Ο θαυματουργός 3κύλινδρος 1,0 TSI του SEAT Ateca είναι μοναδικός στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover και κινεί με απόλυτη αξιοπρέπεια το ισπανικό μοντέλο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο θαυματουργός 3κύλινδρος 1,0 TSI του SEAT Ateca είναι μοναδικός στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover και κινεί με απόλυτη αξιοπρέπεια το ισπανικό μοντέλο.

Κινητήρες: Το Kuga πάει «σφαίρα»

272.907 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2019)

Με 150 άλογα και 240 Nm ροπής (1.600-4.000 σ.α.λ.) από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα είναι λογικό το Ford Kuga να έχει το πάνω χέρι στις επιδόσεις (9,7ΆΆ για τα 0-100 χλμ./ώρα σύμφωνα με την Ford), έναν από τους βασικούς παράγοντες οδηγικής ευχαρίστησης. Εύηχος (με τη βοήθεια και της ηλεκτρονικής), πολιτισμένος και εύρωστος από χαμηλά κινεί με άνεση το βαρύ αμάξωμα, ενώ την κατάσταση βοηθά και το πολύ καλά κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με τον ακριβή και ευχάριστο σε κούμπωμα επιλογέα. Η κατανάλωση «τσιμπάει» όμως και όσο τον πιέζεις τόσο πιο εύκολα βλέπεις διψήφια νούμερα. 

Mε 150 άλογα από τον 1,5 EcoBoost, το Kuga έχει μπόλικο «νεύρο» όταν πατάς το γκάζι, στοιχείο που θα εκτιμήσουν όσοι ψάχνουν την οδηγική ευχαρίστηση.

Mε 150 άλογα από τον 1,5 EcoBoost, το Kuga έχει μπόλικο «νεύρο» όταν πατάς το γκάζι, στοιχείο που θα εκτιμήσουν όσοι ψάχνουν την οδηγική ευχαρίστηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Σαφώς πιο συγκρατημένη είναι η κατανάλωση στο SEAT Ateca (μέση τιμή by Auto Τρίτη 6,7 λτ./100 χλμ.), χάρη στον απίθανο, 3κύλινδρο 1.000άρη TSI κινητήρα, που αποδίδει 115 ίππους και 200 Nm ροπής (2.000-3.500 σ.α.λ.). Αν και ιδιαίτερα πολιτισμένος, ενίοτε δεν κρύβει την 3κύλινδρη φύση του, αλλά αυτό που μετράει είναι πως κινεί το πρώτο SUV της SEAT με απόλυτη αξιοπρέπεια, είτε από στάση (0-100 σε 11,0 δλ.), είτε εν κινήσει. Μόνο με πλήρες φορτίο και σε ανηφόρα, θα νιώσεις το σύνολο να ζορίζεται ψηλά. Στα θετικά και το 6άρι κιβώτιο με τον θετικό επιλογέα.
 
Το C-HR έχει τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα του Auris, ο οποίος αποδίδει 116 άλογα και 185 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ.), ξεχωρίζοντας για την απόλυτα γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του. Ωστόσο, η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον πολύ καλό επιλογέα αμβλύνει την αίσθηση της επιτάχυνσης εν κινήσει και σε ωθεί να κατεβάζεις σχέσεις, που τελικά επιβαρύνει την κατανάλωση (7,6 λτ./100 χλμ. by ΑutoΤρίτη). Από την άλλη όμως οι στροφές στο ταξίδι διατηρούνται χαμηλά και κατά συνέπεια ο θόρυβος. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
vw