Με τη βοήθεια του Αll Grip και των M+S ελαστικών, το Citroen C4 Cactus Rip Curl κινείται πιο άνετα σε σαθρά εδάφη σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του γαλλικού crossover.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με τη βοήθεια του Αll Grip και των M+S ελαστικών, το Citroen C4 Cactus Rip Curl κινείται πιο άνετα σε σαθρά εδάφη σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του γαλλικού crossover.

Στο δρόμο: Επιδεικνύουν μαχιμότητα

48.626 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2017)

Το C4 Cactus δίνει προτεραιότητα στην άνεση, αν και οι μεγάλες εγκάρσιες κακοτεχνίες δεν απομονώνονται εντελώς. Με τη βοήθεια του χαμηλού βάρους, το Cactus «στρίβει» αποτελεσματικά, κρατάει καλά και δεν εμφανίζει περίεργες αντιδράσεις, τη στιγμή που η αποτελεσματικότητα των φρένων είναι κορυφαία για την κατηγορία. Την όποια διάθεση του οδηγού για γρήγορους ρυθμούς κίνησης πάντως θα αποτρέψει τόσο το αργό τιμόνι, όσο και ο χαλαρός επιλογέας του κιβωτίου. Χάρη στο Grip Control και στα M+S ελαστικά πάει παραπέρα από τις απλές δικίνητες εκδόσεις και δεν κωλώνει ουσιαστικά πουθενά στην περιπέτεια της καθημερινότητας, παρά τη συγκριτικά μικρή απόσταση από το έδαφος. 

Στις εκδόσεις Cross του Fiat 500X, υπάρχουν M+S ελαστικά και Traction+ για καλύτερες εκτός ασφάλτου επιδόσεις.

Στις εκδόσεις Cross του Fiat 500X, υπάρχουν M+S ελαστικά και Traction+ για καλύτερες εκτός ασφάλτου επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το Fiat 500X διακρίνεται για τη στιβαρότητα και σταθερότητα του πλαισίου, όπου μαζί με τη ρύθμιση της ανάρτησης, φροντίζουν ώστε το δικίνητο compact crossover να διατηρείται σταθερό και με άκρως προβλέψιμες αντιδράσεις σε πιο οριακές καταστάσεις. Η ικανή απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στο 500X να μην το πολυσκέφτεται σε δρόμους με δυσκολίες. Τα ελαστικά M+S και κυρίως το σύστημα Traction+, που ενσωματώνει το σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών στην έκδοση Cross, βοηθά την πρόσφυση σε σαθρά εδάφη. 
 
Το 2008 χάρη σε στοιχεία, όπως η μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση και η σχετικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος, προσφέρει πολύ καλή απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος στην άσφαλτο και κίνηση χωρίς κοπανήματα στο χώμα. Στις στροφές, το 2008 θα εμφανίσει φυσιολογικές κλίσεις από το αμάξωμα και αντιδράσεις προβλέψιμες και εύκολα ελεγχόμενες από το καλό και με σπορ διαστάσεις τιμόνι. Τα φρένα από την πλευρά τους, παρότι προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση, στην μέτρησή μας στο 100-0 χλμ./ώρα εμφάνισαν μια μέτρια επίδοση. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto