Δεν είναι τόσο ραφιναρισμένος και πολιτισμένος ο κινητήρας του D-ΜΑΧ, όσο των άλλων δύο, όμως είναι δυνατός και αποδοτικός.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Πιο γρήγορο το Qashqai

38.855 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2017

Το Qashqai της παρουσίασης κινείται από τον 1,6 dCi turbodiesel της Renault, ο οποίος με 130 ίππους και 320 Nm εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει, χάρη και στο «έξυπνα» κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο. Αν και χαμηλά δεν ενθουσιάζει, τελικά ο εν λόγω κινητήρας έχει πολύ δύναμη, ενώ το «χάιδεμα» του δεξιού πεντάλ είναι αρκετό για να εκτοξεύσει το αμάξωμα χωρίς να κατεβάσεις σχέση, πράγμα που βοηθάει σε μια προσπέραση. Κάτω από το καπό του Fiat 500X της δοκιμής βρίσκεται ο 2λίτρος diesel κινητήρας του ιταλικού γκρουπ. Αυτός αποδίδει 140 άλογα στις 4.000 σ.α.λ. και 350 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη χαρίζει τις καλύτερες επιδόσεις στο 500X, έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία του, ενώ στο εσωτερικό δεν περνάει πολύ ο θόρυβος που παράγει. Καλό τράβηγμα έχει επίσης από χαμηλά, κάτι βέβαια στο οποίο συνδράμει και το εξαιρετικό 9άρι αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται αποκλειστικά. Το πιο δυνατό από τα 3 είναι το Isuzu D-Max μιας και 2,5 λτ. κινητήρας του χάρη στο διπλό turbo αποδίδει 163 ίππους (όσους και ο 3,0λιτρος κινητήρας της προηγούμενης γενιάς) με ροπή 400 Nm στις 1.400- 2.000 σ.α.λ. Παρά το τεράστιο βάρος, που πλησιάζει τα 2.000 κιλά, το D-Max κινείται σβέλτα χάρη στον δυνατό, ροπάτο και πολιτισμένο κινητήρα, που συνδυάζεται με ένα σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Βαρβάτη τετρακίνηση? Μάλιστα. Όπως λέμε ...δάτος/δάτη για κάποιον/κάποια με ιδιαίτερο έναντι των υπολοίπων χαρακτηριστικό.Αφού το DMAX ΔΕΝ μπορεί να το αγοράσει μη επαγγελματίας (μέσα οι μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότες), ποιός να συγκριθεί μαζί του κατά το γνωστό άσμα? ... :-) Ή μήπως θέλετε να βάλουμε στο συγκριτικό και τον dominator της κατηγορίας των light pickup trucks? ... :-)