• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τοποθετούμε στο «ρινγκ» τα 3 πιο hot crossover της κατηγορίας με σκοπό να διαπιστώσουμε ποιο είναι το πληρέστερο σε όλα τα επίπεδα.

Πρόσωπο που δε χρειάζεται συστάσεις: το Renegade είναι οπτικά το πιο εύκολα αναγνωρίσιμο από τα τρία κι αυτό για κάποιους παίζει μεγάλο ρόλο.

Νεανικό και μοντέρνο: η επιστροφή του ονόματος Vitara έγινε σε ένα μοντέλο που δείχνει ότι στοχεύει σε λίγο μικρότερης ηλικίας κοινό.

Μυώδες και πληθωρικό στο δρόμο: η ξεχωριστή εμφάνιση αποτελεί βασικό θεμέλιο συνολικά για τον «ανένταχτο» χαρακτήρα του Nissan Qashqai.

Qashqai Vs Vitara Vs Renegade

Διαβάστηκε από 40114 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/2/2017

Στην πάντα hot κατηγορία των crossover οι επιλογές είναι πολυάριθμες σε βαθμό που μπορεί να μπερδέψουν. Η τριάδα που βάζουμε εδώ στο μικροσκόπιο δεν προκύπτει μόνο επειδή είναι κοντά σε επιμέρους χαρακτηριστικά, τιμή αγοράς αλλά επειδή πρόκειται για τρία μοντέλα τα οποία φτιάχνουν μια δική τους μικρή λίγκα και στους πίνακες πωλήσεων.

 
Νissan Qashqai 1,5 dCi 
+ Χώροι, τιμή, κατανάλωση, άνεση από την ανάρτηση
- Βαριά αίσθηση στο δρόμο χωρίς σπορτίφ χαρακτήρα 

Jeep Renegade
+ Εμφάνιση μέσα-έξω, χώροι, φρένα
- Περιορισμένη περιμετρική ορατότητα  

Suzuki Vitara 
+ Πολύ καλοί χώροι αναλογικά με τις διαστάσεις, επιδόσεις, τιμή, εμφάνιση
- Τραχύτητα κινητήρα, σκληρά πλαστικά, λειτουργία αυτό- ματου φρένου 
 
Είναι θέμα τοποθέτησης. Αν το Nissan Qashqai έβγαινε από την κατηγορία των μικρομεσαίων όπου έχουμε συνηθίσει να το βλέπουμε και έμπαινε στην κλάση των SUV και των κροσόβερ τότε θα ήταν και εκεί το δημοφιλέστερο μοντέλο, όπως και στο segment C (2.221 πωλήσεις). H θέση όμως αυτή ανήκει στο Suzuki Vitara των 1.138 πωλήσεων, με βάση τα στοιχεία του ΣΕΑΑ για το 2016 μέχρι το Νοέμβριο. Λίγο πίσω του και αφού μεσολαβεί η πιο premium ΒΜW X1, συναντούμε το Jeep Renegade. Διαμορφώνεται λοιπόν μια ενδιαφέρουσα τριπλέτα η οποία φαίνεται ότι έχει πολλά σημεία επαφής με κυριότερο το πόσο έντονα καταφέρνει να προσελκύει το αγοραστικό κοινό. 
Κάθε άλλο παρά συγκυριακό είναι βέβαια αυτό αφού πρόκειται για μοντέλα με μοναδική ιστορία το καθένα στην κλάση. Το Renegade, εκτός από τις χωμάτινες «αποχρώσεις» που κουβαλάει το όνομά του, έχει κι ένα επώνυμο το οποίο δύσκολα χάνει σε θέματα επιρροής στην κλάση των εκτός δρόμου: Jeep, όπως συχνά αποκαλείται εν συντομία όλη η κλάση των crossover.  Το Qashqai θα έχει εσαεί τον αέρα του πρωτοπόρου που άλλαξε τα δεδομένα ανάμεσα σε SUV και μικρομεσαία, ενώ το Vitara είναι, σαν όνομα, συνυφασμένο με λασπωμένες… απολαύσεις. Κύρος, λοιπόν, θα πάρετε όποιο κι αν διαλέξετε, αν αυτό σας απασχολεί. Από εκεί κι έπειτα η επιλογή κινητήρα είναι δύσκολη υπόθεση. Εμείς επιλέξαμε να συγκρίνουμε τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις: 1,6 με 120 ίππους για Jeep και Suzuki καθώς και 1,5 για το Nissan με 110 ίππους. Υπάρχουν πλειάδα επιλογών όμως: 1,6 και 1,4 βενζίνης για το Jeep με 110, 140 και 170 ίππους ή και μεγάλο diesel στα 2,0 λίτρα με 170 ίππους. Το Suzuki εχει επίσης ατμοσφαιρικό σύνολο βενζίνης 1,6 λίτρων και 120 ίππων αλλά και τούρμπο 1,4 με 140 ίππους. Μικρό τούρμπο βενζίνης (1,2 λτ./115 ίππων) διαθέτει και το Nissan το οποίο έχει για ναυαρχίδα τους diesel και βενζίνης των 1,6 λίτρων με 130 και 160 ίππους. Πιθανώς αυτή η πολυφωνία είναι ένα ακόμα στοιχείο που έχει εκτιμήσει η αγορά. 
 
Σχεδίαση: Το Jeep δείχνει το πιο εδραιωμένο 
Μοιάζει μια αμφίρροπη μάχη αλλά στην πράξη μάλλον δεν είναι. Η γρίλια με τις επτά κάθετες τομές φέρει μαζί της έναν έντονο συμβολισμό και αποτελεί κάτι το οποίο ο εξωτερικός παρατηρητής στρέφει ενστικτωδώς να κοιτάξει. Αυτό δε σημαίνει ότι οι άλλοι δύο παίχτες στερούνται αίσθησης του στιλ. Κάθε άλλο μάλιστα: το μεν Vitara με τους παιχνιδιάρικους χρωματικούς συνδυασμούς και το ισορροπημένο σχήμα, το δε Qashqai με το μυώδες και αρκετά επιβλητικό χαρακτήρα του καταφέρνουν να μην περνούν απαρατήρητα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • FaniSporty

    Ποιος θα το έλεγε ότι θα έφτανε η στιγμή κάποτε που θα διάβαζε κάποιος τίτλο που θα λέει "Ξεχωρίζει στην άσφαλτο το Vitara"..

      30
  • Μολυσμένος

    Αυθεντικό JEEP??? Από ποτέ τα αυθεντικά jeep δεν έχουν πλαίσιο τύπου σκαλας και διαφορικα αντί συμπλεκτη για τετρακινηση?? Για το renegade είναι το συγκριτικό όχι για το wrangler. Οπότε το «αυθεντικό JEEP » ξεχάστε το, όποιος αγοράσει όχι μόνο το renegade αλλά και τα υπόλοιπα του συγκριτικου. Δεν τα κατακρινω τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, δεδομένου μάλιστα ότι σκοπεύω να αλλάξω το jimny μου για το vitara, αλλά θα πρέπει να ξέρουμε τι αγοράζουμε

      12
  • ΑΠΟΣΤΟΛΗΣΔ.

    Και μόνο που η σύγκριση είναι μεταξύ Qashqai-Vitara και Renegade καταλαβαίνεις σε τι υπόληψη είναι το Jeep. Ποιο Jeep δηλαδή; Μιλάμε για το Fiat Panda μετα από αναβολικά!

      9
  • Θεμης

    Μονοδρομος το vitara απο αυτα διαβασα...(σχεση τιμης) Μηπως με το nissan κανετε το ιδιο λαθος που κανετε με vw? Trade Promotion?

      6
  • Μάνος

    Μήπως αδικείται το Qashqai λίγο με την επιλογή του 1.5 έναντι των δύο 1.6; Γιατί δεν επιλέξατε το Qashqai 4Χ2 1.6; Επίσης το 4Χ2 έχει άξονα πίσω, ενώ το 4Χ4 έχει πολλαπλών συνδέσμων. Επίσης, το 4Χ4 έχει διαφορά στο ύψος από το έδαφος, καθώς έχει ελεγχθεί και από διάφορους κατόχους της τετρακίνητης έκδοσης, με το 4Χ4 να είναι στα 20 cm. Επισης, μου διαφεύγει αν δεν το διάβασα καλά, πόσα λίτρα χώρο αποσκευών έχει το Suzuki; Αυτά από μένα, τώρα αν μου διαφεύγει κάτι ακόμη... Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

      3
  • gautri

    Μετά από 1,5 χρόνο και 20.000+ χμ με το Qashqai1.5 -και έχοντας εμπειρία από αρκετά αμάξια- λέω με σιγουριά ότι το αμάξι έχει ικανοποιητικότατη ισχύ, δεν παίρνει ανησυχητικές κλίσεις στις στροφές, προσφέρει υπερβολικά άνετα ταξίδια με καταναλώσεις που δεν ξεπερνούν τα 5λ/100χμ. Το μεγάλο ελάττωμά του είναι ότι υπάρχουν σημεία του που δείχνουν ανεπίτρεπτα προχειροφτιαγμένα, όπως η κακής ποιότητας βαφή, η περιορισμένη χρήση μαλακών ελασμάτων ανάμεσα σε πλαστικά καμπίνας και σασί που οδηγούν σε ενοχλητικούς τριγμούς, "μπόσκα" σε λεβιέδες, πετάλια κ.τ.λ.

      3
  • Giorgio

    Καταρχήν όσο αφορά την Jeep λέγοντας αυθεντικό,εννοούμε ότι αυτή ή εταιρεία είναι πρωτοπόρος στο συγκεκριμένο είδος μαζί με την Land Rover και παράγουν και οι δύο αυτές εταιρείες εδώ και πολλά χρόνια μόνο το συγκεκριμένο είδος αυτοκινήτων 4χ4. που όμως οι περισσότεροι από εμάς τα λέμε Jeep,ασχέτως ότι μπορεί να είναι και Bmw ή Nissan ή κάποια άλλη μάρκα.Το ότι το Renegade υπάρχει και σε εκδόσεις μη 4χ4 δεν σημαίνει ότι δεν είναι πια αυθεντική απλά φτιάχνει και αυτή για τον ανταγωνισμό στην κάθε κατηγορία και κυβισμό.Δεν Κατάλαβα οι άλλοι δηλαδή που το κάνουν είναι πιο μάγκες και πιο αυθεντικοί? Όσο αφορά το Suzuki ή Nissan ή Tiguan και όποιο άλλο της κατηγορίας περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.Κάθε ένας μπορεί να επιλέξει ότι θέλει σύμφωνα με τα γούστα το και τα κριτίρια του. Αλλά μην ντε και καλά κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι το καλύτερο jeep είναι το Ιαπωνικό γιατί είναι το πλέον αξιόπιστο. Είδαμε και την αξιοπιστία των Ιαπώνων που η Takata έφαγε τις μεγαλύτερες ανακλήσεις πού έγιναν ποτέ στην ιστορία του αυτοκινήτου.Όχι ότι οι άλλες εταιρείες είναι καλύτερες απλά όλοι έχουν τις αδυναμίες τους δυστυχώς.Απλά μην θεοποιούμε κάποιους κατασκευαστές ότι είναι φοβεροί και κάποιοι άλλοι είναι άχρηστοι.H Jeep πάντως από τότε που έφυγε από το deal με την Mercedes και ενσωματώθηκε στην Fiat ανέβηκε πολύ και στις πωλήσεις και στην ποιότητα κατασκευής και σε παρουσίαση μοντέλων που αναμένονται στα επόμενα 2 χρόνια.Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο.

