Η νέα Chevrolet Camaro ZL1 1LE προσθέτει στο μείγμα σπέσιαλ αεροδυναμικά βοηθήματα, ρυθμιζόμενη αγωνιστική ανάρτηση και ειδικά ελαστικά, ενώ μειώνει και το βάρος της.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Chevrolet Camaro ZL1 1LE προσθέτει στο μείγμα σπέσιαλ αεροδυναμικά βοηθήματα, ρυθμιζόμενη αγωνιστική ανάρτηση και ειδικά ελαστικά, ενώ μειώνει και το βάρος της.

Chevrolet Camaro ZL1 1LE

10.898 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2017)

Λες και η Camaro ZL1 των 660 ίππων δεν ήταν αρκετά σκληροπυρηνική, η Chevrolet παρουσίασε στο φυσικό της περιβάλλον, στην πίστα της Daytona, τη νέα Camaro ZL1 1LE. Δείτε τι αλλάζει στο αμερικάνικο muscle car που ξέρει και να στρίβει…

Η Chevrolet παρουσίασε στην πίστα Daytona International Speedway την Camaro ZL1 1LE, τη νέα ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση της Camaro ZL1, η οποία φτιάχτηκε έτσι και αλλιώς έχοντας κατά νου τις επιδόσεις εντός πίστας.

Σύμφωνα με τη Chevrolet, οι πρώτες δοκιμές έδειξαν πως η νέα ZL1 1LE ήταν ταχύτερη κατά 3 δλ. από την κανονική ZL1 στην πίστα Milford Road Course της General Motors.

Σύμφωνα με τη Chevrolet, οι πρώτες δοκιμές έδειξαν πως η νέα ZL1 1LE ήταν ταχύτερη κατά 3 δλ. από την κανονική ZL1 στην πίστα Milford Road Course της General Motors.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η εταιρεία χρησιμοποιεί το πακέτο 1LE στις κανονικές V6 και V8 εκδόσεις της Camaro ώστε να βελτιώσει τα αδηγικά τους χαρακτηριστικά. Το ίδιο υπόσχεται να κάνει και με την κορυφαία ZL1, στην οποία προσθέτει σπέσιαλ αεροδυναμικά βοηθήματα, ρυθμιζόμενη αγωνιστική ανάρτηση και ειδικά ελαστικά, ενώ μειώνει και το βάρος της.
 
Σύμφωνα με τη Chevrolet, οι πρώτες δοκιμές έδειξαν πως η νέα ZL1 1LE ήταν ταχύτερη κατά 3 δλ. από την κανονική ZL1 στην πίστα Milford Road Course της General Motors. Αυτό έγινε δίχως να πειραχτεί ο turbo κινητήρας LT4 V8 των 6,2 λίτρων, ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 660 ίππους και 881 Nm ροπής. Το μοτέρ συνεργάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
  
Στο νέο body kit περιλαμβάνονται η ευμεγέθης carbon αεροτομή και τα αεροδυναμικά βοηθήματα του εμπρόσθιου τμήματος, που βοηθούν στη δημιουργία περισσότερης κάθετης δύναμης. Τα αμορτισέρ Magnetic Ride της ZL1 αντικαταστάθηκαν από τα ελαφρύτερα, αγωνιστικά, Multimatic DSSV (Dynamic Suspension Spool Valve), ενώ η Chevrolet τοποθέτησε ρυθμιζόμενη πίσω αντιστρεπτική τριών σταδίων.
 
Η ZL1 1LE πατάει σε νέους σφυρήλατους τροχούς, οι οποίοι είναι φαρδύτεροι κατά μία ίντσα, αλλά έχουν μικρότερη διάμετρο κατά μία πάλι ίντσα. Φοράνε ειδικά φτιαγμένα για την Camaro ελαστικά, τα Goodyear Eagle F1 Supercar 3R. Το κάθε σετ είναι ελαφρύτερο κατά 3,3 κιλά σε σχέση με το αντίστοιχο της ZL1.
 
Η χρήση ελαφρύτερων τροχών και αμορτισέρ, αλλά και η τοποθέτηση λεπτότερου πίσω τζαμιού, επέτρεψε στη Chevrolet να ρίξει το βάρος της 1LE κατά 27 κιλά, σε σχέση με την κανονική ZL1 Coupe. Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου θα αρχίσουν αργότερα φέτος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda