Το Ford Κuga εξαργυρώνει στο έπακρο την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμφανίζοντας ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό ταμπεραμέντο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Ford Κuga εξαργυρώνει στο έπακρο την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμφανίζοντας ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό ταμπεραμέντο.

Οδική συμπεριφορά: Απολαυστικό το Kuga, 3008 για το χώμα, άνετο το Tiguan

111.159 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2017)

Το Ford Kuga μένει πιστό στην οδηγοκεντρική φιλοσοφία της φίρμας να κατασκευάζει αυτοκίνητα απολαυστικά - πρώτα απΆόλα για τον οδηγό και έτσι ακόμα και στην κατηγορία των crossover δε θα μπορούσε να πράξει διαφορετικά. Μόλις «ανοίξει» ο δρόμος, το Kuga παρέχει υψηλή οδηγική αίσθηση, ενώ την ίδια ώρα στις στροφές, τα επίπεδα πρόσφυσης είναι υψηλά, η κλίση συγκρατημένη (παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος) και η συμπεριφορά ουδέτερη με το πίσω μέρος να εμφανίζει σπορ προεκτάσεις τονίζοντας την στάνταρ παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Στο ίδιο μήκος κύματος το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι, ο θετικός και εύχρηστος επιλογέας, αλλά και τα δυναμικά φρένα. Εκτός δρόμου, τα 201 χλστ. από το έδαφος είναι ένας σαφές ατού, όπως και οι καλές γωνίες αναρρίχησης. 

To Peugeot 3008 συνδυάζει αριστοτεχνικά την υψηλή ποιότητα κύλισης με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.

To Peugeot 3008 συνδυάζει αριστοτεχνικά την υψηλή ποιότητα κύλισης με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ακόμη μεγαλύτερη (η μεγαλύτερη όλων για την ακρίβεια) είναι η απόσταση από το έδαφος για το Peugeot 3008, που είναι βασισμένο στην εξελιγμένη πλατφόρμα EMP2. Ως γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής, το νέο crossover της γαλλικής φίρμας συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα όμως συντελεί ώστε το 3008 να στρίβει ουδέτερα και με ασφάλεια. Για τις εκτός δρόμου περιηγήσεις το 3008 βασίζεται στο σύστημα Advanced Grip Control με 5 προγράμματα λειτουργίας και τα M+S ελαστικά. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 219 χλστ. 
 
Τέλος το VW Tiguan σε κερδίζει αμέσως με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και τη σωστή λειτουργία της ανάρτησης που φιλτράρει με άνεση τις ανωμαλίες. Παράλληλα, το πλαίσιο είναι γρανίτης, ενώ ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα είναι πολύ χαμηλός. Υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, οι κλίσεις του αμαξώματος δεν προβληματίζουν και παρά το ελαφρύ τιμόνι μπορείς να το κατευθύνεις εκεί που θες. Όσον αφορά τις εκτός δρόμου επιδόσεις, η απόσταση των 189 χλστ. για την δικίνητη έκδοση της δοκιμής σου επιτρέπει να κινηθείς γρήγορα και απροβλημάτιστα σε light διαδρομές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw