Ο διάκοσμος της Stelvio είναι όσο σπορ χρειάζεται και συνδυάζεται τέλεια με τον premium χαρακτήρα της.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο διάκοσμος της Stelvio είναι όσο σπορ χρειάζεται και συνδυάζεται τέλεια με τον premium χαρακτήρα της.

Εσωτερικό: Όμορφη, ποιοτική και ξεχωριστή και εκ των έσω

71.044 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2017)

Στο εσωτερικό της η Stelvio συνεχίζει να στηρίζεται πάνω στα σχεδιαστικά μοτίβα της Giulia, ωστόσο εδώ και λόγω του αυξημένου όγκου έχουμε κάποιες ουσιαστικές διαφορές. Η βάση της κονσόλας είναι αρκετά πιο φαρδιά, οι αεραγωγοί του συστήματος ψύξης θέρμανσης μεγαλύτεροι και τα υπόλοιπα στοιχεία (πίνακας οργάνων, τιμόνι, διακόπτες κλπ.) προέρχονται σχεδόν αυτούσια από την Giulia. Κύρια χαρακτηριστικά στο εσωτερικό της Stelvio αποτελούν η 8,8 ιντσών οθόνη στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας του συστήματος infotainment που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την διάσημη Magneti Marelli, το σπορ τιμόνι με τα ενσωματωμένα χειριστήρια, και τον σπορ πίνακα οργάνων με την οθόνη πληροφοριών 7 ιντσών στο κέντρο του. Η λογική της σχεδίασης Alfa Spirit όπως την ονομάζει η Alfa Romeo, εστιάζει στον σπορ χαρακτήρα, ωστόσο αυτός δεν μετριάζει στο ελάχιστο τον κομψό και πολυτελή χαρακτήρα της Stelvio. Η ποιότητα των υλικών είναι κορυφαία και το φινίρισμα προσεγμένο, με αποτέλεσμα ο premium χαρακτήρας της Stelvio να γίνεται άμεσα αντιληπτός στον παρατηρητή. Η θέση οδήγησης αν και ψηλά τοποθετημένη (ο οδηγός κάθεται 68 πόντους από το έδαφος, ενώ στην Giulia 49), χαρακτηρίζεται σπορ για τα δεδομένα της κατηγορίας, με τα βασικά χειριστήρια να βρίσκονται σε σωστές αποστάσεις από τα άκρα του οδηγού της. Θα θέλαμε ωστόσο αφενός ελαφρώς καλύτερη πλευρική στήριξη από τα καθίσματα και καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω, αν και το δεύτερο θυσιάζεται στον βωμό της εμφάνισης. Η εργονομία είναι καλή, με το περιστροφικό χειριστήριο του Alfa Connect στη βάση της κεντρικής κονσόλας να προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο σύστημα, το οποίο με τη σειρά του έχει όμορφη αναπαράσταση και πρακτικό λογισμικό.    

Το τιμόνι που προέρχεται από την Giulia έχει κατά 3ο πιο κάθετη κλίση για να ενισχύει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της Stelvio σε συνάρτηση με την πιο ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης. Το ενσωματωμένο μπουτόν εκκίνησης/παύσης του κινητήρα και πάλι κερδίζει τις εντυπώσεις.

Το τιμόνι που προέρχεται από την Giulia έχει κατά 3ο πιο κάθετη κλίση για να ενισχύει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της Stelvio σε συνάρτηση με την πιο ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης. Το ενσωματωμένο μπουτόν εκκίνησης/παύσης του κινητήρα και πάλι κερδίζει τις εντυπώσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN