Η μεγάλη υφασμάτινη συρόμενη οροφή του C1 Airscape προσφέρει ευχάριστη αίσθηση στους επιβάτες. Η ποιότητα του υφάσματός της ικανοποιεί, όπως και η εφαρμογή της στο αμάξωμα.

Η μεγάλη υφασμάτινη συρόμενη οροφή του C1 Airscape προσφέρει ευχάριστη αίσθηση στους επιβάτες. Η ποιότητα του υφάσματός της ικανοποιεί, όπως και η εφαρμογή της στο αμάξωμα.

Citroen C1 Airscape 1,2 Pure Tech 82 PS 5d

19.443 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2015)

Η έκδοση Airscape του νέου Citroen C1 προσφέρει άλλον… αέρα χάρη στην υφασμάτινη οροφή που διαθέτει, ενώ ο οικονομικός 1,2 λτ. κινητήρας εξασφαλίζει «νεύρο» και απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.

Το νέο Citroen C1, όπως και στην προηγούμενη γενιά του, αποτελεί προϊόν κοινής εξέλιξης μεταξύ της PSA (Peugeot-Citroen) και της Toyota. Έτσι κατασκευάζεται στο Κολίν της Τσεχίας μαζί με τα Toyota Aygo και Peugeot 108, με τα οποία μοιράζεται τα μηχανικά και τεχνικά του μέρη, αλλά και το εσωτερικό του. Το μίνι της Citroen είναι διαθέσιμο και σε έκδοση Airscape, με υφασμάτινη οροφή, που του δίνει το χαρακτήρα cabrio και την οποία δοκιμάζουμε στην 5θυρη έκδοση με τον 1,2 λτ. κινητήρα των 82 ίππων. Να θυμίσουμε πως διαθέσιμος είναι και ο 1,0 λτ. κινητήρας, που δοκιμάσαμε στο νέο Toyota Aygo, ενώ η έκδοση Airscape προσφέρεται και στο 3πορτο αμάξωμα.
Στα γρήγορα:• Έχει 11.430 ευρώ• Είναι 1,2 λτ. με 82 ίππους• Καίει 4,3 λτ./100 χλμ.• Δεν πληρώνει τέλη
+ Εμφάνιση, εφαρμογή οροφής και απουσία στροβιλισμών στην καμπίνα, σπιρτάδα κινητήρα, απόδοση ηχοσυστήματος, σταθερότητα
- Αεροδυναμικός θόρυβος με ανοιχτή οροφή, κραδασμοί κινητήρα, πίσω παράθυρα που ανοίγουν προς τα έξω με μεντεσέ  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto