Tο 2,0 CDTI, που δοκιμάσαμε είναι το μοναδικό μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας με συμβατικό κινητήρα που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο 2,0 CDTI, που δοκιμάσαμε είναι το μοναδικό μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας με συμβατικό κινητήρα που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Δοκιμή: Ανανεωμένο Opel Insignia 2,0 CDTI

26.795 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2014)

Το ανανεωμένο Opel Insignia μαζί με όλα τα άλλα καλά απέκτησε και έναν 2λιτρο CDTI κινητήρα, που στην έκδοση των 140 ίππων δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Στα γρήγορα: 
• Κοστίζει ¤25.519
• Είναι 2,0 turbodiesel με 140 ίππους
• Καίει 3,7 λτ./100 χλμ. 
• Δεν πληρώνει τέλη
Η δοκιμή της βενζινοκίνητης 1,6 SIDI έκδοσης του ανανεωμένου Opel Insignia μας είχε αφήσει απόλυτα θετικές εντυπώσεις, τόσο για τον κινητήρα, όσο και για την συνολική εικόνα του αυτοκινήτου στο δρόμο. Σήμερα τα φώτα πέφτουν σε μια έκδοση, που υπό κανονικές συνθήκες οι οποίες αφορούν τον κυβισμό, δε θα είχε ιδιαίτερο εμπορικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Ωστόσο το 2,0 CDTI, που δοκιμάσαμε είναι το μοναδικό μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας με συμβατικό κινητήρα που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Βέβαια ο… ισολογισμός για τα τεφτέρια του κ. Στουρνάρα ισοσκελίζεται από τα βάρη που συνεπάγεται η κατοχή ενός μοντέλου 2,0 λτ.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το σύστημα infotainment με touchpad και η πιο εργονομική κεντρική κονσόλα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το σύστημα infotainment με touchpad και η πιο εργονομική κεντρική κονσόλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center