• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

SEAT Ibiza 1,0 ECO TSI 110 DSG7

Διαβάστηκε από 28593 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2017

Ακόμα ένα 3κύλινδρο turbo μοτέρ με άμεσο ψεκασμό εξετάζουμε εδώ. Ο λόγος για τον 1,0 TSI του ομίλου VW, που στο Ibiza της δοκιμής αποδίδει 110 άλογα και  200 Nm ροπής (2.000-3.500 σ.α.λ). Εδώ συνδυάζεται με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, το οποίο στην πόλη φαίνεται να βοηθά την πραγματική κατανάλωση, αλλά και πάλι η απόκλιση είναι 2,0 λτ./100 χλμ.! Πιο μεγάλη είναι η απόκλιση στο ταξίδι, όπου αντί τα 3,9 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η SEAT είδαμε 6,3 λτ./100 χλμ. Δεν είναι κακή τιμή, αλλά σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με αυτά, που υπόσχεται το εργοστάσιο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Tasos

    Πολύ ωραίο άρθρο, γιατί νόμιζα ότι το kia picanto που έχω 5 χρόνια και καίει μέσα στην Αθήνα 7,5-8,0 ότι ήταν χαλασμένο.

      8
  • αδον

    δεν διευκρινηζετε εαν ειναι η πραγματικη(μετρημενη με λιτρα στο βενζιναδικο) η αυτη που γραφει ο υπολογιστης του αυτοκινητου

      4
  • JIMA1

    ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙΝΕ 5-5,5 ΛΤ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΕΦΤΑ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

      2
  • monman

    Αποδεικνύεται ότι η υβριδική τεχνολογία της toyota είναι ασυναγώνιστη 3,8 στην πόλη και 5,5 στην εθνική είναι τιμές θα ζήλευαν τα diesel , στην πόλη είναι οικονομικότερα και λαμβανομένης υπόψη της μικρότερης τιμής του diesel!

      1
  • Παναγιωτης

    Απο τι ειδα δεν επεσε κανενα κατω απο τα 7 λιτρα καταναλωσης ενταξει καλα ειναι δεν το συζηταμε,τα παλαιοτερα παιζανε και 9 λιτρα euro 3 τεχνολογιας,νικητης για εμενα το κορσακι

      1

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα