- Πλάτος πίσω καθίσματος, ορατότητα, δυσκολία επι/αποβίβασης πίσω, τραχύτητα κινητήρα όταν είναι κρύος
Με την βενζινοκίνητη υπερτροφοδοτούμενη έκδοσή του, το Micra συνεχίζει την επαναστατική του δράση και τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας αυτή τη στιγμή. Εχει όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς και προσφέρει πολλά περισσότερα σε εμφάνιση, οδηγικό επίπεδο και τεχνολογία από τους διώκτες του.
Όντως μπαίνετε μέσα στα αυτοκίνητα πριν γράψετε; μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πίσω άτομο; εγώ πάντως μπήκα μέσα και κατευθείαν χτύπησε το κεφάλι μου στον ουρανό(1,79 ύψος), μαζεύτηκα και με έπιασε κλειστοφοβία
Όντως, θα συμφωνήσω με τον Γιάννη, ο πίσω χώρος, ακόμη και από τις φωτό αποκαλύπτεται πόσο μικρός και κλειστοφοβικός είναι. Το κεφάλι του δοκιμαστή βρίσκεται ελάχιστα πριν τον ουρανό, τα πλαινά της πόρτας καλύπτουν τον ώμο, όποιος κάθεται πίσω θα είναι σα τιμωρημένος. Από ορατότητα με τέτοιου μεγέθους και σχήματος πίσω κολώνες πώς το είδατε; Υποτίθεται ότι θα κινείται εντός αστικού ιστού, που είναι βασικό να βλέπεις παντού, μηχανές, ποδηλάτες, το χώρο για να σταθμεύσεις.
Όντως μπαίνετε μέσα στα αυτοκίνητα πριν γράψετε; μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πίσω άτομο; εγώ πάντως μπήκα μέσα και κατευθείαν χτύπησε το κεφάλι μου στον ουρανό(1,79 ύψος), μαζεύτηκα και με έπιασε κλειστοφοβία
Όντως, θα συμφωνήσω με τον Γιάννη, ο πίσω χώρος, ακόμη και από τις φωτό αποκαλύπτεται πόσο μικρός και κλειστοφοβικός είναι. Το κεφάλι του δοκιμαστή βρίσκεται ελάχιστα πριν τον ουρανό, τα πλαινά της πόρτας καλύπτουν τον ώμο, όποιος κάθεται πίσω θα είναι σα τιμωρημένος. Από ορατότητα με τέτοιου μεγέθους και σχήματος πίσω κολώνες πώς το είδατε; Υποτίθεται ότι θα κινείται εντός αστικού ιστού, που είναι βασικό να βλέπεις παντού, μηχανές, ποδηλάτες, το χώρο για να σταθμεύσεις.
Αγορα το nissan micra τελειο αμαξι και γρηγορα acenta 1000 κυβικα με 100 αλογα