• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ας δούμε πέντε σημαντικές παραμέτρους για να προσπερνάτε σαν έμπειρος και καλός οδηγός.

Ξέρεις να προσπερνάς;

Διαβάστηκε από 17891 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/2/2017

Κάνε στην άκρη να περάσω - Είστε σίγουροι πως όταν χρειαστεί να προσπεράσετε τον μπροστά σας μπορείτε να το κάνετε με σωστό τρόπο και χωρίς να θέσετε εαυτόν ή άλλους σε κίνδυνο; Διαβάστε τις δικές μας συμβουλές για να προσπερνάτε σε λιγότερο χρόνο και με μεγαλύτερη ασφάλεια.

 
Η προσπέραση είναι μία από τις διαδικασίες κατά την οδήγηση, που μπορεί να έχει άσχημα αποτελέσματα αν δεν γίνει σωστά και δεν ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα. Εξάλλου αποτελεί μία από τις βασικότερες αιτίες θανατηφόρων τροχαίων, καθώς ο οδηγός αναγκάζεται να κινηθεί -τις περισσότερες φορές- στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Και φυσικά σε όλο αυτό συνυπολογίστε το χαμηλής ποιότητας ελληνικό οδικό δίκτυο. Συνεπώς αναπόσπαστο κομμάτι για μια σωστή προσπέραση, αποτελεί η εμπειρία του κάθε οδηγού, ένα χαρακτηριστικό που κατακτείται σταδιακά και μετά από αμέτρητους ασφαλείς πειραματισμούς. Ας δούμε παρακάτω πέντε σημαντικές παραμέτρους για να προσπερνάτε σαν έμπειρος και καλός οδηγός.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Ειδικα οι bmwδακηδες ειναι μακραν οι πιο κομπλεξικοι στο δρομο αλλα στο τελος τρωνε μπολικη ιαπωνικη σκονη και πινουν μπολικο ιαπωνικο τσαγακι και σε κοιταζουν απορρημενοι πως γινεται ενα ταπεινο μαζντακι να τους δινει πονο! χαχαχα Αξια Α Ν Ε Κ Τ Ι Μ Η Τ Η!

      34
  • Nikos

    Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Λουκία. Αλλά όταν μετά από συνεχείς στροφές που δεν μπορείς να προσπεράσεις και έχεις τον κάγκουρα πίσω σου με το χρέπι σε απόσταση ενός ηλεκτρονίου και βγαίνεις σε ίσιωμα, είναι λογικό να επιταχύνεις άσχετα που ο κάγκουρας θα έχει την απαίτηση να βγεις απ τον δρόμο για να περάσει αυτός. Υπό νορμάλ συνθήκες εννοείται δεν επιταχύνουμε για να εμποδίσουμε προσπέραση

      3
  • tony

    Λουκία σωστά τα λες αλλά δυστυχώς συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, είμαστε πρώτοι σε όλοι την Ευρώπη σε τροχαία....

      2
  • Νίκος

    Και όταν οδηγάω στην εθνική με 3 λωρίδες και επειδή είμαι συνήθως στην δεξιά όταν βρίσκω αμάξια που λόγο της κλασσικής ελληνικής νοοτροπίας με άδειο δρόμο πηγαίνουν μόνο στη μεσαία πρέπει να αλλάξω 2 λωρίδες και μετά να επιστρέψω στην δεξιά? Είναι πιο ασφαλές από το να κρατήσω την ταχύτητά μου και να τον περάσω από δεξιά? Η με τον κλασσικό μπάρμπα με την Merceda που πάει μόνο αριστερή τι να κάνω εγώ, να τον μάθω να οδηγάει?

      1
  • Nikos

    Νικόλα, εννοείται δεν θα εμποδίσω κανέναν να με προσπεράσει ακόμα και τον κάγκουρα, δεν έχω τέτοια συμπλέγματα. Εννοείται η οδική ασφάλεια πάνω και πριν απ όλα. Εφόσον όμως μπορεί και χωρίς να χρειάζεται να βγω εγώ από τον δρόμο. Προς Βόλβο: εννοείται μπορείς να προσπεράσεις βρισκόμενος στην λωρίδα σου σε δρόμο με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Το ότι βρίσκεσαι στην δεξιά δεν σημαίνει ότι προσπερνάς από δεξιά. Ο ΚΟΚ ορίζει σαφέστατα ότι αυτός που αλλάζει λωρίδα πρέπει πρώτα να ελέγξει ότι μπορεί να το κάνει. Το πιο εκνευριστικό είναι όταν σε τέτοιο δρόμο οι δύο δεξιές έχουν καταληφθεί από νταλίκες που προσπερνά η μία την άλλη και η αριστερή λωρίδα μένει μισή!

     
  • loukia

    Κύριε Νίκο, μπορείτε να κάνετε επιτάχυνση στη λωρίδα σας πλεον, ρωτήστε και δικηγόρο και τροχονόμο, σχολή οδηγών, κ.τ.λ. για να σας το πει και αυτός... ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ, αν πέσει επάνω σας, φταίει αυτός, κ.τ.λ. Ναί υπάρχει κατά κόρον και αυτό το πολύ σωστό το οποίο λέτε... ΕΙΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΡΕΥΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΠΙΟ ΑΡΓΑ, ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.- Που θα πάει με προσπάθεια θα αλλάξουμε όλοι μας... ΧΡΟΝΟ ΘΕΛΟΥΜΕ.-

     
  • giorgos-ioannina

    Τι ωραία φωτογραφία! Να ξέρατε τι μου θύμησατε! Ένα τέτοιο skoda είχε ο πατέρας μου όταν ήμουν μικρός. Σε αυτό το αμάξι έμαθα να οδηγώ. Αξέχαστες εποχές! Όσο για το θέμα μας προσπεράσεις μόνο εκεί που επιτρέπεται και οδήγηση χωρίς εκνευρισμους

     
  • Βόλβος

    Κύριε Νίκο, κορυφαία ατάκα η 'απόσταση ενός ηλεκτρονίου.' Αφήνοντας τον κάγκουρα να σε προσπεράσει, εντούτοις, περιορίζεις τον εκνευρισμό σε λίγα δευτερόλεπτα και εκμηδενίζεις τον κίνδυνο. Κρατώντας τον νευριασμένο από πίσω σου αυξάνει τη διάρκεια και των δύο, δίχως να ωφελείσαι ο ίδιος.

     
  • loukia

    Κύριε Tony, συντάσσομαι σε ότι πολύ σωστά, κ.τ.λ. ΛΕΤΕ.- Να δούμε όμως διαφορετικά τα πράγματα... δηλαδή αλλάζοντας ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ, ώστε να δώσουμε το καλό, κ.τ.λ. παράδειγμα και στους υπόλοιπους ώστε να μειωθούν τα τροχαία, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, Κ.Τ.Λ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ UFO ΜΑ ΣΚΟΥΦΟ!!! Κύριε Νίκο σε ευθεία μπορείς κ.τ.λ. να επιταχύνεις... όμως σε στροφές αν είναι να χάσουμε την ψυχική μας ηρεμία, ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΥΝΝΟΕΙ ΓΙΑ ΣΤΑΣΗ, Κ.Τ.Λ. ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΡΕΜΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΡΟΥΘΟΥΝΙ.- Όταν ξέρεις ποιός είσαι και που πατάς... ή θα τον περάσεις σε στροφή=ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ, είτε στην ευθεία, κ.τ.λ. ή ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ.-

     
  • loukia

    Και κάτι πάρα πολύ σημαντικό για εμένα προσωπικά... Όταν πάει κάποιος να μας περάσει, ανεξάρτητα, από την διπλή γραμμή, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΗ ΕΥΛΟΓΟ ΛΟΓΟ... ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ.- ΠΑΝΤΑ ΔΕΞΙΑ, ΣΤΑΘΕΡΑ, Κ.Τ.Λ. ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΟΛΟ PROJECT ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.- ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΩΙΣΜΟΙ, ΦΙΛΑΥΤΙΕΣ, Κ.Τ.Λ.