Τι ισχύει με τους κινητήρες diesel

47.920 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/2/2016

Ο παράλληλος εγκέφαλος για τα common rail συστήματα επιτυγχάνει αύξηση της επίδοσης, μέσω τροποποίησης των σημάτων του αισθητήρα και της πίεσης της τρόμπας πετρελαίου. Στα σύνολα που διαθέτουν ηλεκτρονική τρόμπα ψεκασμού, η αύξηση της απόδοσης γίνεται μέσω της έντονης αντίδρασης της τρόμπας ψεκασμού, σε συνάρτηση με τις εργοστασιακές παραμέτρους του εγκεφάλου του αυτοκινήτου. Και στις δύο περιπτώσεις, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, επαναμετρά την ποσότητα του απαιτούμενου ψεκασμού και άλλων παραμέτρων και μετά ρυθμίζει με τον απόλυτα καλύτερο τρόπο, τις εργοστασιακές αποθηκευμένες παραμέτρους, που βρίσκονται στην ήδη χαρτογραφημένη περιοχή του εγκεφάλου. 

 
  • Kostis

    Αδυνατώ να πιστέψω ότι ένα πρόγραμμα μπορεί να επιτύχει ταυτόχρονα αύξηση επιδόσεων και μείωση κατανάλωσης. Αν ήταν έτσι απλά θα το έκανε και ο κατασκευαστής (και θα διαφήμιζε καλύτερες επιδόσεις και μικρότερη κατανάλωση).

      17
  • Makis

    Και όμως έτσι είναι.. Έχω ένα golf 4 1800 turbo με 150 hp από την μάνα του.. Το έκανα 210 hp με πρόγραμμα.. Χαμηλά και μέσα στην πόλη καίει 30 %λιγότερο βενζίνη είδα διαφορά βέβαια στα γκάζια εννοείται ότι καίει πάρα πάνω!

      3