      2
  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ1

    Renegade για πάντα δεν μασάει και ΦΙΑΤ να το πεις πάλι σκυλί είναι και Panda να το πεις τίτλος τιμής είναι ξεχωρίζει δεν είσαι στη μάζα και 5 αστερο είναι και μηχαναρα έχει και δεν τρίζει και τα πλαστικά του δεν είναι κόκαλο και καθρεφτάκια δεν πασάρει και τα συστήματα που έχει δεν παίζονται....

      2
  • Απόστολος 1

    Ένα χρόνο ακριβώς με το Renegade απολύτως ευχαριστημένος δεν γέρνει στις στροφές τραβάει του σκοτωμου πάει εκεί που δεν πίστευα ποτέ κατανάλωση 6.5- 7 για Diesel μιλάμε στα μείον κροταλιζει λίγο και σαν ψηλεας οι αεροδυναμικοι θόρυβοι κοντά στα 120 κανουν την εμφάνιση τους, χωρίς να σε τρελαίνουν όμως.

      1
  • Παναγιωτης

    Ενδιαφερουσα και χρησιμη η συγκριση. Μπορειτε να διευκρινισετε για ποιο λογο αναφερετε στα μειον του vitara το συστημα αυτοματου φρεναρίσματος. Τι πρεπει να κανει- προσεχει ο οδηγος για να αξιοποιει τα οφελη αυτου του βοηθηματος. Μηπως με την ευκαιρία εκτος απο την απαντηση σας στο ερωτημα μου, διαβαζαμε και ενα αρθρο απο εσας για αυτες τις τεχνολογιες ασφαλειας;

     
  • Χρήστος

    Αυτό δηλαδή εσείς το λέτε σύγκριση; Μάλλον κάτι έχετε μπερδέψει. Όταν κάνουμε σύγκριση, δεν την κάνουμε, βάσει των πωλήσεων του εκάστοτε μοντέλου... Συμφωνώ απόλυτα με τον @Μάνος & @Giorgio, γιατί μιλάνε εμπεριστατωμένα και όχι γιατί μπορεί κάποιος να διαθέτει το "Χ" "Ψ" μοντέλο να μην έχει αντικειμενική γνώμη. Από πλευράς του auto Τρίτη, θεωρώ ότι κάνει μέγα λάθος να συγκρίνει ανόμοια μοντέλα. και απλά να μας βάζει στο τρυπάκι της αγοράς...

     
  • el savio

    polu sklhro plastiko se ola pou se ksenerwnei kai einai olo trigmous se ba8os xronou (to nissan einai ligo kalutero poiotika). Epishs me xalaei o "tsigginos" hxos otan kleinei h porta (perissotero sto suzuki). Gia auto kai pisteuw oti auta ta autokinhta einai gia koino pou blepei to autokinhto san 4 rodes na ton pane ap to shmeio A sto shmeio B kai tipota parapanw.

     
  • Giorgio

    Ναι είδαμε και τα Nissan quasqai και το rav που μετά από 40000 χλμ. Τρίζουν όλα και δείχνουν τι ποιότητα κατασκευή τους.Δεν είναι το παν μόνο οι λίγες ζημιες σε ένα αυτοκίνητο αλλά και πολλά άλλα. Μην θεοποιουμε και τους Ιάπωνες σαν μοναδικούς που μπορούν να κάνουν καλά αυτοκίνητα.Ουδεις τέλειος. Τέλειος είναι μόνο ο Θεός.

     
  • Giorgio

    Ε..όχι και να βγαίνουν καλύτερα τα Suzuki και Nissan από το αυθεντικό Jeep που έχει και Premium όνομα αλλά και κορυφαίο κινητήρα στα 1600 diesel,μην τρελαθούμε κιόλας,παραδεχόμαστε ότι οι Ιάπωνες κάνουν πολύ καλή δουλειά για την τιμή που στο δίνουν αλλά όχι έμαθα να μαστορεύω και γ...το μάστορα μου.Λίγο σεβασμό στην Ιστορία κιόλας αλλά και στην καλή δουλειά των Ιταλών στη Jeep.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα