Οι φιλτροχοάνες έχουν την ιδιότητα να τραβάνε με δύναμη τον αέρα και όχι απλά να τον φιλτράρουν.

Γιατί χρειάζομαι ένα πιο «ελεύθερο» φίλτρο;

12.033 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/1/2016

Η αλλαγή του εργοστασιακού φίλτρου αέρα, είναι η πρώτη βελτιωτική κίνηση που μπορεί να κάνει κάποιος στο αυτοκίνητο του και μάλιστα με λογικό κόστος. Ως γνωστόν, η ομαλή και πλούσια ροή αέρα εντός του θαλάμου καύσης είναι σημαντική για την απόδοση του κινητήρα. Και αυτό γιατί ο αέρας αναμειγνύεται με το υγρό καύσιμο με αποτέλεσμα και τα δύο μαζί να φτάνουν στο χώρο καύσης του κινητήρα. Εκεί, με τη βοήθεια του σπινθήρα των μπουζί γίνεται η ανάφλεξη που με τη δύναμη που παράγει προσφέρει κινητική ενέργεια. Αυτό μεταφράζεται ως εξής: Όσο περισσότερο μείγμα αέρα - οξυγόνου εισέρχεται μέσα στο κινητήρα, τόσο καλύτερη καύση επιτυγχάνεται εντός του κινητήρα. Έτσι, ένα πιο «ελεύθερο» φίλτρο προσφέρει στον κινητήρα μεγαλύτερες ποσότητες αέρα, άρα και περισσότερο οξυγόνο έχοντας, υπό κάποιες συνθήκες, καλύτερη καύση που ισούται με μεγαλύτερη απόδοση. Στην αγορά εκτός από ελεύθερο φίλτρο θα βρείτε φιλτροχοάνες, οι οποίες έχουν την ιδιότητα να τραβάνε με δύναμη τον αέρα και όχι απλά να τον φιλτράρουν, καθώς και το φίλτρο «σκούπα», το οποίο βοηθά τον αέρα να αναπτύξει ταχύτητα ώστε να εισέρχεται στο χώρο καύσης με μεγαλύτερη πίεση, προσφέροντας καλύτερα αποτελέσματα.