Στα θετικά του φυσικού αερίου είναι η οικονομία και η εναλλαγή του με βενζίνη
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στα θετικά του φυσικού αερίου είναι η οικονομία και η εναλλαγή του με βενζίνη

Fiat Doblo 1,4 T 120 PS Natural Power – VW Passat 1,4 TSI 150 PS EcoFuel

40.506 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2011)

Δεν είναι βόες, δεν είναι κροταλίες, είναι τα αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο και που υπόσχονται μειωμένο κόστος μεταφοράς και προστασία του περιβάλλοντος. Η παράλληλη δοκιμή των Fiat Doblo και VW Passat τους δίνει ψήφο εμπιστοσύνης…

Tι σχέση θα μπορούσε να έχει

Στα αρνητικά του φυσικού αερίου το δίκτυο ανεφοδιασμού

Στα αρνητικά του φυσικού αερίου το δίκτυο ανεφοδιασμού

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ένα Fiat Doblo με ένα VW Passatυπό κανονικές συνθήκες;Απολύτως καμία, αφού το πρώτο είναι ένα απόλυτα πρακτικό van και τοδεύτερο μια κλασική premium γερμανική μπερλίνα. Αυτό που τα ενώνει στo θέμα που ακουλουθεί είναι το εναλλακτικό καύσιμο πουχρησιμοποιούν και δεν είναι άλλοαπό το φυσικό αέριο. Προσοχή! Όχιυγραέριο LPG (Liquified PetroleumGas), που προκύπτει από το μίξηπροπανίου και βουτανίου, αλλά φυσικό αέριο CNG (Compressed NaturalGas) σαν αυτό που χρησιμοποιούμε για τη θέρμανση στο σπίτι. Τοφυσικό αέριο ως καύσιμο για μέσαμετακίνησης, έγινε κάπως γνωστόστη χώρα μας χάρη στα 400+ λεωφορεία της ΕΘΕΛ που κυκλοφορούνστο νομό Αττικής και τα περί 110απορριμματοφόρα του Δήμου Αθηναίων που χρησιμοποιούν αποκλειστικά αυτό το πολλά υποσχόμενοκαύσιμο.

Βρες τις διαφορές
Σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση, τααυτοκίνητα δεν παρουσιάζουν καμίαδιαφοροποίηση από τα συμβατικάαδέλφια τους, με εξαίρεση τα σχετικά λογότυπα: Natural Power στοFiat Doblo και ΕcoFuel στο VW Passat.Κατά τα άλλα, το… μυστικό τωνδύο αυτοκινήτων είναι κρυμμένοστο δάπεδό τους, που είναι κατάλληλα διαμορφωμένο για να φιλοξενείτις δεξαμενές στις οποίες αποθηκεύεται υπό υψηλή πίεση το φυσικόαέριο. Επίσης, πάνω από το στόμιοανεφοδιασμού της βενζίνης υπάρχειη ειδική υποδοχή για ανεφοδιασμόμε φυσικό αέριο. Που γίνεται αυτό;Προς το παρόν μόνο στα αμαξοστάσια του Ο.ΣΥ (Oργανισμού Συγκοινωνιών) στην Ανθούσα και τα ¶νωΛιόσια, όπου υπάρχει αντλία για τονεφοδιασμό πέραν των ειδικών λεωφορείων, με φυσικό αέριο. Όπωςκαταλαβαίνει κανείς, η υποδομή γιατέτοια αυτοκίνητα στη χώρα μας είναι ανύπαρκτη και αποτελεί πρόβλημα, ειδικά αν στην εξίσωση μπει καιο παράγοντας «μικρότερα ρεζερβουάρ βενζίνης». Στο Fiat Doblo είναι 22λτ. και στο VW Passat 31 λτ.με τις δεξαμενές φυσικού αερίου ναείναι σε θέση να αποθηκεύουν 16,2και 21 κιλά φυσικό αέριο αντίστοιχα.Πάντως στόχος, εκτός φυσικά απότην επέκταση των σταθμών ανεφοδιασμού (που δεν απαιτεί δεξαμενές, αλλά χρήση του δικτύου τουφυσικού αερίου) είναι η πλήρωση μετο εναλλακτικό καύσιμο τέτοιων αυτοκινήτων στο μέλλον, να γίνεται στοσπίτι (εφαρμόζεται στην Ελβετία),όπως θα έκανε κάποιος βάζονταςένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην πρίζα του γκαράζ.

Επένδυση για το μέλλον
Η αγορά ενός αυτοκινήτου με φυσικό αέριο, αυτή τη στιγμή, μπορεί ναφαίνεται άστοχη, λόγω μη κατάλληλης υποστήριξης, αλλά, αν κανείςσυνειδητοποιήσει πως μιλάμε για μιαεπένδυση με σοβαρά οφέλη για τηντσέπη και το περιβάλλον, τότε ίσωςπειστούν κάποιοι από τώρα να καταβάλλουν 22.400 ευρώ για το σχετικόFiat Doblo ή περί τις 24.500 ευρώ(ενδεικτική τιμή) για το VW Passat.

Φυσικό αέριο

(+): Οδική Οικολογία, οικονομία, δυνατότητα εναλλαγής με βενζίνη
(-): Δίκτυο ανεφοδιασμού
ELASTIKA 2024
moto