Πόσο λένε και πόσο καίνε πραγματικά 30 μικρά μοντέλα της αγοράς;
Μούφα οι εργοστασιακές καταναλώσεις
33.997 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2016)
Αποκαλύπτουμε τις πραγματικές καταναλώσεις! Ξεχάστε αυτά που λένε τα εργοστάσια, αυτά καίνε πραγματικά 30 μικρά μοντέλα της αγοράς.
Mε τις τιμές κατανάλωσης των κατασκευαστών να βρίσκονται εκτός πραγματικότητας και με τον ACEA (Σύνδεσμο Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου) να ανακοινώνει πως οι τιμές αυτές απλά εκλαμβάνονται σαν μέτρο σύγκρισης, αντιλαμβάνεται κανείς ότι απλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να τις «πιάσει» στην πραγματικότητα, ακόμη και αν αν κινείται με νεκρά όπου μπορεί. Εμείς, εδώ και πολλά χρόνια πραγματοποιούμε μετρήσεις κατανάλωσης σε κάθε καινούργιο αυτοκίνητο, ενώ πρόσφατα προσαρμόσαμε αυτές τις μετρήσεις, ώστε να ανταποκρίνονται περισσότερο στην πραγματικότητα. Στα link που ακολουθούν θα δείτε ποια μοντέλα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας ,αποδείχθηκαν τα πιο οικονομικά.
Διαβάστε ακόμη: Μούφα οι πραγματικές καταναλώσεις - Μέρος 2ο! Τι καίνε 26 μικρομεσαία μοντέλα;
Μετρήσεις ΑutoΤρίτη
Οι μετρήσεις κατανάλωσης που πραγματοποιούμε σε κάθε δοκιμαζόμενο αυτοκίνητο, βασίζεται σε έναν κύκλο μέτρησης κατανάλωσης που έχουμε θεσπίσει, με την όλη διαδικασία να γίνεται σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο. Στα πλαίσια αυτού του κύκλου κινούμαστε για ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και έπειτα μας... πιάνει φανάρι για ένα λεπτό. Ανάβει πράσινο και συνεχίζουμε για άλλα 500 μέτρα με ταχύτητα πόλης. Μας ξαναπιάνει φανάρι για ένα λεπτό και όταν ανάψει πάλι πράσινο, πέφτουμε σε... κίνηση με αποτέλεσμα να κάνουμε 100 μέτρα, να σταματάμε για 20 δλ. και να ξαναξεκινάμε (η διαδικασία επαναλαμβάνεται πέντε φορές). Μετά ο δρόμος «ανοίγει», κάνουμε άλλο ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα πόλης και αυξομειώσεις ταχύτητας και ξαναπέφτουμε σε φανάρια, τα οποία έχουν διάρκεια 30 δλ. και απόσταση μεταξύ τους 500 μέτρων. Στο τέλος βάζουμε στο παιχνίδι και κίνηση σε ανοικτό δρόμο (π.χ. Λεωφόρος Κηφισού, Παραλιακή) κινούμενοι για 3 χλμ., με σταθερή ταχύτητα μέχρι 80 χλμ./ώρα. Ακολουθεί και άλλο σετ μετρήσεων για κατανάλωση στην εθνική με 80,100,120 και 140 χλμ./ώρα (3 σετ και εύρεση του μέσου όρου) για να προκύψουν μέσα από αυτή τη διαδικασία στοιχεία, όπως η ελάχιστη κατανάλωση, αλλά και η ταχύτητα κίνησης με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. (ή 6,0 λτ./100 χλμ. για τα crossover), μια μέτρηση που καθιέρωσε το ΑutoΤρίτη για τα δικίνητα diesel.
