σε αυτό που έγραψα?Όχι στην κατηγορία αυτή η mercedes παίζει μπάλα μόνη της...Γιατί είναι πολύ καλυτερη από την audi απλά....Είναι και η μονη εταιρία που θα αγόραζα γερμανικό αμάξι.Τωρα αν μου πεις ότι η audi έγινε mercedes θα γελάνε και οι πέτρες.

      2
  • sakis88

    Το mercedes είναι πιο πολυτελές από το Audi κλασσικά..Κρατά την κλασσική γραμμή πολυτέλειας της Mercedes.Το Audi φαίνεται να συνδυάζει και το σπορ όντας χαμηλότερο , αλλά και πιο νεανικό..Ανάμεσα στα δύο, το Audi νομίζω θα επέλεγα..Όπως λένε και πιο πάνω και οι Ιάπωνες ,καθώς και οι Κορεάτες έχουν ανάλογα μοντέλα..Για παράδειγμα το Mazda 6 και το Hyundai Azera φαίνονται εξίσου καλά

      1
  • Raimon

    Πες τα ρε Aggelos βλέπω ότι να ναι εδώ μέσα.Την audi που την πάνε σπρώχνοντας τα περιοδικά...Η mercedes τουλάχιστον είναι έτη φωτός μπροστά από την audi.Η μάλλον να το πω καλύτερα.Ποια εταιρία είναι αυτή με τους πιο αναξιόπιστους κινητήρες?Φυσικά του group που και από δύναμη 1.8 180 hp.Ας μην την πηγαίνανε σπρώχνοντας και θα σας έλεγα εγώ.Ποσες ανακλήσεις είχε στην Αμερική?

      1
  • Noname

    @Japan κοντά ειμαστε 38 είμαι....θα συνεχίσω να σου λέω οτι λές ότι να ναι χωρίς να αιτιολογείς...η αποψή σου δεκτή και κατανοητή δεν σημαίνει όμως οτι μπορεις και να επιβάλεις την γνώμη σου και να θεωρείς την γνώμη των συνομιλητών σου άκυρη, πρέπει να το δουλέψεις αυτό! Είτε το θες είτε όχι η γερμανική τεχνολογία και κατα επέκταση ευρωπαική πλέον είναι πολυ μπρόστα. καλή συνέχεια.

     
  • Noname

    @Japan Η συμπεριφορά σου πρέπει να έχει κάποιο θέμα δεν εξηγείται αλλιώς...Προς ενημέρωση σου γεννήθηκα μέσα στα Made in Japan αυτοκίνητα και συγκεκριμένα Honda και Mitsubishi....όσο αφορά το CH-R καλοφτιαγμένο είναι κορυφαίο όχι!!! αν θες εσύ να κάθεσαι στις πίσω θέσεις που είναι σαν φυλακή πρόβλημα σου...και μην ξεχνάς!!! Made in Turkey! Κλείνοντας.....Σαφώς τα κορεάτικα και τα ιαπωνικά είναι πλέον ολοκληρωμένα αυτοκίνητα....όμως τα ευρωπαϊκά και συγκεκριμένα είναι 2 κλικ παραπάνω...και αυτό είναι που κάνει την διαφορά...

     
  • Noname

    @Drams βλέπω είσαι παντογνώστης για mentium σε κόβω. Επί της ουσίας τώρα με επιχειρήματα μπορείς να μιλήσεις το κατέχεις το θέμα ;

     
  • Noname

    Για να μιλήσουμε με αντικειμενικά κριτήρια....Πήγα είδα το Νεο CHR της ΤΟΥΟΤΑ...Εντυπώσεις. 1. Θέμα κινητήρα άριστα. 2. εσωτερικό μαυρίλα..και ειδικά πίσω λες και εισαι φυλακισμένος. 3. Ποιότητα πλαστικών έτσι και έτσι. 4. Δοκίμασε να κλείσεις την πόρτα με ανοικτο παράθυρο...λες και θα σου μείνει η πόρτα στο χέρι..δοκίμασε ένα αντίστοιχο γερμανικό για να καταλάβεις την διαφορά!!! 5. Δες πως είναι ο μεντεσες δεμένος στην πόρτα με αντίστοιχο γερμανικό... 6. Δες πώς είναι η συρραφή της οροφής με το πίσω φτερό....αρμόκολλα με το χέρι..... θες και άλλα;

     
  • Noname

    @Japan Σε κρίνω για αυτά που λες! δεν έχει σημασία αν είσαι παλιος η καινουργιος. Καλός η κακός η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι ότι καλυτερο αυτή την στιγμή. Λες ότι είχες στην κατοχή σου Γερμανικά αυτοκίνητα, πως γίνεται να έχεις κάνεις τόσες πολλες επιλογές (3) αρα έχεις κάνεις 3 φορές λάθος; σε κάθε περίπτωση δεν χρειάζεται να επικροτείς συνέχεια τον εαυτό σου, είναι κουρατικό. Αν θες να κάνεις κουβέντα σε παροτρύνω να αποτυπώσεις λογικά και αντικειμενικά επιχειρήματα.

     
  • Noname

    @Japan καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς...που θα συγκρίνεις τα TOP με τους κουβάδες. Προφανώς δεν έχεις κάτσει πίσω απο ενα Audi η Mercedes για να νιώσεις την ποιότητα κατασκευής.

     
  • Makhs

    Einai epieikws anohto kapoios na ksodeuei apo 35 xiliades eurw kai panw gia autokinhto kai na mhn einai audi, bmw h mercedes. Einai ta mona pou einai premium kai san kataskeues kai san image. Kai siga to toyota me to shma lexus. Kserete ti lene sthn Amerikh pou einai h megaluterh agora ths lexus? Phre lexus epeidh den eixe ta lefta na parei germaniko. Oson afora auta ta 2 twra sto ar8ro 8a epelega to A4 giati einai pio high tech kai diakritiko. Mercedes 8a epelega dagkwto se E class.

     
  • Dikaios

    Gia peite mou oloi iapwnofiloi: Ti taperakia/koubadakia/sabarakia eftiaxnan oi iapwnes otan h Mercedes to 1963 lansare thn 600???? Se metalla kai poiothta kataskeuhs oi germanoi einai toulaxiston 50 xronia mprosta. Auth h empireia den xanetai. Oso kai na prospa8hsei kapoios den mporei na tous kseperasei akomh giati einai polu duskolo na kalupsei mia toso megalh diafora.

     
  • Grepogoal

    @grigoris Φιλε η παλια mercedes ακομη εδω ειναι.Απλα ο ανταγωνισμος βγαζει δοντια τα τελευταια χρονια.Ακομη καλυτερα για τους καταναλωτες,ανταγωνισμος=περισσοτερες επιλογες.

     
  • grigoris

    Που να ναι άραγε η παλιά Mercedes, εκείνη που απείχε έτη φωτός από κάθε άλλη ευρωπαϊκή εταιρεία σε ηχομόνωση, σε άνεση ανάρτησης ,σε ποιότητα και αντοχή υλικών ,συναρμογή-συναρμολόγηση- φινιρίσματα, τεχνολογιας(esp,abs κτλ). Κάποτε έδειχνε το δρόμο, τώρα συγκρίνεται στα ίσια με ένα audi, ένα audi που άποψη μου είναι ότι ναι μεν δεν έχει τόσο ποιοτικά υλικά όσο στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά είναι φτιαγμένο πάνω σε μια εξαιρετική πλατφόρμα. Έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα η ποιότητα γενικά σε κάθε αμάξι. Μια μικρή απόδειξη είναι οι μπροστινοί προβολείς. Κάποτε ήταν γυάλινοι, τώρα όχι πια.. έτσι στην 10 ετια, χρειάζονται γυαλόχαρτο…

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. Η MERCEDES C-CLASS ΦΟΡΑΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ RENAULT ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6 ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΙΝΕΙ ΤΟ NISSAN QASHQAI. ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΟ AUDI ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ. ΤΟ Α4 ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ E-CLASS.

     
  • Έλεος

    Ειλικρινά μπαίνω στο site όχι για να διαβάσω τα άρθρα, αλλά για να διαβάσω τα σχόλια και να γελάσω με τη ψυχή μου. Κλασσικοί Ελληναράδες, πάντα διχασμένοι, να μαλώνουν σαν νήπια για βλακείες. Όλοι εσείς που διακαώς λασπολογείτε το vw group, οι ένθερμοι υποστηρικτές της μερσεντές και οι φανατικοί ιαπωνόφιλοι, είστε μεγαλομέτοχοι ή διευθυντικά στελέχη της ΜΒ και της Τογιότα? πληρώνεστε για να δυσφημίσετε τις άλλες εταίρείες? αν ναι τοτε να καταλαβω τη θέρμη και το σθένος με το οποίο πολεμάτε. Η ουσία είναι 1: Πάρτε οποιο σας αρέσει και τέλος. Θες τογιότα κακασχημο και απροβληματιστο, παρε τογιότα. Θες μερσεντα και αουντι, ακρως προβληματικά αλλά όμορφα (πανέμορφο το αουντι) πάλι μπορείτε να πάρετε. Εδώ ο κόσμος καίγεται και εσείς το βιολί σας... Λύσατε όλα τα άλλα και έμεινε να λυθει η διαμάχη audi ή μερσεντες ή ιαπωνικό. (Ετσι για την ιστορία, θα έπαιρνα χωρίς 2η σκέψη το αουντι)

     
  • loukia

    Ατυχής για εμένα προσωπικά η σύγκριση 2λιτρου με 1600άρη!!! Βάλτε τον 2λιτρο της mercedes με τα 192 αλόγατα να δούμε!!! Ας βγάζει περισσότερα άλογα στην τρίτη έκδοση η audi!!! ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΗΝ MERCEDES!!! KAI META NA ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ GERMAN MUSCLE CAR!!! Επειδή βγάζει ένα R8 η audi, ποιό γρήγορο από lamborghini και porsche, ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ MERCEDA ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ας μας πούνε οι της vw group τα v12 της mercedes, ME TO 16ΚΥΛΙΝΡΔΟ ΤΗΣ BUGATTI ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΤΩ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΕΔΩ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑ ΜΕ V8 ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ 1/5 ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ευτυχώς που οι της mercedes ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ!!!

     
  • el savio

    to exw ksanapei: osa den ftanei h alepou ta kanei kremastaria! oloi eseis pou kathgoreite ta 3 germanika an eixate ta lefta na dwsete gia amaksi ena apo auta 8a pernate. 100%. Kai apo tis 3 sigoura pio premium einai h audi giati akomh kai sta fthna modela einai kaluterh poiotika apo MB kai bmw. Mpeite mesa k kleiste thn porta se ena A3, A class kai seira 1. Mono auto. Stis pio panw kathgories einai eksisou poiotika kai ta alla 2 an kai h poithta sunarmologhshs einai ena klik kaluterh sta audi. Ta lexus k infiniti pou grafete polloi olo antigrafoun alla original den ginonte!!!

     
  • Tasos

    Γιάννης και Aggelos ΔΕΝ έχω Αudi.Είχα στο παρελθόν και μάλιστα πριν χρόνια και πιστέψτε με στα 100000 χλμ δεν έβγαλε ούτε μια βλάβη.Ούτε ξεκολλημένες οροφές,ούτε παράθυρα,ούτε άλλες επινοήσεις που κάνετε.Παρέμεινε χρηματοκιβώτιο και σαν τετρακίνητο κιόλας...το έπιαναν μόνο τα τετρακίνητα! Λόγω δουλειάς μου,έχει τύχει να οδηγήσω πάρα πολλά αυτοκίνητα και όχι για 2 μέτρα,οπότε αφήστε να έχω καλύτερη άποψη στο τι λέω και πως το λέω! Και κυρίως να τα βλέπω ΚΑΙ σε βάθος χρόνου σε ποιότητα κλπ. Βεβαίως τα vag δεν είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα και βεβαίως έχουν θέματα αλλά εσείς το έχετε παρακάνει και βγάζετε μόνο τα vag σκάρτα και εκτός συναγωνισμού και όλα τα υπόλοιπα κλάσης ανώτερα!!

     
  • Raimon

    Drams γιατί το λες αυτό όχι εσκεμμένα ?Εδώ κάνανε μόνοι τους το autotriti και βγαλανε το q2.Χα χα χα...Ναι αυτό μάλλον τσούζει γιατί απλά δεν είναι του wv group.Απαράδεκτοι και εσκεμμένα δεν βγάζει το autotriti αυτά.

     
  • germanotsolias

    Για άλλη μια φορα σωστος ο JFlag!Εννοείται πως οι Mercedes-Benz,Audi δεν είναι premium!!! Premium είναι μονο η Toyota,η Τoyomazda,η Toyobaru,η Toyotatsu και η Toyolexus!!

     
  • Apostolis

    Φίλε Γιάννης οι Ιάπωνες δεν στέλνουν όλοι την γκάμα τους οχι μόνο στο Ελλαδισταν όπως λες αλλα ούτε στην υπόλοιπη Ευρωπη. Αυτοκίνητα τύπου Camry και Avalon (αν αυτό εννοείς οταν λες δεν τελειώνει η γκάμα της Toyota στο Avensis) δ έχουν καμία τύχη στη Ευρώπη. Οι Ιάπωνες πουλάνε στην χώρα τους με πρώτο σ πωλήσεις το prius κ τέταρτο το Honda Jazz και στο Αμερικα.Το σκάνδαλο με τα κολλημενα γκάζια μαύρη σελίδα στην μικρή ιστορία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανιας.

     
  • Σταύρος

    Αφέλφια μου, Ελληνες πατριώτες...εδώ ο κόσμοςκαίγεται ..και εμείς μαλώνουμε για τα προιόντα που παράγουν οι Αγγοσάξωνες..χεστήκαμε αδέλφια! πριν λιγο διάβασα πως τα τελευταία 7 χρόνια της κρισης ..ξοδέψαμε σε εισαγόμενα προίντα 280 δις ευρώ...δεν έχουμε μελλον πατριότες ..μετα από 15 χόνια θα έχουμε μειωθεί 2,5 εκατομμύρια ..σαν εθνος στη Χώρα μας..... σε μια χώρα που η σχέση των ελληνων και της πολιτείας με την αυτοκίνηση είναι ανυπαρκτη .. τι να λέμε τώρα.. για τα τροχαία μήπως; Μονο συμφέρον έχουν οι εμποροι εισαγωγείς , οι δημοσιογράφοι που σχετίζονται με το αυτοκινηση, οι πετρελαιαδες, τα διυληστήρια και βεβαια το κρατος με τα έσοδα και τους φόρους αν και το τελευταίο ειναο παθητικό γιατι πληρώνει περισσοτερα στην περιθαλψη των τραυματιων και στην μειωση του πληθυσμου και των νεων που σκοτώνονται ..μακροπρόθεσμα (ειμαστε ) είναι χαμένο..ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!

     
  • Grepogoal

    Φιλε GreekBoy με lexus συγκρινονται,με infiniti οχι.Δες συγκριτικα στο youtube,υπαρχει μεγαλη διαφορα στο εσωτερικο...

     
  • Tasos

    Ως συνήθως Japan Flag μπαίνεις απλά για να κράξεις αλλά εδώ ατύχησες διότι τα αυτοκίνητα είναι όντως premium απλώς εσύ δεν τα έχεις δει ούτε από κοντά.Εσύ μπορείς να πας να πάρεις το Avensis και να λες έχω αξιοπιστία έχω αξιοπιστία!! Το Audi είναι καλύτερο πακέτο από τη Mercedes και αυτό συμβαίνει χρόνια τώρα όχι μόνο στο παρόν. Είναι πάντα πιο οδηγοκεντρικό(τελευταία μάλιστα είναι και πολύ καλό στην κύλιση που υστερούσε)έχει σίγουρα καλύτερη ποιότητα ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις έχει και καλύτερες επιδόσεις. Είναι ακριβά πάντως και τα 2,ενώ η Audi όπως έχω ξαναπεί έχει πολύ δρόμο για να βελτιώσει το after sales της. Να μιλάμε με επιχειρήματα όχι με εντυπώσεις μόνο.Από αυτές μπορώ και εγώ να σας παραθέσω άπειρες!!

     
  • Apostolis

    @Σρακ επειδή κατάλαβα τι έγραψες γι αυτό σε ρώτησα μ τι θ έπρεπε να το συγκρινουν. Αν κατάλαβα καλά θεωρείς ότι τα Mercedes δεν πρέπει να συμμετέχουν σε συγκριτικά.Διαφωνώ και προχωράμε :)

     
  • Apostolis

    Καταπληκτικά αυτοκίνητα που μόνο Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανιες μπορούν να φτιάξουν.

     
  • jimeta

    Εντάξει ρε γιαπωνεζάκια το τερμάτισες,είπαμε δεν γουστάρουμε το group vw ή άλλοι τα γερμανικά αμάξια αλλά τώρα έχεις άδικο,πες μου στην κατηγορία αυτή αν μπορεί να σταθεί γιαπωνέζος,και μη μας τα πρήζεις πάλι με την toyota που από σχεδιασμό είναι να κάνεις εμετό,για να μην πούμε τα γκάζια που της κολλάγανε ή τους αερόσακους της takata που τελικά είναι για τα μπάζα,αυτή είναι η γιαπωνέζικη τελειότητα που μας τα πρήζεις;τέλος πάντως προσωπικά η MAZDA και η SUBARU έχουν καλύτερη ποιότητα και είναι πιο καλύτερες και αξιόπιστες από την toyota.