SEAT Ibiza 1,0 ECO TSI 110 DSG7

96.028 Επισκέψεις στο άρθρο
SEAT Ibiza 1,0 ECO TSI 110 DSG7

Ακόμα ένα 3κύλινδρο turbo μοτέρ με άμεσο ψεκασμό εξετάζουμε εδώ. Ο λόγος για τον 1,0 TSI του ομίλου VW, που στο Ibiza της δοκιμής αποδίδει 110 άλογα και  200 Nm ροπής (2.000-3.500 σ.α.λ). Εδώ συνδυάζεται με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, το οποίο στην πόλη φαίνεται να βοηθά την πραγματική κατανάλωση, αλλά και πάλι η απόκλιση είναι 2,0 λτ./100 χλμ.! Πιο μεγάλη είναι η απόκλιση στο ταξίδι, όπου αντί τα 3,9 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η SEAT είδαμε 6,3 λτ./100 χλμ. Δεν είναι κακή τιμή, αλλά σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με αυτά, που υπόσχεται το εργοστάσιο.

Σελίδα 1Πραγματική κατανάλωση σε 10 μικρά best seller
Σελίδα 2Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS
Σελίδα 3Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 125 PS ST-Line
Σελίδα 4Opel Corsa 1,0 Ecotec 115 PS
Σελίδα 5Peugeot 208 1,2 PureTech 110 PS EAT6
Σελίδα 6Renault Clio 1,2 TCe 120 PS
Σελίδα 7SEAT Ibiza 1,0 ECO TSI 110 DSG7
Σελίδα 8Suzuki Swift 1,2 VVT 94 PS
Σελίδα 9Toyota Yaris 1,33 99 PS CVT
Σελίδα 10Toyota Yaris HSD
Σελίδα 11VW Polo 1,0 TSI 110 PS
Toyota
test center