Για αυτούς που αναζητούν τους απόλυτους αριθμούς οικονομίας και οικολογικών επιδόσεων, η Ford δημιούργησε την πλέον οικολογική και οικονομική σε κατανάλωση έκδοση στην ιστορία του Focus.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Για αυτούς που αναζητούν τους απόλυτους αριθμούς οικονομίας και οικολογικών επιδόσεων, η Ford δημιούργησε την πλέον οικολογική και οικονομική σε κατανάλωση έκδοση στην ιστορία του Focus.

Δοκιμή: Ford Focus 1,6 TDCi ECOnetic 88 γρ./χλμ.

46.276 Επισκέψεις στο άρθρο (22/8/2014)

Focus στην οικονομία! Με μικρές επιμέρους επεμβάσεις, η Ford ρίχνει περαιτέρω τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση του diesel Focus, για όσους αναζητούν τους απόλυτους αριθμούς οικονομίας και οικολογικών επιδόσεων!

+ Κατανάλωση, εκπομπές ρύπων, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, σχεδίαση εσωτερικού, οδική συμπεριφορά, άνεση
- Εργονομία κεντρικής κονσόλας, υστέρηση κινητήρα στις χαμηλές στροφές
Για αυτούς που αναζητούν τους απόλυτους αριθμούς οικονομίας και οικολογικών επιδόσεων, η Ford δημιούργησε την πλέον οικολογική και οικονομική σε κατανάλωση έκδοση στην ιστορία του Focus. Πρόκειται για το Ford Focus 1,6 TDCi ECOnetic με εκπομπές ρύπων μόλις 88 γρ./χλμ. και κατανάλωση μόνο 3,4 λτ./100 χλμ., το οποίο βασίζεται στην αντίστοιχη έκδοση των 99 γρ./χλμ. και 3,7 λτ./100 χλμ. κατανάλωσης. Ωστόσο με μικρές αεροδυναμικές επεμβάσεις, καταφέρνει να επιτύχει τα παραπάνω νούμερα, και -το σημαντικότερο- την μεγαλύτερη ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο (από τα μικρομεσαία χατσμπακ που έχουμε δοκιμάσει) χωρίς η κατανάλωση να υπερβεί τα 5,0 λτ./100 χλμ.
Προς όφελος της αεροδυναμικής…
Περίπου το 70-80% της ισχύος ενός κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο (σε ταχύτητες 130-140 χλμ./ώρα) αναλώνεται στην αεροδυναμική αντίσταση, ενώ σχεδόν όλη η υπόλοιπη ισχύς στην αντίσταση κύλισης (τριβές κινητήρα και κινούμενων μερών και τριβή ελαστικών με το δρόμο). Η αντίσταση του αέρα είναι αντίθετη με την φορά που κινείται το αυτοκίνητο και αυξάνεται μάλιστα με το τετράγωνο της ταχύτητας του!
Προκειμένου, λοιπόν, να βελτιώσουν οι άνθρωποι της Ford τη ροή του αέρα γύρω από το Focus, έχουν προβεί σε συγκεκριμένες επεμβάσεις. Έτσι λοιπόν, σχεδιαστικά το Ford Focus 1,6 TDCi ECOnetic των 88 γρ./χλμ. βασίζεται στο γνώριμο αμάξωμα του Focus, διαθέτοντας ωστόσο νέους τροχούς με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, αλλά και νέα αεροδυναμικά τάσια, που φροντίζουν να κατευθύνουν κατάλληλα τον αέρα σε σημεία με λιγότερη αντίσταση.
Παράλληλα, στη μάσκα του, το μοντέλο φέρει την ενεργή γρίλια Active Grille Shutters, που ανοίγει και κλείνει αυτόματα, ανάλογα με τις ανάγκες εισαγωγής του αέρα, βοηθώντας και αυτή στη βελτίωση της ροής του αέρα.
Με 16.797 ευρώ
Στο τιμολογιακό κομμάτι, το Ford Focus 1,6 TDCi ECOnetic των 88 γρ./χλμ. κοστίζει μετά από έκπτωση και απόσυρση, 16.797 ευρώ. Το ποσόν αυτό κρίνεται άκρως ικανοποιητικό, από τη στιγμή που και ο εξοπλισμός δεν παρουσιάζει ελλείψεις και διαθέτει στάνταρ ESP, 6 αερόσακους, air condition, ράδιο-cd με Mp3, θύρα USΒ και AUX, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα κ.λπ.

Στις στροφές, το πιο οικονομικό Focus αποκαλύπτει έναν πολύ ευχάριστο και σπορτίφ χαρακτήρα.

Στις στροφές, το πιο οικονομικό Focus αποκαλύπτει έναν πολύ ευχάριστο και σπορτίφ χαρακτήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto