To Volkswagen e-up! αποδείχθηκε ένας αξιόμαχος σύντροφος στην καθημερινότητά μας. Εδώ μια από τις αρκετές φορές που βρέθηκε στη Λ. Συγγρού.
Εβδομάδα 1η
65.240 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2017)
Την πρώτη εβδομάδα το e-up! κινήθηκε αποκλειστικά σε αστικές συνθήκες και ήταν στη διάθεση αποκλειστικά της συντακτικής ομάδας του περιοδικού. Συνολικά διανύσαμε 240 χλμ. περίπου και κάθε πρωί το «βάζαμε» στην πρίζα της εταιρείας για φόρτιση. Κανένας από τους χρήστες δεν χρειάστηκε να το φορτίσει «σπίτι» του, ενώ ποτέ δεν χρειάστηκε να μείνει και για μια ολόκληρη φόρτιση στην πρίζα, αφού τις περισσότερες φορές είχε αυτονομία από 50 χλμ. και άνω. Δεδομένου ότι η αυτονομία αυτή μπορεί να περιοριστεί σημαντικά ανάλογα με την οδήγηση, επιλέξαμε να το φορτίζουμε καθημερινά. Μοναδική φορά που κάποιος από εμάς «αγχώθηκε» ήταν όταν σε πιεσμένο ρυθμό και για πραγματική απόσταση 24 χλμ., η αυτονομία από τα 132 χλμ. έπεσε στα 60.
Και γενναται δικαιως το ερωτημα εδω.
Ποσο ηλιθιος πρεπει να εισαι για να δωσεις 28 χιλιαρικα για τον λιλιπουτειο ασχημο και αθλιο κουβα-ψυγειο???
Πολυ....μα παρα πολυ!!
Είναι εξωπραγματικά ακριβό και χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Αυτονομία ποδηλάτου, επιδόσεις ανεμικές και 9 ώρες για μια σωστή φόρτιση! Αν το φορτίζεις όποτε θέλεις όσο θέλεις σε 300-400 φορτίσεις το πιθανότερο να εμφανίσει το φαινόμενο μνήμης με ότι συνεπάγετε για την αυτονομία και την τσέπη. Για να κάνει κανείς απόσβεση έναντι του αντίστοιχου diesel θέλει πάνω από 400000χλμ. Αδύνατο να διανύσεις τόσα χλμ ακόμα και αν κάνεις 100χλμ κάθε μερα που είναι και πρακτικά η μέγιστη αυτονομία του. Αν υπολογίσει κανείς το ενεργειακό αποτύπωμα που αφήνει στο περιβάλλον ο λιγνίτης που καίγεται για να παραχθεί η ηλεκτρική ενέργεια, θα καταλάβει ότι είναι ένα αυτοκίνητο, εκτός από άχρηστο και ανούσιο, επιβλαβές για το περιβάλλον. Το μόνο συν είναι ότι δεν εκλύονται καυσαέρια μέσα στον αστικό χώρο. Για μένα ο ορισμός της σπατάλης.
Εξαιρετικη και διαφωτιστικη δοκιμη,συγχαρητηρια.Φαινονται ομως τα "προβληματα" που εχουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,ως σχετιικα πρωιμη τεχνολογια.Μεγαλο κοστος αποκτησης ειναι το βασικο προβλημα,αφου απ' οτι καταλαβα το αγχος της καταναλωσης φευγει με τον καιρο.Απο τη στιγμη βεβαια που μια τεχνολογια γινεται διαθεσιμη,ειναι θεμα χρονου να γινει προσβασιμη και στο ευρυ κοινο.Η υποδομη φαινεται να ειναι ενα ακομη προβλημα,με τα χρονια ισως βελτιωθει.Φαινεται εξαιρετικη λυση για τη πολη και ας μην παραβλεπουμε το γεγονος ο,τι ειναι εντελως αθορυβο.Για μενα αυτο μετραει πολυ....
Τεστ αντοχης να κανετε σε ολα τα γερμανικα να βγαλουμε γουστα! :)))
Και γενναται δικαιως το ερωτημα εδω. Ποσο ηλιθιος πρεπει να εισαι για να δωσεις 28 χιλιαρικα για τον λιλιπουτειο ασχημο και αθλιο κουβα-ψυγειο??? Πολυ....μα παρα πολυ!!
Ας το πουλησουν τοτε 11.000 ευρω και όχι 27.000 που ζητανε για να γινουμε και εμεις ευαίσθητοι με το περιβαλλον
Είναι εξωπραγματικά ακριβό και χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Αυτονομία ποδηλάτου, επιδόσεις ανεμικές και 9 ώρες για μια σωστή φόρτιση! Αν το φορτίζεις όποτε θέλεις όσο θέλεις σε 300-400 φορτίσεις το πιθανότερο να εμφανίσει το φαινόμενο μνήμης με ότι συνεπάγετε για την αυτονομία και την τσέπη. Για να κάνει κανείς απόσβεση έναντι του αντίστοιχου diesel θέλει πάνω από 400000χλμ. Αδύνατο να διανύσεις τόσα χλμ ακόμα και αν κάνεις 100χλμ κάθε μερα που είναι και πρακτικά η μέγιστη αυτονομία του. Αν υπολογίσει κανείς το ενεργειακό αποτύπωμα που αφήνει στο περιβάλλον ο λιγνίτης που καίγεται για να παραχθεί η ηλεκτρική ενέργεια, θα καταλάβει ότι είναι ένα αυτοκίνητο, εκτός από άχρηστο και ανούσιο, επιβλαβές για το περιβάλλον. Το μόνο συν είναι ότι δεν εκλύονται καυσαέρια μέσα στον αστικό χώρο. Για μένα ο ορισμός της σπατάλης.
Γελάνε και τα σκυλιά με αυτά τα λεφτά που ζητάνε για τον κουβά τους,dieselara και τα μυαλά στα κάγκελα.
Εξαιρετικη και διαφωτιστικη δοκιμη,συγχαρητηρια.Φαινονται ομως τα "προβληματα" που εχουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,ως σχετιικα πρωιμη τεχνολογια.Μεγαλο κοστος αποκτησης ειναι το βασικο προβλημα,αφου απ' οτι καταλαβα το αγχος της καταναλωσης φευγει με τον καιρο.Απο τη στιγμη βεβαια που μια τεχνολογια γινεται διαθεσιμη,ειναι θεμα χρονου να γινει προσβασιμη και στο ευρυ κοινο.Η υποδομη φαινεται να ειναι ενα ακομη προβλημα,με τα χρονια ισως βελτιωθει.Φαινεται εξαιρετικη λυση για τη πολη και ας μην παραβλεπουμε το γεγονος ο,τι ειναι εντελως αθορυβο.Για μενα αυτο μετραει πολυ....
Πολύ καλό άρθρο αλλά θα ήταν αναγκαίο να αναφέρετε σημεία με ταχυφορτιστές σε ολόκληρο το λεκανοπέδιο είτε δουλεύουν είτε όχι