Όσον αφορά στο κράτημα, το Cuore είναι πάντα προοδευτικά υποστροφικό.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όσον αφορά στο κράτημα, το Cuore είναι πάντα προοδευτικά υποστροφικό.

Μεταχειρισμένο με 3.000 ευρώ

48.825 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2013)

Όταν το ζητούμενο είναι ένα μεταφορικό μέσο με το ελάχιστο δυνατό κόστος αγοράς και συντήρησης, οι επιλογές είναι δύο: Ή ένα σκούτερ μικρού κυβισμού, ή μια από τις παρακάτω προτάσεις.

Daihatsu Cuore 1,0 2005
Κατανάλωση, επιδόσεις, ευελιξία, αξιοπιστία
Θόρυβος και τραχύτητα κινητήρα, πορτμπαγκάζ
Ο 3κύλινδρος κινητήρας ενός λίτρου αποδίδει 59 ίππους. Η ισχύς του επαρκεί για να κινήσει αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο, έχοντας παράλληλα πολύ χαμηλή κατανάλωση. Σε μικτές συνθήκες, κυμαίνεται στα 4,8 λτ/100 χλμ. Η ευστροφία του σε συνδυασμό με τη σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων, βοηθά στην επίτευξη καλών επιδόσεων. Το μεγαλύτερο το φάσμα της λειτουργίας του συνοδεύεται από αρκετό θόρυβο και αισθητούς τους κραδασμούς που χαρακτηρίζουν τους περισσότερους 3κύλινδρους κινητήρες. 
Στην πόλη βρίσκεται στο στοιχείο του καθώς ελίσσεται πανεύκολα χάρη στο πολύ γρήγορο και ελαφρύ τιμόνι του (με προαιρετική την υποβοήθηση). Η ανάρτηση παρουσιάζεται διπρόσωπη με το εμπρόσθιο μέρος να απορροφά σε μεγάλο βαθμό λακκούβες και σαμαράκια, αλλά τα πίσω αμορτισέρ να αντιδρούν κάπως «ξερά» στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Εκτός πόλης, είναι αρκετά σταθερό στην ευθεία και η πορεία του θα επηρεαστεί από δυνατούς πλευρικούς ανέμους, λόγω του ψηλού και στενού αμαξώματος.
Όσον αφορά στο κράτημα, το Cuore είναι πάντα προοδευτικά υποστροφικό, με τον εσωτερικό πίσω τροχό να ελαφρώνει αισθητά στις απότομες αλλαγές πορείας χωρίς όμως δραματικές παρενέργειες. Ευρύχωρο για το μέγεθός του και με αρκετές πρακτικές λεπτομέρειες καθιστά ευχάριστη την καθημερινή συμβίωση του οδηγού μαζί του. Τέσσερις επιβάτες, ακόμη και υψηλόσωμοι, δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα έχοντας και αρκετές θήκες για τα καθημερινά αντικείμενά τους. Τα υλικά που ντύνουν την καμπίνα είναι σκληρά και γεροδεμένα μεταξύ τους απαλλάσσοντας το εσωτερικό από τριγμούς. Η θέση οδήγησης προσφέρει πλήρη περιμετρική ορατότητα, αν και η πλευρική στήριξη των καθισμάτων είναι ελλιπής. Το 157 λίτρων χωρητικότητας πορτμπαγκάζ επαρκεί οριακά για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ.  
Τιμή αγοράς 2005: 8.190 ευρώ
Τιμή αγοράς 2012: 3..200 ευρώ
Τιμή πώλησης 2012: 3..500 ευρώ
Αν οι μεταφορικές συνήθειες καθιστούν μονόδρομο την επιλογή δύο τροχών, τα παρακάτω σκούτερ είναι οι καλύτερες επιλογές. Ευέλικτα και ασφαλή, καίνε ελάχιστα, προσφέρουν τη στοιχειώδη προστασία από νερά και κρύο και δεν κοστίζουν πάνω από 3.000 ευρώ. 

Απλοϊκή σχεδίαση και εργονομία και γεροφτιαγμένη καμπίνα χωρίς τριξίματα των υλικών.

Απλοϊκή σχεδίαση και εργονομία και γεροφτιαγμένη καμπίνα χωρίς τριξίματα των υλικών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto