To ανανεωμένο Peugeot 107 μπορεί να χαρακτηριστεί ακόμα πιο σικ και οικονομικό.
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To ανανεωμένο Peugeot 107 μπορεί να χαρακτηριστεί ακόμα πιο σικ και οικονομικό.

Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 107 1,0 5d

32.289 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2012)

Με αισθητικές αλλαγές εξωτερικά και στο εσωτερικό παρουσιάζεται το ανανεωμένο μίνι μοντέλο της Peugeot, το οποίο παράλληλα εμφανίζει χαμηλότερη κατανάλωση και απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Κατανάλωση

Ευχάριστο και εύχρηστο είναι στην οδήγηση το 107, το οποίο μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια και σε πιο γρήγορους ρυθμούς.

Ευχάριστο και εύχρηστο είναι στην οδήγηση το 107, το οποίο μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια και σε πιο γρήγορους ρυθμούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας
Ευελιξία
Οδική συμπεριφορά
Σχεδίαση
Ζωντάνια κινητήρα


«Τρέμουλο» κινητήρα στο ρελαντί
Μικρός χώρος αποσκευών
Εξοπλισμός αρχικής έκδοσης


Προσφορά: Έκπτωση 850 ευρώ

Ακόμη πιο trendy, νεανικό αλλά και οικονομικό -ως προς την χρήση- χαρακτήρα αποκτά το ανανεωμένο Peugeot 107 ύστερα από τις αισθητικές και μηχανικές αλλαγές που υπέστη. Το δημοφιλές μίνι γαλλικό αυτοκίνητο, το οποίο να σημειώσουμε ότι πωλείται σε 48 χώρες, ενώ η παραγωγή του έχει ξεπεράσει τα 665.000 οχήματα, διατίθεται και σε ένα νέο χρώμα, το μοβ Plum, όπως είναι στο αυτοκίνητο της δοκιμής, που κατά την άποψή μας του ταιριάζει ιδανικά και το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό. Επίσης, όσον αφορά στις εξωτερικές του αλλαγές αυτές εντοπίζονται στο ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα (προφυλακτήρας, φανάρια, καπό) και πίσω όπου σκούρυνε το κάλυμμα των φωτιστικών σωμάτων.
Κινητήρας: Σπιρτόζικος, οικονομικός και δίχως τέλη
Για την κίνηση του 107 υπάρχει ο γνωστός 3κύλινδρος κινητήρας του 1,0 λτ. με απόδοση 68 ίππων, ο οποίος διακρίνεται για την ζωντάνια του και την ευκολία να ανεβάζει στροφές και ρυθμούς παράλληλα. Έτσι οι επιταχύνσεις που εξασφαλίζει στο μίνι Peugeot είναι αρκετά ικανοποιητικές και είναι σε θέση να το κινήσει σε σβέλτες ταχύτητες και σε συνθήκες εκτός πόλεως. Επίσης το «τρέμουλο» που παρατηρείται στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές έχει μειωθεί. Μεγάλο πλεονέκτημά του αποτελεί η πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνης (4,3 λτ./100 χλμ. από 4,5 λτ./100 χλμ. πριν), όπως και οι χαμηλές εκπομπές CO2 (99 γρ./χλμ. έναντι 106 γρ./χλμ.) με αποτέλεσμα να απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Εσωτερικό: «Φρεσκαρισμένο» και με νεανικό στιλ
Στον θάλαμο των επιβατών του ανανεωμένου 107 οι αλλαγές που εντοπίζονται αφορούν στην αντικατάσταση όλων των γκρι πλαστικών επιφανειών που υπήρχαν στο προγενέστερο 107 (π.χ. στις πόρτες, στην κονσόλα και στο κάτω τμήμα του ταμπλό) με μαύρες, στην τοποθέτηση νέων υφασμάτινων επενδύσεων στα καθίσματα και στην αλλαγή του επιλογέα των ταχυτήτων. Ποιοτικά παρέμεινε ως είχε σε ικανοποιητικά επίπεδα, ενώ οι «γυμνές» μεταλλικές επιφάνειες στις πόρτες στο μωβ Plum χρώμα του αμαξώματος ενισχύουν το νεανικό στιλ του αυτοκινήτου. Από πλευράς εργονομίας μειονέκτημα αποτελεί η απουσία δεύτερου διακόπτη (από την πλευρά του οδηγού) για το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού. Σε επίπεδο χώρων 4 επιβάτες θα μετακινηθούν δίχως ιδιαίτερες παραχωρήσεις, ωστόσο το πορτ μπαγκάζ των 139 λτ. εκτός από το ότι είναι μικρό διαθέτει και ψηλό κατώφλι φόρτωσης.
Στο δρόμο: Ευέλικτο, σταθερό και ευχάριστο
Καμία «επέμβαση» δεν έχει δεχθεί το ανανεωμένο 107 στις αναρτήσεις ή σε επιμέρους μηχανικά τμήματα και παραμένει ευχάριστο και ασφαλές. Κινούμενο στους δρόμους της πόλης, το μήκους 3,43 μ. μίνι Peugeot δείχνει να βρίσκεται στο “στοιχείο” του αφού παρουσιάζεται ευέλικτο, με θετικό σε αμεσότητα τιμόνι, βοηθώντας τον οδηγό του μέσα στους πολυσύχναστους δρόμους αλλά και στο παρκάρισμα, ενώ η σχετικά σφιχτή ανάρτησή του προσφέρει καλή άνεση. Στον αυτοκινητόδρομο παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες δίχως να προκαλεί τάσεις ανασφάλειας. Επίσης σε δρόμους με στροφές, ο οδηγός που θα θελήσει να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς δε θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, ενώ σε ακραίες καταστάσεις το 107 θα παρουσιάσει υποστροφή, που ελέγχεται εύκολα μέσω του καλού σε αίσθηση συστήματος διεύθυνσης.
Toyota
moto