Ακόμη και σε συνθήκες πίεσης,  το C3 στρίβει ουδέτερα, φρενάρει σωστά και δεν «αγχώνει» τον οδηγό του.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ακόμη και σε συνθήκες πίεσης, το C3 στρίβει ουδέτερα, φρενάρει σωστά και δεν «αγχώνει» τον οδηγό του.

Στο δρόμο: Καρτάκι το 500

22.050 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2017)

Το Citroen C3 και σε αυτή του τη γενιά κρατά την παράδοση του «άνετου» όμως μέσω της νέας πιο «οδηγοκεντρικής» πλατφόρμας (PF1) που βασίζεται, καθίσταται πολύ πιο ευχάριστο. Eύχρηστο και ευέλικτο στην καθημερινότητα, το C3 διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του και την ικανότητα της ανάρτησης να τα βγάζει πέρα με τις κακοτεχνίες. Η ευχάριστη γεύση που αφήνει το C3 μεταφέρεται και σε εκτός πόλης διαδρομές, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων σε δρόμο με στροφές, ενώ σαφώς αναβαθμισμένη είναι η συμπεριφορά του, με τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα να έχει «δέσει» τέλεια με το πλαίσιο, αποτρέποντας την εμφάνιση νευρικών αναπηδήσεων. Ακόμη και σε συνθήκες πίεσης, το C3 στρίβει ουδέτερα, φρενάρει σωστά και δεν «αγχώνει» τον οδηγό του, προσφέροντάς του και πολύ καλή αίσθηση μέσω του συστήματος διεύθυνσης. 

Το smart fortwo δεν κρύβει τον απόλυτα αστικό του προσανατολισμό. Είναι απίθανα ευέλικτο, ενώ το παρκάρισμά του γίνεται ακόμη και κάθετα.

Το smart fortwo δεν κρύβει τον απόλυτα αστικό του προσανατολισμό. Είναι απίθανα ευέλικτο, ενώ το παρκάρισμά του γίνεται ακόμη και κάθετα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το Fiat 500 από την πλευρά του, στην πόλη είναι πιο ευέλικτο, λόγω και των μικρότερων διαστάσεών του, ενώ η οδική συμπεριφορά του διατηρείται ασφαλής σε κάθε διαδρομή. Η ανάρτηση δεν χαρακτηρίζεται «μαλακή» και η ρύθμισή της, σε συνδυασμό με τα ελαστικά διαστάσεων 195/45 R16 που διέθετε το αυτοκίνητο της δοκιμής, επιδρά αρνητικά ως προς την προσφερόμενη άνεση. Το αντίτιμο είναι η πολύ καλή σταθερότητα και η σταθερότητα, αν και δε λείπουν κάποιες αναπηδήσεις από τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα στις εγκάρσιες ανωμαλίες, που τονίζονται από το λιλιπούτειο μεταξόνιο. 
 
Απολύτως compact σε διαστάσεις, με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, με ελαφρύ και ακριβές τιμόνι, αλλά και με έναν κύκλο στροφής – ρεκόρ (6,95 μ.), το πισωκίνητο smart fortwo κυριολεκτικά δεν… παίζεται μέσα στην πόλη, προσφέροντας κορυφαία ευελιξία στην καθημερινή κίνηση και στο παρκάρισμα. Εκτός πόλεως τώρα, εκμεταλλεύεται το αυξημένο του πλάτος «πατώντας» καλά και εμφανίζοντας λογικές και εύκολα ελεγχόμενες υποστροφικές τάσεις, όταν υπερβείς τη λογική. Η όποια τάση αποσταθεροποίησης από ισχυρούς πλευρικούς ανέμους καταστέλλεται γρήγορα και αποτελεσματικά χάρη στην ειδική λειτουργία του ESP, ωστόσο θα θέλαμε, όπως και στο Fiat 500, πιο αποτελεσματικό το σύστημα πέδησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto