Ανετο στο δρόμο και με καλή ποιότητα κύλισης το Insignia.
Στο δρόμο: Ποιο είναι καλύτερο
(6/1/2017)
Κοινό χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς των μοντέλων της συγκριτικής αυτής δοκιμής είναι η προσφερόμενη άνεση και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αφού και από τα δυο θα βγεις ξεκούραστος και ατσαλάκωτος ακόμη και μετά από ένα πολύωρο ταξίδι. Από εκεί και πέρα βέβαια, το κάθε μοντέλο έχει το δικό του χαρακτήρα.
Το Avensis είναι προσανατολισμένο στην άνεση των επιβατών διαθέτοντας μαλακότερη ανάρτηση που απορροφά αρκετά καλά τις κακοτεχνίες. Βέβαια, όταν το πιέσεις εμφανίζει κλίσεις και υποστροφική τάση, ωστόσο αυτό δεν προβληματίζει οδηγό και επιβάτες καθώς και με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών κρατάει ουδέτερη την τροχιά του. Το τιμόνι, τέλος, είναι σχετικά ελαφρύ, όμως ικανοποιεί σε πληροφόρηση, ενώ η κατευθυντικότητα στην εθνική είναι καλή με αποτέλεσμα να ταξιδεύεις ξεκούραστα.
Αντίστοιχη, περίπου, αίσθηση με το Avensis λαμβάνει και ο οδηγός του Insignia, αφού εμφανίζεται άνετο στην πόλη και σταθερό στην εθνική. Ωστόσο, και εδώ το τιμόνι είναι λίγο ελαφρύ. Σε κάθε περίπτωση πάντως, μπορείς να κινηθείς -με την συνδρομή του κινητήρα- αρκετά γρήγορα. Επίσης, το Insignia είναι το μοντέλο που δείχνει περισσότερο τον όγκο του μέσα στην πόλη και τα παραπανίσια κιλάκια του στις στροφές.
Το Avensis είναι περισσότερο προσανατολισμένο στην άνεση των επιβατών.
Αν και το μοναδικο αξιο αναφορας μεσαιο απο την γερμανια...η την αμερικη αν προτιμουν μερικοι...δειχνει τα χρονια του και μαλιστα οταν εχει απεναντι του αξια διαχρονικα αναγνωρισμενη τα βρισκει μπαστουνι.
Μονοδρομος το avensis γιατι ειναι toyota με οτι συνεπαγεται το ονομα του για καθε αγοραστη!
Απάντηση: Οι επιδόσεις του σε 0-100 χλμ./ώρα είναι 11,2 δλ. και σε ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα με 4η είναι 9,3 δλ. Τέλος το 80-120 χλμ./ώρα με 5η γίνεται σε 13,1 δλ.
@kostas,το OPEL ISIGNIA είναι πρώτο στην κατηγορία του από τότε που παρουσιάστηκε το 2008 πανευρωπαικά,ούτε passat,mondeo,avensis,κτλ,έχουμε 2 στην δουλειά και γράφουνε καθημερινά χιλιόμετρα και ούτε κιχ.
Αν και το μοναδικο αξιο αναφορας μεσαιο απο την γερμανια...η την αμερικη αν προτιμουν μερικοι...δειχνει τα χρονια του και μαλιστα οταν εχει απεναντι του αξια διαχρονικα αναγνωρισμενη τα βρισκει μπαστουνι. Μονοδρομος το avensis γιατι ειναι toyota με οτι συνεπαγεται το ονομα του για καθε αγοραστη!
Γιατί δεν αναφέρετε καθόλου τα νούμερα επιδόσεων του Avensis;
Απάντηση: Οι επιδόσεις του σε 0-100 χλμ./ώρα είναι 11,2 δλ. και σε ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα με 4η είναι 9,3 δλ. Τέλος το 80-120 χλμ./ώρα με 5η γίνεται σε 13,1 δλ.
τους ιδιους χωρους εχουν.Το συγκεκριμενο Opel το εχω παρατηρησει στο δρομο οταν φρεναρει τα πισω φωτα αναβουν αλλα ντα'λλων.Το εχω δει αρκετες φορες,σιγουρα οχι μονο εγω...
Εφόσον το συγκριτικό ΔΕΝ έχει τουτούνι του group, η άποψη είναι "πάρτε ότι θέλετε, ΔΕΝ μας απασχολεί..."
@kostas,το OPEL ISIGNIA είναι πρώτο στην κατηγορία του από τότε που παρουσιάστηκε το 2008 πανευρωπαικά,ούτε passat,mondeo,avensis,κτλ,έχουμε 2 στην δουλειά και γράφουνε καθημερινά χιλιόμετρα και ούτε κιχ.
Εκτιμώ ότι η έλευση του νέου Οπελ θα ταρακουνήσει τα νερά σ αυτήν την κατηγορία, είναι πραγματικά ένα όμορφο.