4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο διάκοσμος της Stelvio είναι όσο σπορ χρειάζεται και συνδυάζεται τέλεια με τον premium χαρακτήρα της.
Εσωτερικό: Όμορφη, ποιοτική και ξεχωριστή και εκ των έσω
71.044 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2017)
Στο εσωτερικό της η Stelvio συνεχίζει να στηρίζεται πάνω στα σχεδιαστικά μοτίβα της Giulia, ωστόσο εδώ και λόγω του αυξημένου όγκου έχουμε κάποιες ουσιαστικές διαφορές. Η βάση της κονσόλας είναι αρκετά πιο φαρδιά, οι αεραγωγοί του συστήματος ψύξης θέρμανσης μεγαλύτεροι και τα υπόλοιπα στοιχεία (πίνακας οργάνων, τιμόνι, διακόπτες κλπ.) προέρχονται σχεδόν αυτούσια από την Giulia. Κύρια χαρακτηριστικά στο εσωτερικό της Stelvio αποτελούν η 8,8 ιντσών οθόνη στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας του συστήματος infotainment που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την διάσημη Magneti Marelli, το σπορ τιμόνι με τα ενσωματωμένα χειριστήρια, και τον σπορ πίνακα οργάνων με την οθόνη πληροφοριών 7 ιντσών στο κέντρο του. Η λογική της σχεδίασης Alfa Spirit όπως την ονομάζει η Alfa Romeo, εστιάζει στον σπορ χαρακτήρα, ωστόσο αυτός δεν μετριάζει στο ελάχιστο τον κομψό και πολυτελή χαρακτήρα της Stelvio. Η ποιότητα των υλικών είναι κορυφαία και το φινίρισμα προσεγμένο, με αποτέλεσμα ο premium χαρακτήρας της Stelvio να γίνεται άμεσα αντιληπτός στον παρατηρητή. Η θέση οδήγησης αν και ψηλά τοποθετημένη (ο οδηγός κάθεται 68 πόντους από το έδαφος, ενώ στην Giulia 49), χαρακτηρίζεται σπορ για τα δεδομένα της κατηγορίας, με τα βασικά χειριστήρια να βρίσκονται σε σωστές αποστάσεις από τα άκρα του οδηγού της. Θα θέλαμε ωστόσο αφενός ελαφρώς καλύτερη πλευρική στήριξη από τα καθίσματα και καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω, αν και το δεύτερο θυσιάζεται στον βωμό της εμφάνισης. Η εργονομία είναι καλή, με το περιστροφικό χειριστήριο του Alfa Connect στη βάση της κεντρικής κονσόλας να προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο σύστημα, το οποίο με τη σειρά του έχει όμορφη αναπαράσταση και πρακτικό λογισμικό.
Το τιμόνι που προέρχεται από την Giulia έχει κατά 3ο πιο κάθετη κλίση για να ενισχύει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της Stelvio σε συνάρτηση με την πιο ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης. Το ενσωματωμένο μπουτόν εκκίνησης/παύσης του κινητήρα και πάλι κερδίζει τις εντυπώσεις.
Συγγνωμη βρε Aytotriti,δουλευομαστε?Εχετε την τιμη στα αρνητικα,ενω ειναι η καλυτερη τιμη σε σχεση με ολοκληρο τον αναταγωνισμο?Πως γινεται αυτο....Και ειδικα απο την στιγμη που ειναι το πιο ολοκληρωμενο SUV που κυκλοφορει,καρμπον αξονα δεν εχει κανενας ,47 κιλα ροπη ο ανταγωνισμος δεν εχει,και ειναι ΤΟ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ SUV σε σχεση με τον υπολοιπο ανταγωνισμο και δεν γινεται κατανοητο για πιο λογο αναφερετε οτι ειναι βαρυτερο απ την Giulia,αφου ως SUV ειναι αυτονοητο οτι ειναι βαρυτερο απο ενα sedan οπως η Giulia.....Αλλωστε ολα τα SUV του ανταγωνισμου ειναι βαρυτερα απ τα sedan τους.Κανω καπου λαθος.Το συγκρινετε το βαρος της Stelvio με αυτο της Giulia μονο και μονο για να γραψε αρνητικο χαρακτηρισμό ''βαρυτερο'' προκαλει κακη εντυπωση γι αυτον που γραφει το αρθρο.Ξαναλεω οτι δεν γινεται να συγκρινουμε το βαρος οχιματος τα οποια ανηκουν σε διαφορετικες κατηγοριες.
Απλά κουκλι!!ή αλλιώς..πολύ πιο απλά..ALFA ROMEO
@Προβληματισμένος Φιλε μου ο λογος που θα πουλησει περισσοτερο το Q5 και το καθε Γερμανικο,ειναι λογω της πλυσης εγκεγαλου που εχει υποστει ο κοσμος για μια δηθεν Γερμανικη ανωτεροτητα.Αν κανεις ενα test drive στην Stelvio θα διαπιστωσεις ποσο ανωτερη ειναι,και εχοντας αποκτηση προσωπικη αποψη ,τοτε θα ειναι αδυνατον να πεταξεις τα χρηματα σου αγοραζοντας Γερμανικο.
Ρε παιδιά γιατί ντε και καλά μια ζωή πρέπει να απαξιωνουμε τις άλλες μάρκες;;εάν έχουμε άλφα τότε τα Γερμανικά είναι υπερεκτιμημενα λόγω της πλυσης εγκεφαλου...εάν έχουμε γερμανικό τότε τα ιαπωνικά είναι πλαστικοι κουβαδες και τα ιταλικά όμορφα μεν αλλά αναξιοπιστα δε..ημαρτον...όταν πχ μιλάμε για Audi και alfa romeo μιλάμε για εξίσου ιστορικές και ποιοτικές μάρκες με την καθεμιά να έχει τα πλεονεκτήματά της έναντι της άλλης..πχ η alfa έχει το διαχρονικό design και την ιδιαίτερη οδηγικη συμπεριφορά και η Audi την εκπληκτική ποιότητα κατασκευής με τα κορυφαία υλικά όλων...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η alfa δεν έχει ποιότητα ή η Audi δεν κατασκευάζει όμορφα αυτοκίνητα...κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε τη διαρκή απαξίωση όλων των άλλων εκτός αυτού που έχουμε..το μοναδικό που καταφέρνουμε είναι να δείχνουμε εμπαθεις..εγώ πχ πριν την αγορά αυτοκινήτου ήμουν ανάμεσα σε a3 και giulietta..ζυγισα τα θέλω μου τα έβαλα σε σειρά προτεραιότητας (εβαλα πρωτα εμφανιση και οδηγικη συμπεριφορα) και κατέληξα στην alfa λόγω και διαχρονικου έρωτα με το συγκεκριμένο μοντέλο..επιλογή του καθενός είναι το τι προτιμάει..δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει πάντα να κατακρινεται η οποια επιλογή του..
Δυνατο εξαιρετικα ομορφο και ποιοτικο δημιουργημα αυτο των ιταλων και τιμη που στην ελλαδα ακουγεται σχεδον σαν καμπανα στα αυτια μας ομως ειναι απολυτα ανταγωνιστικη απεναντι στους υπολοιπους ανταγωνιστες της. Ενα μεγαλο βημα και μια αριστη επιλογη φτανει να εχει χρηματα ο λογαριασμος σου με πολλα μηδενικα για να την φερεις κοντα στην αγκαλια σου!
Η Stelvio στην καλύτερη περίπτωση θα πουλήσει 25.000 τεμάχια σε ένα χρόνο. Αντίστοιχα, το αισθητα πιο ακριβό Q5 θα ξεπεράσει τις 300.000 πωλήσεις σε ένα έτος. Γιατί;;;;;;