Ελαφρύ «φρεσκάρισμα»
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ελαφρύ «φρεσκάρισμα»

Δοκιμάζουμε το Peugeot 308 1,4 VTi 98hp

11.766 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2011)

Με αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα και 3 περισσότερους ίππους στα 1,4 λτ., παρουσιάζεται το ανανεωμένο και εκσυγχρονισμένο μικρομεσαίο Peugeot.

Το 308 δέχεται μια ελαφριά ανανέωση 4 χρόνια μετά το λανσάρισμά του, η οποία αφορά σε αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση και σε μικρή αναβάθμιση στον κινητήρα που είναι ελαφρώς ισχυρότερος και με λιγότερες εκπομπές CO2. Τo αμάξωμά του διαφέρει κυρίως στο μπροστινό τμήμα του, όπου τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, η μάσκα και ο προφυλακτήρας, του έχουν χαρίσει πιο σύγχρονη όψη. Επιπλέον, έχουν τοποθετηθεί μαζί με τους προβολείς ομίχλης και φώτα ημέρας LED που του προσδίδουν περισσότερο δυναμισμό. Διαφορές συναντάμε και πίσω, όπου προστέθηκε στο καπό του χώρου αποσκευών μια λεπτή σατινέ λωρίδα, ενώ ο προφυλακτήρας προέρχεται από τις τούρμπο εκδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σύγχρονο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό
Αλλαγές δεν συναντώνται στον θάλαμο των επιβατών του 308 που διακρίνεται για τη σύγχρονη εικόνα του και την προσεγμένη ποιότητα. Το μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό αποτελείται από μαλακό και ευχάριστο στην υφή υλικό με αρκετά καλή συναρμογή. Όσον αφορά στους χώρους, το 308 βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του, με επάρκεια για 5 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 348 λίτρων.

Ισορροπημένο και ξεκούραστο στο δρόμο
To μικρομεσαίο Peugeot καταφέρνει να ισορροπήσει αρμονικά μεταξύ άνεσης και ασφαλούς συμπεριφοράς. Στον αυτοκινητόδρομο, το 308 κινείται με χαρακτηριστική σταθερότητα και ασφάλεια, ενώ σε κομμάτια με στροφές, η υποστροφή θα εμφανιστεί μόνο κάτω από συνθήκες μεγάλης πίεσης. Η ανάρτηση επίσης προσφέρει πολύ καλή άνεση, το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί και μοναδική ένσταση υπάρχει ως προς την αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων.

Κινητήρας: «Ζωηρός» και ελαστικός
Ο VTi κινητήρας των 1,4 λτ. με το διπλό σύστημα ανύψωσης βαλβίδων απέκτησε 3 περισσότερους ίππους (98 PS) και η ροπή παρέμεινε ίδια. Επίσης, οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν κατά 6 γρ./χλμ. (149 από 155 γρ./χλμ.). Στην πράξη, το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητά του και την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού σε όλο το φάσμα των στροφών -κάτι στο οποίο βοηθά και η σωστή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου- με αποτέλεσμα να κινεί το βάρους 1.297 κιλών αμάξωμα με άνεση. Γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις, αφού είναι από τα γρηγορότερα μικρομεσαία ατμοσφαιρικά 1.400άρια.
VW LEASEPRO
test center