Ο fun to drive θα αρκεστεί με το Vitara. Δεν είναι ένα κροσόβερ με χαρακτηριστικά… GTI έχει όμως ένα ταμπεραμέντο το οποίο, ενώ δεν ξεχνά την παράδοση της Suzuki εκτός δρόμου, θα αποζημιώσει έως ένα βαθμό τον οδηγό και σε δρόμο με ασφάλτινες στροφές.
O Value for Money τύπος θα προσέξει ότι την χαμηλότερη τιμή ανάμεσα στα τρία αυτοκίνητα την έχει το Suzuki. Ωστόσο, με τα Jeep και Nissan θα αγοράσει κανείς περισσότερο, πιο πληθωρικό αυτοκίνητο με περισσότερο premium αίσθηση ποιότητας στο εσωτερικό τους, από πλευράς υλικών. Ανάμεσα σε Renegade και Qashqai νικητής θα βγει το Nissan το οποίο είναι λίγο πιο προσιτό.
Ο high-tech τύπος είναι γεγονός ότι με τις βασικές εκδόσεις δε θα ενθουσιαστεί ιδιαίτερα με κάποιο από τα τρία αυτοκίνητα. Ανεβαίνοντας όμως εξοπλιστικές εκδόσεις το Nissan έχει μια πλειάδα εντυπωσιακών λειτουργιών να δώσει. Υπό την ομπρέλα του Nissan Connect ή του Safety Shield, το Qashqai μπορεί εφοδιαστεί με κάμερα περιμετρικής θέασης, σύστημα αναγνώρισης σημάτων, έλεγχο νεκρού σημείου και πολλά ακόμη.
Επειδή έχω κάνει ταξίδι 1000 χλμ με το Suzuki 1.6 diesel 4x4, θα τολμήσω να πω ότι είναι ότι καλύτερο στα λεφτά του. Με ενεργοποιημένη την τετρακίνηση δε στην άσφαλτο, μπορείς να πεις ότι έχει και σπόρτιφ συμπεριφορά, και εκτός δρόμου ικανοποιητικό και χώρους και οικονομία. Βέβαια τα άλλα δύο δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά με την τετρακίνηση νομίζω ξεφεύγουν πολύ σε τιμή. Και η τετρακίνηση ανεβάζει ο επίπεδο ασφάλειας και κίνησης εκτός δρόμου αρκετά.
Να συμπληρώσω στο @Νικο οτι εκτός απο το 3008 σε λίγο καιρό θα έρθει και το Skoda Karoq και αν κρίνω απο τις τιμές και τον εξοπλισμό του Kodiaq θα είναι και αυτό με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό. Επειδή όμως στην Ελλάδα προτιμάμε το όνομα και οχι την χάρη το Nissan θα συνεχίσει να έχει τις καλύτερες πωλήσεις παρά τα ποιοτικά και μηχανικά προβλήματα(τριγμούς και οχι μόνο) που έχει.
Επειδή έχω κάνει ταξίδι 1000 χλμ με το Suzuki 1.6 diesel 4x4, θα τολμήσω να πω ότι είναι ότι καλύτερο στα λεφτά του. Με ενεργοποιημένη την τετρακίνηση δε στην άσφαλτο, μπορείς να πεις ότι έχει και σπόρτιφ συμπεριφορά, και εκτός δρόμου ικανοποιητικό και χώρους και οικονομία. Βέβαια τα άλλα δύο δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά με την τετρακίνηση νομίζω ξεφεύγουν πολύ σε τιμή. Και η τετρακίνηση ανεβάζει ο επίπεδο ασφάλειας και κίνησης εκτός δρόμου αρκετά.
Ti pantou bre paidia...xalarwste mhn ta isopedwnoume ola. Pantou paei to land cruiser, to defender, to wrangler.
Να συμπληρώσω στο @Νικο οτι εκτός απο το 3008 σε λίγο καιρό θα έρθει και το Skoda Karoq και αν κρίνω απο τις τιμές και τον εξοπλισμό του Kodiaq θα είναι και αυτό με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό. Επειδή όμως στην Ελλάδα προτιμάμε το όνομα και οχι την χάρη το Nissan θα συνεχίσει να έχει τις καλύτερες πωλήσεις παρά τα ποιοτικά και μηχανικά προβλήματα(τριγμούς και οχι μόνο) που έχει.
Γι' αυτό παίρνεις 3008 και ξεχνάς τα αρνητικά και των 3 μοντέλων...