Δείτε εδώ τις πραγματικές καταναλώσεις 30 μικρών μοντέλων της αγοράς
Εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης
Η τυποποιημένη μέτρηση της κατανάλωσης κατά NEDC (New European Driving Cycle) την οποία ακολουθούν οι κατασκευαστές διαφέρει από την πραγματικότητα. Όχι μόνο λόγω του ότι οι μετρήσεις κατά NEDC γίνονται σε εργαστηριακές συνθήκες και υπάρχουν «παραθυράκια» που μπορούν να ακολουθηθούν για να μειωθεί η κατανάλωση, αλλά και επειδή η ίδια η μέτρηση εξομοιώνει οδηγικές συνθήκες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ενδεικτικό είναι πως ο κύκλος NEDC τροποποιήθηκε τελευταία φορά το 1997, ενώ η μέση ταχύτητα δοκιμής του είναι τα 33,6 χλμ./ώρα, νούμερο υψηλότερο από το σημερινό (η μέση ταχύτητα στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες είναι από 25 έως 30 χλμ./ώρα). Όσον αφορά στα παραθυράκια που υπάρχουν; Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική μπορούν να μπουν χαρτοταινίες στις ενώσεις ή στη μάσκα, να χρησιμοποιηθούν λιπαντικά χαμηλής τριβής, να αυξηθεί η πίεση των ελαστικών, να γίνουν οι μετρήσεις σε ιδανικές συνθήκες περιβάλλοντος και ου τω καθεξής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Διαβάστε ακόμη: Μούφα οι πραγματικές καταναλώσεις - Μέρος 2ο! Τι καίνε 26 μικρομεσαία μοντέλα;
Μετρήσεις ΑutoΤρίτη
Οι μετρήσεις κατανάλωσης που πραγματοποιούμε σε κάθε δοκιμαζόμενο αυτοκίνητο, βασίζεται σε έναν κύκλο μέτρησης κατανάλωσης που έχουμε θεσπίσει, με την όλη διαδικασία να γίνεται σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο. Στα πλαίσια αυτού του κύκλου κινούμαστε για ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και έπειτα μας... πιάνει φανάρι για ένα λεπτό. Ανάβει πράσινο και συνεχίζουμε για άλλα 500 μέτρα με ταχύτητα πόλης. Μας ξαναπιάνει φανάρι για ένα λεπτό και όταν ανάψει πάλι πράσινο, πέφτουμε σε... κίνηση με αποτέλεσμα να κάνουμε 100 μέτρα, να σταματάμε για 20 δλ. και να ξαναξεκινάμε (η διαδικασία επαναλαμβάνεται πέντε φορές). Μετά ο δρόμος «ανοίγει», κάνουμε άλλο ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα πόλης και αυξομειώσεις ταχύτητας και ξαναπέφτουμε σε φανάρια, τα οποία έχουν διάρκεια 30 δλ. και απόσταση μεταξύ τους 500 μέτρων. Στο τέλος βάζουμε στο παιχνίδι και κίνηση σε ανοικτό δρόμο (π.χ. Λεωφόρος Κηφισού, Παραλιακή) κινούμενοι για 3 χλμ., με σταθερή ταχύτητα μέχρι 80 χλμ./ώρα. Ακολουθεί και άλλο σετ μετρήσεων για κατανάλωση στην εθνική με 80,100,120 και 140 χλμ./ώρα (3 σετ και εύρεση του μέσου όρου) για να προκύψουν μέσα από αυτή τη διαδικασία στοιχεία, όπως η ελάχιστη κατανάλωση, αλλά και η ταχύτητα κίνησης με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. (ή 6,0 λτ./100 χλμ. για τα crossover), μια μέτρηση που καθιέρωσε το ΑutoΤρίτη για τα δικίνητα diesel.
Δείτε εδώ τις πραγματικές καταναλώσεις 30 μικρών μοντέλων της αγοράς
Εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης
Η τυποποιημένη μέτρηση της κατανάλωσης κατά NEDC (New European Driving Cycle) την οποία ακολουθούν οι κατασκευαστές διαφέρει από την πραγματικότητα. Όχι μόνο λόγω του ότι οι μετρήσεις κατά NEDC γίνονται σε εργαστηριακές συνθήκες και υπάρχουν «παραθυράκια» που μπορούν να ακολουθηθούν για να μειωθεί η κατανάλωση, αλλά και επειδή η ίδια η μέτρηση εξομοιώνει οδηγικές συνθήκες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ενδεικτικό είναι πως ο κύκλος NEDC τροποποιήθηκε τελευταία φορά το 1997, ενώ η μέση ταχύτητα δοκιμής του είναι τα 33,6 χλμ./ώρα, νούμερο υψηλότερο από το σημερινό (η μέση ταχύτητα στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες είναι από 25 έως 30 χλμ./ώρα). Όσον αφορά στα παραθυράκια που υπάρχουν; Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική μπορούν να μπουν χαρτοταινίες στις ενώσεις ή στη μάσκα, να χρησιμοποιηθούν λιπαντικά χαμηλής τριβής, να αυξηθεί η πίεση των ελαστικών, να γίνουν οι μετρήσεις σε ιδανικές συνθήκες περιβάλλοντος και ου τω καθεξής.
Αποκαλύπτουμε τις πραγματικές καταναλώσεις! Ξεχάστε αυτά που λένε τα εργοστάσια, αυτά καίνε πραγματικά 30 μικρά μοντέλα της αγοράς. |
Κάποιος πρέπει να είναι άσχετος για να θεωρεί το μηνιαίο κόστος ως μέτρο σύγκρισης, αφήνοντας εκτός των παραμέτρων τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Αρμόζει σε κουβέντα καφενείου και όχι σε περιοδικό αυτοκινήτου. Πόσο έδειχναν τα μηχανάκια σας σε lit/100Km ?
Απάντηση: Στους πίνακες φαίνεται ξεκάθαρα η κατανάλωση κάθε μοντέλου σε λτ./100 χλμ. Τα διανυθέντα χλμ., όπως και η τιμή με βάση τα οποία έγιναν οι υπολογισμοί, αναγράφονται στο τέλος του κειμένου.
Από πότε η κατανάλωση μετριέται σε ευρώ/μήνα ?
Απάντηση: Από τη στιγμή που τα καύσιμα κοστίζουν, άμεσα γίνεται η σύνδεση της ποσότητας τους, με τα χρήματα που χρειάζεται κάποιος το μήνα.
Εντάξει με την κατανάλωση το καταλαβαίνω, αλλα που γνωρίζετε ποσα χιλιόμετρα θα διανυθούν και βγαζετε το κόστος καυσίμου;
Απάντηση: Τα διανυθέντα χλμ., όπως και η τιμή του εκάστοτε καυσίμου, με βάση τα οποία έγιναν οι υπολογισμοί, αναγράφονται στο τέλος του κειμένου.
Δεν μας εξηγείτε τι ακριβώς περιλαμβάνουν οι μετρήσεις σας. Έχουν οδήγηση ήρεμη / επιθετική / αυτοκτονική; Έχουν οδήγηση μέσα / έξω / μεικτή; Περιλαμβάνουν τέστ μετρήσεων 0-100 / ρεπρίζ / τελικές; Έχουν χρησιμοποιηθεί πολλοί οδηγοί; Έχει χρησιμοποιηθεί παντού η ίδια διαδρομή; Έστω και ένα από τα προηγούμενα να ισχύει ή όχι τότε δεν έχουμε να κάνουμε με αντικειμενικές μετρήσεις.
Κανένα fiat???ωραίο τεστ..
Ας μπουμε λιγο στη ωμη πραγματικοτητα. Το ποσο καιει το δικο μου και ποσο πραγματικα με καιει ειναι ενα εξαρτωμενο σημειο τριβης. Οταν πριν 4 χρονια το αυτοκινητο που ειχα ( βενζινη-2000cc-200hp) η εταιρεια το εδινε 8.1/100χλμ εγω κανοντας περιπου 2000χλμ το μηνα πληρωνα 300-350 στο πρατηριο κατι που με εκαιγε ιδιαιτερα και με αναγκαζε πλεον να προσπαθω να κανω τις απαραιτητες μετακινησεις με χαμηλη ταχυτητα. Τωρα εχοντας πετρελαιοκινητο (1600-115hp) που η εταιρεια το δινει 4.5/100χλμ κανω παλι τα ιδια χιλιομετρα, δεν σκεφτομαι να μην παω καπου λογω κοστους, δεν σκεφτομαι την καταναλωση, και ο μηνας μου στοιχιζει περιπου 120 ευρω. Προφανως και οι καταναλωσεις που δινουν οι εταιρειες δεν ειναι οι πραγματικες στο δρομο, ειναι ομως ενα τεραστιο μετρο συγκρισης απο τη στιγμη που ειναι τυποποιημενες για να ξερουμε πραγματικα τι αγοραζουμε και τι θα δινουμε με βαση τις δικες μας αναγκες και προπαντως τις δικες μας δυνατοτητες.
Τα διανυθέντα χιλιόμετρα με τις δοκιμές που κάνατε είναι πολύ λίγα. Από φανάρι σε φανάρι ?? Με υψηλό ή χαμηλό κυκλοφοριακό φόρτο ??? Είναι τόσο λίγα τα χιλιόμετρα που υπάρχουν τόσο πολλοί αστάθμητοι παράγοντες που κάνουν μη αξιόπιστες τις μετρήσεις σας. Ας κρίνουν οι αναγνώστες.
Ρε αγαπητά μου παιδιά, αυτά τα εργοστάσια με τόσους ... άσχετους που έχουν στα team τους, τίποτα δεν κάνουν σωστά!!! Ευτυχώς που είστε εσείς και μας ενημερώνετε για να ... ξεστραβωθούμε. Δεν πιστεύω να προσπαθείτε να προωθήσετε κανένα μοντέλο σε βάρος κάποιων άλλων! Φιλικά
Οι μετρήσεις που κάνανε οι κατασκευαστές παλιότερα ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα. Τα αυτοκίνητα πριν το 2008 καίγανε σχεδόν ότι ανακοίνωνε ο κατασκευαστής με ευκολία, π.χ.λέγανε 6,7 στον μεικτό κύκλο και το αμάξι έκαιγε τόσο. Μετά το 2009 με τη μανία των χαμηλών ρύπων και της κατανάλωσης ανακοινώνουν 4 λίτρα μέση κατανάλωση και καίνε 6+ και έχουν πραγματικούς ρύπους όχι 80-100 γρ. αλλά 120 και 140+γρ. (Ford Fiesta 2002-2008 6,7 λτ. έδινε ο κατασκευαστής 6,7 λτ είναι η μέση πραγματική, μετρημένη στην αντλία και όχι στο trip computer εδώ και 50.000 km)
Πολύ καλό Άρθρο μετρησα με σχεδον ίδια μεθοδολογία σε 1,6 Ντιζελ Renegade εκτός με 120-130 καταν.5,4 με 2 άτομα Χωρίς φορτίο εντός 6,7.