Το Fiat 500X είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο trendy μοντέλα της κατηγορίας συνδυάζοντας το μοντέρνο με το ρετρό.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Fiat 500X είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο trendy μοντέλα της κατηγορίας συνδυάζοντας το μοντέρνο με το ρετρό.

Κινητήρες: Πιο οικονομικό το Cactus

48.637 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2017)

Κάτω από το καπό του C4 Cactus και του 2008 βρίσκεται ο ίδιος γαλλικός 8βάλβιδος 1,6 BlueHDi κινητήρας, που χρησιμοποιεί υγρό εξάτμισης AdBlue για να εξουδετερώνει τα βλαβερά ΝΟx. Στο C4 Cactus αποδίδει 100 άλογα με 254 Nm ροπής, ενώ στο 2008 διατίθεται και η έκδοση με τα 120 άλογα και τα 300 Νm ροπής.

Η έκδοση Rip Curl του Citroen C4 Cactus τονίζει το ιδιαίτερο στυλ του γαλλικού crossover με χαρακτηριστικές λεπτομέρειες.

Η έκδοση Rip Curl του Citroen C4 Cactus τονίζει το ιδιαίτερο στυλ του γαλλικού crossover με χαρακτηριστικές λεπτομέρειες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ίδια ιπποδύναμη, αλλά μεγαλύτερη ροπή (320 Nm) εμφανίζει η 1,6 MTJ έκδοση του Fiat 500X, που στην πράξη δείχνει πιο σβέλτο έχοντας πιο κοντή κλιμάκωση στο κιβώτιο. Το 2008 έχει το καλύτερο 0-100, ενώ το C4 Cactus κινείται απόλυτα ικανοποιητικά, αφού ισορροπεί την απουσία 20 ίππων με το αισθητά χαμηλότερο βάρος του.

Πάντως ένα 6τάχυτο κιβώτιο, όπως σε 500Χ και 2008, θα το κολάκευε περισσότερο. Και οι 3 κινητήρες πάντως έχουν πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας με καλό τράβηγμα από χαμηλά και λογικό κροτάλισμα. Με διαφορά πιο οικονομικό σε κατανάλωση είναι το C4 Cactus η μέση κατανάλωση του οποίου παραμένει με ευκολία γύρω στα 4,8 λτ./100 χλμ. Ακολουθεί το 2008, ενώ το βάρος και το «κοντό» κιβώτιο επιβαρύνει αρκετά το 500Χ, η μέση κατανάλωση του οποίου φλερτάρει με τα 7,0 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda