4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Ford Κuga εξαργυρώνει στο έπακρο την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμφανίζοντας ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό ταμπεραμέντο.
Οδική συμπεριφορά: Απολαυστικό το Kuga, 3008 για το χώμα, άνετο το Tiguan
111.159 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2017)
Το Ford Kuga μένει πιστό στην οδηγοκεντρική φιλοσοφία της φίρμας να κατασκευάζει αυτοκίνητα απολαυστικά - πρώτα απΆόλα για τον οδηγό και έτσι ακόμα και στην κατηγορία των crossover δε θα μπορούσε να πράξει διαφορετικά. Μόλις «ανοίξει» ο δρόμος, το Kuga παρέχει υψηλή οδηγική αίσθηση, ενώ την ίδια ώρα στις στροφές, τα επίπεδα πρόσφυσης είναι υψηλά, η κλίση συγκρατημένη (παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος) και η συμπεριφορά ουδέτερη με το πίσω μέρος να εμφανίζει σπορ προεκτάσεις τονίζοντας την στάνταρ παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Στο ίδιο μήκος κύματος το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι, ο θετικός και εύχρηστος επιλογέας, αλλά και τα δυναμικά φρένα. Εκτός δρόμου, τα 201 χλστ. από το έδαφος είναι ένας σαφές ατού, όπως και οι καλές γωνίες αναρρίχησης.
To Peugeot 3008 συνδυάζει αριστοτεχνικά την υψηλή ποιότητα κύλισης με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Ακόμη μεγαλύτερη (η μεγαλύτερη όλων για την ακρίβεια) είναι η απόσταση από το έδαφος για το Peugeot 3008, που είναι βασισμένο στην εξελιγμένη πλατφόρμα EMP2. Ως γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής, το νέο crossover της γαλλικής φίρμας συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα όμως συντελεί ώστε το 3008 να στρίβει ουδέτερα και με ασφάλεια. Για τις εκτός δρόμου περιηγήσεις το 3008 βασίζεται στο σύστημα Advanced Grip Control με 5 προγράμματα λειτουργίας και τα M+S ελαστικά. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 219 χλστ.
Τέλος το VW Tiguan σε κερδίζει αμέσως με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και τη σωστή λειτουργία της ανάρτησης που φιλτράρει με άνεση τις ανωμαλίες. Παράλληλα, το πλαίσιο είναι γρανίτης, ενώ ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα είναι πολύ χαμηλός. Υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, οι κλίσεις του αμαξώματος δεν προβληματίζουν και παρά το ελαφρύ τιμόνι μπορείς να το κατευθύνεις εκεί που θες. Όσον αφορά τις εκτός δρόμου επιδόσεις, η απόσταση των 189 χλστ. για την δικίνητη έκδοση της δοκιμής σου επιτρέπει να κινηθείς γρήγορα και απροβλημάτιστα σε light διαδρομές.
Τι να συγκρίνει κανείς ???!!!!Το Μπιμπελό 3008 με τα Κονσερβοκούτια???? !!!
Μακράν το TIGUAN καλύτερο. Δεν έχει αντίπαλο σε ποιότητα, έχει καλύτερους χώρους και είναι καλύτερο και από MERCEDES GLA.
Το ποιο άσχημο βαρετό κι αδιάφορο από τα συγκεκριμένα τρία είναι με διαφορά το τιγκουαν,κι αυτό φαίνεται κι απ τις πωλήσεις του εκτός Γερμανίας.Δεεεε θα μιλήσω για αξιοπιστία,λαδιέρες,κλπ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ Επίσης δεν έχει αντίπαλο και σε επισκέψεις στα συνεργεία...
Το KODIAQ δεν ειναι πουθενά????
Σε άλλο site καινε και τα 3 7.5 λτ,εσεις καταφέρατε 6,2 λτ δεν βγαινει ακρη.Θα πρεπει οι εταιριες να συμφωνησουν σε μια ΚΟΙΝΗ δοκιμη καταναλωσης σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ διαδρομή!
ο βασιλιάς είναι το tiguan σε όλους τους τομείς. Όλοι οι άλλοι απλά κυνηγάνε πωλήσεις απο αυτούς που δεν έχουν τα λεφτά να πάρουν το tiguan.
Κύριε Panagiotius η καινούργια γενιά του μοντέλου που κυκλοφορεί εδώ και ένα περίπου χρόνο στους δρόμους δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα σε καμία περίπτωση.
όμορφο είναι και το 308 αλλά δεν έχει το ιματζ του τιγκουαν και το ιματζ μετράει πάνω απ όλα γιατί στα υπόλοιπα τα αυτοκίνητα δεν έχουν τόσο μεγάλες διαφορές.
καλυτερο απο τα 3 ειναι το πεζο ! δευτερο κοντα ειναι το φορντ και 3 και καταιδρωμενο μαλιστα ειναι το τιγκουαν αυτη ειναι η πραγματικοτητα αν βγαλουμε τις παροπιδες ...!!!!
....διαφορετικά ο τιτλος θα πρέπει να έιναι ποιο ακριβής.....SUVμαχίες στα Diesel εώς 1.6 κυβικά.