Για πρώτη φορά σε κινητήρα με λίγα κυβικά, η VW λανσάρει την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων στα σύνολα TSI.

Για πρώτη φορά σε κινητήρα με λίγα κυβικά, η VW λανσάρει την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων στα σύνολα TSI.

Δοκιμή: VW Golf 1,4 TSI ACT 140 PS

66.168 Επισκέψεις στο άρθρο (25/12/2013)

Ο νέος 1.400άρης τούρμπο κινητήρας των 140 ίππων που λειτουργεί και με 2 κυλίνδρους για οικονομία αλλά και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, συμπληρώνουν το παζλ που στέλνει το νέο VW Golf στην κορυφή της κατηγορίας.

Πέρασαν ήδη 7 χρόνια από τότε που η VW κατάφερε να «βγάλει» 170 ίππους από τον διπλά υπετροφοδοτούμενο 1,4 TSI κινητήρα. Σήμερα, αλλάζει ξανά τα δεδομένα. Για πρώτη φορά σε κινητήρα με λίγα κυβικά, η VW λανσάρει την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων στα σύνολα TSI, κάτι που παλαιότερα είχε εφαρμοστεί από την Chrysler και τη Mercedes, αλλά σε μεγάλου κυβισμού μηχανικά σύνολα. Χωρίς το δεύτερο μηχανικό υπερσυμπιεστή, η απόδοση του νέου 1,4 TSI κινητήρα με τεχνολογία ACT (Active Cylinder Management) κυμαίνεται στους 140 ίππους. Αυτό που κάνει πιο ενδιαφέρουσα την υπόθεση είναι πως, η θεωρητική κατανάλωση πέφτει στα 4,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CΟ2 μόλις στα 109 γρ./χλμ.
Λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν
Εντάξει, είναι γνωστό ότι, σχεδιαστικά, το νέο Golf δε διαφοροποιείται από την προηγούμενη γενιά του και η έκδοση που δοκιμάζουμε δε μπορεί να αποτελεί εξαίρεση. Ωστόσο, διαθέτει κάποια στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει από τις 1,2 TSI εκδοχές. Το πιο χαρακτηριστικό είναι τα κόκκινα γράμματα S και Ι από το λογότυπο «TSI» στο πίσω δεξί μέρος του αυτοκινήτου. Επίσης, κάτω αριστερά η απόληξη της εξάτμισης είναι διπλή. Αυτές είναι ουσιαστικά, οι πινελιές των σχεδιαστών που κάνουν την hi-tech έκδοση του Golf να ξεχωρίζει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN