Ο 1.000άρης BoosterJet τούρμπο βενζινοκινητήρας δεν θα προβληματιστεί ούτε στο ελάχιστο να κινήσει το αμάξωμα του Swift σε γρήγορους ρυθμούς και πολύ οικονομικά.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.000άρης BoosterJet τούρμπο βενζινοκινητήρας δεν θα προβληματιστεί ούτε στο ελάχιστο να κινήσει το αμάξωμα του Swift σε γρήγορους ρυθμούς και πολύ οικονομικά.

Κινητήρας: Οικονομικό και σβέλτο με τα... 1.000!

100.594 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2017)

Το μεγάλο ατού του νέου Swift είναι σίγουρα ο 1.000άρης BoosterJet τούρμπο βενζινοκινητήρας, που έχει ταιριάξει «γάντι» στο αμάξωμα των 940 κιλών, (μαζί με τον οδηγό). Οι 112 ίπποι και τα 170 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. μπορεί στο χαρτί να σε προδιαθέτουν για φυσιολογικές επιδόσεις, ωστόσο στο δρόμο αποδεικνύονται παραπάνω από αξιοπρεπέστατες.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το μοτέρ ακόμα και σε χαμηλές στροφές δεν θα προβληματιστεί ούτε στο ελάχιστο να κινήσει το αμάξωμα του Swift σε γρήγορους ρυθμούς, ανεβάζοντας με γραμμικό και εκρηκτικό τρόπο την απόδοσή του, δίνοντας την δυνατότητα στο Swift να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Τολμούμε να πούμε πως παρότι η μέγιστη ροπή έρχεται στις 2.000 σ.α.λ., ο κινητήρας τραβάει καλά ήδη από τις 1.400 σ.α.λ. Αυτό καταγράφηκε και στις μετρήσεις μας, τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα, για το οποίο χρειάστηκε μόλις 9,4 δλ., όσο και στις ρεπρίζ με το εξαιρετικό νούμερο των 7,6 δλ. για το 60-100 και των 11,1 δλ. αντίστοιχα για το 80-120 χλμ./ώρα.   
 
Πέραν των επιδόσεων το Swift αποδείχθηκε και οικονομικό, αφού η πραγματική μέση κατανάλωσή του μετρήθηκε στα 5,3 λτ./100 χλμ., πολύ κοντά στο εργοστασιακό 4,6 που ανακοινώνει η Suzuki, το οποίο μάλιστα είναι από τα χαμηλότερα που έχουμε καταγράψει στην κατηγορία του. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε την αρκετά πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα, που παρά την όχι και τόσο ικανοποιητική ηχομόνωση του αμαξώματος, δε θα επιτρέψει στον οδηγό να αντιληφθεί έντονους κραδασμούς από την τρικύλινδρη φύση του.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda