Η BMW 318i είναι πλέον 3κύλινδρη, με μοτέρ στα 1,5 λίτρα το οποίο αποδίδει 136 ίππους. Της πάει;

Η BMW 318i είναι πλέον 3κύλινδρη, με μοτέρ στα 1,5 λίτρα το οποίο αποδίδει 136 ίππους. Της πάει;

Test: BMW 318i Steptronic

64.466 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2016)

Η ανανεωμένη «τριάρα» της BMW φοράει τον 3κύλινδρο, τούρμπο 1.500άρη κινητήρα της φίρμας και παίζει μπάλα στο μοντέρνο downsized παιχνίδι της premium κατηγορίας.

+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά και οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, τιμόνι-φρένα, κινητήρας-επιδόσεις, κατανάλωση, άνεση-ποιότητα κύλισης
-Τιμή, πίσω κάθισμα για 2
Το downsizing χτύπησε την πόρτα και των premium μεσαίων μοντέλων: Μετά το νέο Audi A4, που κατέβηκε στα 1.400 κυβικά, βλέπουμε και την 3αρα της BMW να «πέφτει» στο 1,5 λτ. Έτσι, η βάση της ανανεωμένης 3άρας αποκτά τον 3κύλινδρο 1,5 TwinPower τούρμπο κινητήρα βενζίνης με τα 136 άλογα, που γνωρίσαμε αρχικά στο ΜΙΝΙ Cooper. Ο νέος κωδικός για τη βασική έκδοση της 3άρας είναι ο «318i» καταργώντας την 316i με 1.600άρη τούρμπο κινητήρα και επίσης 136 άλογα.
Tο κόστος της ανανεωμένης 318i είναι 34.055 ευρώ. Το πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας δεν παρουσιάζει κάποια χτυπητή παράληψη, όντας πληρέστατο και στο μήκος κύματος, που προστάζει το premium ύφος της κατασκευής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center