Η καμπίνα του νέου Swift παρέχει αρκετό χώρο για τα κεφάλια και τα γόνατα, φιλοξενώντας με μεγάλη άνεση τέσσερις επιβάτες.
Χώροι: Τέσσερις θα βολευτούν με άνεση, μικρό το πορτ-μπαγκάζ
100.538 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2017)
Το νέο Swift παρά το γεγονός πως από πλευράς διαστάσεων βρίσκεται στο χαμηλότερο άκρο της κατηγορίας (μήκος 3,84 μ.), εντούτοις καταφέρνει να δημιουργήσει ένα άνετο περιβάλλον για τέσσερις επιβάτες, ακόμα και αν έχουν ύψος άνω του μέσου όρου. Παρά την κεκλιμένη οροφή, ο αέρας για τα κεφάλια των επιβατών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, 114 χλστ. για τον οδηγό και 37 χλστ. για τους πίσω επιβάτες, ενώ και τα 107 χλστ. για τα πόδια θα επιτρέψουν άνετες μετακινήσεις. Ωστόσο, από την άλλη, το πλάτος των 1.280 χλστ. του πίσω καθίσματος δεν ευνοούν τη συνύπαρξη 5 επιβατών. Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών οι Ιάπωνες κατάφεραν να αυξήσουν τη χωρητικότητα του κατά 54 λτ. συγκριτικά με τον προκάτοχό του, φτάνοντας το νούμερο των 265 λτ..
Ο χώρος αποσκευών φτάνοντας το νούμερο των 265 λτ., το οποίο είναι λίγο κάτω του μέσου όρου της κατηγορίας.
Tο αγορασα προσφατα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης τοσο απο το επιπεδο εξοπλισμου της βασικης εκδοσης οσο και απο την ποιοτητα οδηγησης. Οι αναρτησεις ειναι σωστα ρυθμισμενες χωρις να κοπανανε πουθενα και ειναι αρκετα ευθυβολο στην Εθνικη χωρις να κουραζει. Η μεση καταναλωση κυμαινεται κοντα στις μετρησεις του περιοδικου και δυσκολα παει πιο πανω απο 5.3λτ. Οσο για το εσωτερικο του μπορει να εχει σκληρα πλαστικα αλλα εχουν τελεια συναρμογη χωρις να τριζουν και δειχνουν οτι θα αντεξουν στο χρονο. Εξαλλου καμμια εταιρεια σε αυτη την κατηγορια δεν χρησιμοποιει super premium υλικα.
To αυτοκινητο εχει ενα καλο και ενα κακο.Το καλο ειναι πως προκειτε για μια ολοκληρωμενη προταση.Το κακο ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος διοτι με τα ιδια(και ισως λιγο λιγοτερα) χρηματα πας στο αρκετα πιο ανετο (και με το αντοστοιχο μοτερ) baleno.
Εχω το 1.0 glx αυτόματο, το αυτοκίνητο ειναι συμπαθητικό αλλά έχει πολυ θόρυβο πάνω απο τα 80χλμ, και κοπανάει πολύ στους Ελληνικούς δρόμους οπότε αν θες να κινηθεις σβέλτα, μετά κουδουνίζει το κεφάλι σου.
Καλό πλαίσιο, τρένο στος στροφες και ευέλικτο με καλό τιμόνι, και πραγματικά εξαιρετικές καταναλώσεις. Μεσα στη πολη με λίγο σταματα/ξεκίνα και λίγο ανοιχτό δρόμο, δειχνει 5.7. Σε εθνική απο νοτια προάστεια προς βορεια προάστεια κανα 5αρι στο ανέβα, 4.5 στο κατέβα (στο χαλαρό φυσικά)
Αξίζει τα λεφτά του μόνο σε βασικές εκδόσεις μιας και οσο το εξοπλίζεις, τόσο παιρνεις άχρηστα πράγματα (πχ ρανταρ και μπουρδες που απενεργοποιω μιας και βαράνε συνέχεια), ενώ ηχομόνωση, παλστικά, ανήκουν σε κατηγορία Αϋγκο, 107...
Ταμπούρα; Σε αυτοκίνητο με τέτοιο χαρακτήρα και με προορισμό "ανήσυχη" οδήγηση; Εμ, καθόλου παράξενο τα 38μέτρα 100-0. Επιβάλλεται ένα νουμεράκι κλικ επάνω ελαστικά.
Αξιοπρεπέστατο!
Και το ξαναλεω ,αυτό το αμαξακακι και αυτό το μοτερακι είναι ο εξευτελιστης των ντιζελ.
Tο αγορασα προσφατα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης τοσο απο το επιπεδο εξοπλισμου της βασικης εκδοσης οσο και απο την ποιοτητα οδηγησης. Οι αναρτησεις ειναι σωστα ρυθμισμενες χωρις να κοπανανε πουθενα και ειναι αρκετα ευθυβολο στην Εθνικη χωρις να κουραζει. Η μεση καταναλωση κυμαινεται κοντα στις μετρησεις του περιοδικου και δυσκολα παει πιο πανω απο 5.3λτ. Οσο για το εσωτερικο του μπορει να εχει σκληρα πλαστικα αλλα εχουν τελεια συναρμογη χωρις να τριζουν και δειχνουν οτι θα αντεξουν στο χρονο. Εξαλλου καμμια εταιρεια σε αυτη την κατηγορια δεν χρησιμοποιει super premium υλικα.
To αυτοκινητο εχει ενα καλο και ενα κακο.Το καλο ειναι πως προκειτε για μια ολοκληρωμενη προταση.Το κακο ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος διοτι με τα ιδια(και ισως λιγο λιγοτερα) χρηματα πας στο αρκετα πιο ανετο (και με το αντοστοιχο μοτερ) baleno.
Εχω το 1.0 glx αυτόματο, το αυτοκίνητο ειναι συμπαθητικό αλλά έχει πολυ θόρυβο πάνω απο τα 80χλμ, και κοπανάει πολύ στους Ελληνικούς δρόμους οπότε αν θες να κινηθεις σβέλτα, μετά κουδουνίζει το κεφάλι σου. Καλό πλαίσιο, τρένο στος στροφες και ευέλικτο με καλό τιμόνι, και πραγματικά εξαιρετικές καταναλώσεις. Μεσα στη πολη με λίγο σταματα/ξεκίνα και λίγο ανοιχτό δρόμο, δειχνει 5.7. Σε εθνική απο νοτια προάστεια προς βορεια προάστεια κανα 5αρι στο ανέβα, 4.5 στο κατέβα (στο χαλαρό φυσικά) Αξίζει τα λεφτά του μόνο σε βασικές εκδόσεις μιας και οσο το εξοπλίζεις, τόσο παιρνεις άχρηστα πράγματα (πχ ρανταρ και μπουρδες που απενεργοποιω μιας και βαράνε συνέχεια), ενώ ηχομόνωση, παλστικά, ανήκουν σε κατηγορία Αϋγκο, 107...
Ταμπούρα; Σε αυτοκίνητο με τέτοιο χαρακτήρα και με προορισμό "ανήσυχη" οδήγηση; Εμ, καθόλου παράξενο τα 38μέτρα 100-0. Επιβάλλεται ένα νουμεράκι κλικ επάνω ελαστικά.