O 1,6 κινητήρας των 120 ίππων επικρατεί του συνόλου της Renault-Nissan σε δύναμη και ρώμη.
Κινητήρες-επιδόσεις: Το Suzuki παίρνει κεφάλι
136.383 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2017)
Δεν αποτελεί μυστικό ότι τα μηχανικά σύνολα στο Jeep και το Suzuki μοιάζουν ιδαίτερα μεταξύ τους και έχουν μια έντονη επίγευση ιταλικής προέλευσης. Αμφότερα διαθέτουν λοιπόν έναν εξαιρετικό κινητήρα πετρελαίου ο οποίος διακρίνεται σε συγκρίσεις, ανεξάρτητα από το αμάξωμα που του ανατίθεται να κινήσει κάθε φορά (τοποθετείται και σε μικρομεσαία π.χ.). Ζευγαρωμένος με το σχετικά πιο ελαφρύ αμάξωμα του Vitara, το εν λόγω μοτέρ δημιουργεί ένα πακέτο επιδόσεων που παίρνει προβάδισμα στην παρούσα τριάδα. Το Jeep βρίσκεται κατά πόδας σε αρκετές μετρήσεις επιταχύνσεων όμως το Suzuki έχει συνολικά καλύτερη εικόνα η οποία εκτός από τα νούμερα την αντιλαμβάνεται κανείς και σε αίσθηση, οδηγώντας. Το Nissan δεν προτίθεται να βγάλει ένα σπορ ταμπεραμέντο προς τα έξω, ωστόσο το προφίλ του κρίνεται ικανοποιητικό για τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας. Και, όπως συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις, ο λίγο πιο αργός της αναμέτρησης είναι ο πιο λιτοδίαιτος. Το Qashqai λοιπόν δημιουργεί διαφορές από 0,8 έως 1,8 λτ./100 χλμ. απέναντι στους έτερους δύο. Επίσης δείχνει πιο ήσυχος και με πιο καλούς τρόπους από πλευράς λειτουργικών χαρακτηριστικών.
Επειδή έχω κάνει ταξίδι 1000 χλμ με το Suzuki 1.6 diesel 4x4, θα τολμήσω να πω ότι είναι ότι καλύτερο στα λεφτά του. Με ενεργοποιημένη την τετρακίνηση δε στην άσφαλτο, μπορείς να πεις ότι έχει και σπόρτιφ συμπεριφορά, και εκτός δρόμου ικανοποιητικό και χώρους και οικονομία. Βέβαια τα άλλα δύο δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά με την τετρακίνηση νομίζω ξεφεύγουν πολύ σε τιμή. Και η τετρακίνηση ανεβάζει ο επίπεδο ασφάλειας και κίνησης εκτός δρόμου αρκετά.
Να συμπληρώσω στο @Νικο οτι εκτός απο το 3008 σε λίγο καιρό θα έρθει και το Skoda Karoq και αν κρίνω απο τις τιμές και τον εξοπλισμό του Kodiaq θα είναι και αυτό με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό. Επειδή όμως στην Ελλάδα προτιμάμε το όνομα και οχι την χάρη το Nissan θα συνεχίσει να έχει τις καλύτερες πωλήσεις παρά τα ποιοτικά και μηχανικά προβλήματα(τριγμούς και οχι μόνο) που έχει.
Επειδή έχω κάνει ταξίδι 1000 χλμ με το Suzuki 1.6 diesel 4x4, θα τολμήσω να πω ότι είναι ότι καλύτερο στα λεφτά του. Με ενεργοποιημένη την τετρακίνηση δε στην άσφαλτο, μπορείς να πεις ότι έχει και σπόρτιφ συμπεριφορά, και εκτός δρόμου ικανοποιητικό και χώρους και οικονομία. Βέβαια τα άλλα δύο δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά με την τετρακίνηση νομίζω ξεφεύγουν πολύ σε τιμή. Και η τετρακίνηση ανεβάζει ο επίπεδο ασφάλειας και κίνησης εκτός δρόμου αρκετά.
Ti pantou bre paidia...xalarwste mhn ta isopedwnoume ola. Pantou paei to land cruiser, to defender, to wrangler.
Να συμπληρώσω στο @Νικο οτι εκτός απο το 3008 σε λίγο καιρό θα έρθει και το Skoda Karoq και αν κρίνω απο τις τιμές και τον εξοπλισμό του Kodiaq θα είναι και αυτό με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό. Επειδή όμως στην Ελλάδα προτιμάμε το όνομα και οχι την χάρη το Nissan θα συνεχίσει να έχει τις καλύτερες πωλήσεις παρά τα ποιοτικά και μηχανικά προβλήματα(τριγμούς και οχι μόνο) που έχει.
Γι' αυτό παίρνεις 3008 και ξεχνάς τα αρνητικά και των 3 μοντέλων...