Έκπληξη: το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της παρέας ανήκει στο Suzuki Vitara.
Xώροι- Πρακτικότητα: Το Nissan είναι ο λογικός νικητής
136.451 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2017)
Mπορεί οι πωλήσεις και οι τιμές να τα φέρνουν κοντά, όμως τα τρία οχήματα ανήκουν ουσιαστικά σε τρία διαφορετικά σκαλοπάτια από πλευράς μεγέθους. Τo Qashqai είναι αισθητά μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα δύο ενώ έχει και το μεγαλύτερο μεταξόνιο. Aνεξαρτήτως κατηγορίας οι «επιδόσεις» του εδώ είναι πολύ καλές. Απολύτως λογικά επικρατεί λοιπόν σε κάθε μέτρηση στη συγκεκριμένη σύγκριση, ακολουθούμενο συνήθως από το Jeep. Το ζήτημα είναι ότι και το τρίτο όχημα της παρέας, το Suzuki όχι μόνο δείχνει καλοσχεδιασμένο αλλά καταφέρνει να πάρει τη δεύτερη θέση από το Renegade στο κρίσιμο σημείο του ελεύθερου αέρα για τα πόδια πίσω. Το «εκτός έδρας γκολ» όμως είναι ότι καταφέρνει να έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ κι από τους δύο!
Mεγάλη ευρυχωρία στο εσωτερικό του Qashqai, με το Jeep να είναι συνήθως πολύ κοντά σε κάθε επιμέρους τομέα.
Επειδή έχω κάνει ταξίδι 1000 χλμ με το Suzuki 1.6 diesel 4x4, θα τολμήσω να πω ότι είναι ότι καλύτερο στα λεφτά του. Με ενεργοποιημένη την τετρακίνηση δε στην άσφαλτο, μπορείς να πεις ότι έχει και σπόρτιφ συμπεριφορά, και εκτός δρόμου ικανοποιητικό και χώρους και οικονομία. Βέβαια τα άλλα δύο δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά με την τετρακίνηση νομίζω ξεφεύγουν πολύ σε τιμή. Και η τετρακίνηση ανεβάζει ο επίπεδο ασφάλειας και κίνησης εκτός δρόμου αρκετά.
Να συμπληρώσω στο @Νικο οτι εκτός απο το 3008 σε λίγο καιρό θα έρθει και το Skoda Karoq και αν κρίνω απο τις τιμές και τον εξοπλισμό του Kodiaq θα είναι και αυτό με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό. Επειδή όμως στην Ελλάδα προτιμάμε το όνομα και οχι την χάρη το Nissan θα συνεχίσει να έχει τις καλύτερες πωλήσεις παρά τα ποιοτικά και μηχανικά προβλήματα(τριγμούς και οχι μόνο) που έχει.
Επειδή έχω κάνει ταξίδι 1000 χλμ με το Suzuki 1.6 diesel 4x4, θα τολμήσω να πω ότι είναι ότι καλύτερο στα λεφτά του. Με ενεργοποιημένη την τετρακίνηση δε στην άσφαλτο, μπορείς να πεις ότι έχει και σπόρτιφ συμπεριφορά, και εκτός δρόμου ικανοποιητικό και χώρους και οικονομία. Βέβαια τα άλλα δύο δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά με την τετρακίνηση νομίζω ξεφεύγουν πολύ σε τιμή. Και η τετρακίνηση ανεβάζει ο επίπεδο ασφάλειας και κίνησης εκτός δρόμου αρκετά.
Ti pantou bre paidia...xalarwste mhn ta isopedwnoume ola. Pantou paei to land cruiser, to defender, to wrangler.
Να συμπληρώσω στο @Νικο οτι εκτός απο το 3008 σε λίγο καιρό θα έρθει και το Skoda Karoq και αν κρίνω απο τις τιμές και τον εξοπλισμό του Kodiaq θα είναι και αυτό με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό. Επειδή όμως στην Ελλάδα προτιμάμε το όνομα και οχι την χάρη το Nissan θα συνεχίσει να έχει τις καλύτερες πωλήσεις παρά τα ποιοτικά και μηχανικά προβλήματα(τριγμούς και οχι μόνο) που έχει.
Γι' αυτό παίρνεις 3008 και ξεχνάς τα αρνητικά και των 3 μοντέλων...