• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε τις αποκλειστικές φωτογραφίες που εξασφάλισαν οι κατάσκοποι μας, από τη νέα σειρά των Mercedes C-Class & BMW Σειρά 3.

Ένα βήμα πιο πέρα πάει η Mercedes την όμορφη σχεδίαση της C-Class στην επόμενη γενιά της. Ξεχωρίζει για τα νέα της φωτιστικά σώματα που τονίζουν τον δυναμισμό της.

Η νέα γενιά της Σειράς 3 της BMW είναι πολύ πιο δυναμική αισθητικά από την τωρινή της γενιά, με τις γραμμές του αμαξώματός της να δένουν πιο αρμονικά με το σύνολο.

Νέες Mercedes C-Class & BMW Σειρά 3

Διαβάστηκε από 8021 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2017

Aναζωπύρωση μιας από τις μεγαλύτερες κόντρες της αυτοκίνησης, αυτής ανάμεσα στην 3άρα της BMW και την C-Class της Mercedes. Στην επόμενη γενιά τους, τα δυο γερμανικά μεσαία έρχονται πιο πλήρη από ποτέ και αναζωπυρώνουν την κόντρα που θα κριθεί στις λεπτομέρειες.

 
What is new
Mercedes C-Class
- 5η γενιά 
- Μεγαλύτερη σε διαστάσεις
- Τεχνολογικά προηγμένα συστήματα
- Παρουσίαση το 2020
 
BMW Σειρά 3
- Νέα πισωκίνητη πλατφόρμα
- Mε κινητήρες από 1,5 λίτρα
- Η entry level πισωκίνητη BMW της νέας εποχής
- Έρχεται το 2018
 
Για άλλη μια φορά BMW και Mercedes θα βρεθούν αντιμέτωπες με διαφορά «φάσης» στην μεσαία κατηγορία αφού η BMW θα μας δώσει τον διάδοχο της 3άρας μέσα στο 2018 και την Mercedes να τοποθετεί χρονικά την έλευση της C-Class μέσα στο 2020. Αυτό βέβαια δεν μας αφαιρεί το δικαίωμα να κάνουμε ένα πρόωρο συγκριτικό, αφού με τη βοήθεια των κατασκοπευτικών μας φωτογραφιών έχουμε τα περισσότερα που χρειάζονται για να δούμε τι θα γίνει ανάμεσά τους σε τρία χρόνια από σήμερα. Είναι δεδομένο ότι τόσο η BMW όσο και η Mercedes δουλεύουν πυρετωδώς για τα πιο δημοφιλή τους αυτοκίνητα παγκοσμίως.

Η BMW είναι σχεδόν έτοιμη για την επόμενη γενιά της Σειράς 3 (G20), η οποία ήδη πραγματοποιεί τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξής της ενώ την ίδια στιγμή η Mercedes ετοιμάζει την ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας C-Class, (θα παρουσιαστεί μέσα στο τρέχον έτος) με στόχο να συνεχίσει να αποτελεί την δημοφιλέστερη πρόταση στην μεσαία κατηγορία και ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της φίρμας γενικότερα. 
 
Εμφάνιση: Πιο όμορφη η 3άρα, συνεχίζει να θέλγει η C-Class
Σχεδιαστικά οι επόμενες γενιές των premium μεσαίων των BMW και Mercedes έρχονται πιο κοντά σε σχέση με τις τωρινές τους, εκφράζοντας και οι δύο πρωτίστως έντονο δυναμισμό και εκλεπτυσμένη αισθητική. Η BMW συγκεκριμένα αποφάσισε να περάσει στην 3άρα ένα πολύ πιο επιθετικό προφίλ που συντίθεται από τα όμορφα στενόμακρα φωτιστικά σώματα και τον μυώδη με τις μεγάλες εισαγωγές προφυλακτήρα, ενώ το σύνολο έρχεται να τονίσει η νέα μεγάλη μάσκα της εταιρείας. Στα πλαϊνά της, οι έντονες ακμές είναι και πάλι παρούσες όμως έχουν δέσει πολύ πιο αρμονικά με το πίσω μέρος το οποίο με τη σειρά του εκφράζει δυναμισμό. Η Mercedes θα συνεχίσει την «επιθετική» σχεδιαστική της γλώσσα και στην επόμενη γενιά της C-Class. Αυτή αν και αποτελεί μια λογική συνέχεια της υπάρχουσας, διαθέτει περισσότερο σύγχρονα στοιχεία με βασικότερο την υιοθέτηση στενότερων και πολύ πιο δυναμικών φωτιστικών σωμάτων εμπρός.  
 
Η μάχη της πλατφόρμας
Τα δύο μεσαία των BMW και Mercedes θα συνεχίσουν και στις νέες τους γενιές να «στηρίζονται» σε νέες πλατφόρμες και θα παραμείνουν πισωκίνητες, αποτελώντας έτσι και οι δύο τις entry level πισωκίνητες προτάσεις των δύο εταιρειών. Η BMW θα χρησιμοποιήσει την «CLAR» πλατφόρμα, ενώ η Mercedes την πιο σύγχρονη και επιμηκυμένη εκδοχή της «MRA» με τις δύο αυτές πλατφόρμες να εξυπηρετούν τα μέγιστα στην μείωση του βάρους και για τα δύο αυτοκίνητα. Αλλο κοινό στοιχείο που θα έχουν είναι ότι θα οδηγήσουν σε αύξηση των διαστάσεων, ενώ θα εξοπλίζονται με πολλά από τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που εξοπλίζουν τις μεγαλύτερες αδελφές τους, Σειρά 5 και E-Class αντίστοιχα. 
 
Kινητήρες: «Πέφτουν» στα 1,5 λίτρα αλλά ανεβάζουν απόδοση
Ενα από τα βασικότερα νέα στοιχεία που θα φέρουν οι νέες γενιές των δύο premium μεσαίων των BMW και Mercedes, είναι το γεγονός ότι στις βασικές τους εκδόσεις θα εφοδιάζονται αμφότερες με κινητήρες turbo χωρητικότητας 1,5 λίτρων με απόδοση περίπου 150 ίππους. Εκτός από τους κινητήρες των 1,5 2,0 και 3,0 λίτρων της BMW σε βενζίνη και diesel επιλογές, είναι δεδομένο ότι η γκάμα της νέας Σειράς 3, θα πλαισιωθεί και από περισσότερο οικολογικές προτάσεις υβριδικές plug in και ηλεκτρικές. Αν και δεν υπάρχει ακόμα επίσημη πληροφορία σχετικά με την γκάμα κινητήρων της νέας επόμενης γενιάς C-Class θεωρείται δεδομένο ότι στα diesel βασικός θα είναι ο 2,2 λίτρων κινητήρας της εταιρείας με απόδοση από 170 έως 210 ίππους ανάλογα με την έκδοση, ενώ πέραν των εκδόσεων AMG 63, που θα αποδίδουν περί τους 500 ή 610 ίππους (στην έκδοση S), θα υπάρχει και ο 3λιτρος της έκδοσης C43 AMG ο οποίος θα αποδίδει περισσότερους από 380 ίππους. 

Tags: MERCEDES, BMW, C-CLASS
 
  • 日本 旗

    Καλα μιλαμε για ανατριχιλα με τετοια συγκριτικα! :))) Σχεδιαστικα δεν με θελγει κανενα απο τα 2. Και δεν με ελκυουν γιατι το bmw αντιγραφει τo τωρινο αληθινο premium Mazda 6 (ειδικα το πισω μερος) που κυκλοφορει ηδη 2 χρονια ενω το bmw ΘΑ βγει του χρονου (!!!) και η mercedes μια απο τα ιδια και ΘΑ κυκλοφορησει το 2020 (!!!) και δειχνει σαν μοντελο του 2010!!!

      71
  • 日本 旗

    FAKE JAPAN FLAG σ' ευχαριστω που δινεις εμφαση στα λεγομενα μου! χαχαχα Ποσο μακακας εισαι τελικα ρε γερμανοφιλε? χαχαχα ΥΓ1: Παρε το καρο σου και φτασε με αν μπορεις! Θες καμμια ωριτσα συνολικα να απαντησεις σε ολα μου τα σχολια! χαχαχα ΥΓ2: Οσο και να με αντιγραφεις δεν προκειται ποτε να φτασεις τα λαικ μου! χαχαχα

      35
  • 日本 旗

    Jimeta εγω ξερω οτι και τα 3 γερμανικα που ειχα με αφησαν στο δρομο αρκετες φορες και τα ιαπωνικα ποτε. Μην καθεσαι και γραφεις κατεβατα και χαλας τζαμπα ενεργεια. Τη φοβια που περασα με τα γερμανικα ευχαριστω πολυ δεν θελω να την ξαναπερασω. Για μενα το να πληρωνω μια μαρκα παραπανω απο τον ανταγωνισμο και να μην μου παρεχει το στοιχειωδες που ειναι η αξιοπιστια με προσβαλλει μεσα στα μουτρα μου ως καταναλωτη γιατι δεν σεβονται τα λεφτα μου. Ιαπωνικο διαστημοπλοιο δεν εχω ακουσει ποτε να χαλαει, ουτε αυτοκινητο, ουτε ρολοϊ, ουτε κλιματιστικο και ουτε στερεοφωνικο. Τι να κανουμε? Οι τυποι ειναι τελειομανεις. Αυτοι που οδηγουν πανακριβα γερμανικα που ουτε εσυ ουτε εγω μπορουμε ποτε να αγορασουμε οποτε εκει ακομα και βλαβες να τους βγαζουν οκ εχουν τα πολλα φραγκα να τα φτιαξουν.

      22
  • 日本 旗

    Antonis καποιοι - οι οποιοι τυχαινει εκτος απο ειδικοι στα αυτοκινητα να ειναι και μηχανικοι - που δεν τους πιανει ...σοκ και δεος οπως εσενα με τα γερμανικα, παιρνουν χαρτι και μολυβι και οταν βαζουν κατω ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ βλεπουν οτι ΝΑΙ το Mazda ειναι καλυτερο απο το Merkeldes! Δες το βιντεακι: www.youtube.com/watch?v=lL_2Obwh-2A

      16
  • Gianni

    Οτι βγάζουμε concept του 2020 το 2017 και τα "ελέγχουμε" απο τωρα ειναι οτι πιο τραγελαφικό υπάρχει! Όσο για διάφορες; πουθενά ως συνήθως!

      10
  • Kwstas Poulhs

    nomizw oti h bmw k mercedes to parakanan. Ola ta modela tous einai oloidia. Toulaxiston sthn audi to a4, to a6 kai to a8 diaferoun metaksu tous emfanhsiaka. Opws kai ta SUV ths enw stis alles 2 pali einai oloidia.

      3
  • Kostas

    Τι να λέμε ρε παιδιά το όνειρο του κάθε οδηγού κορυφαία και πανέμορφα .καλά λένε Mercedes, BMW, AUDI and the others τπτα τυχαίο

     
  • Tasos

    Μαζί με την AUDI θα παραμένουν τα κορυφαία μοντέλα της αγοράς άπιαστα με κύρος και καταξίωση κατά τα άλλα δυστυχώς περί ορέξεως κολοκυθόπιτα κορυφαία

     
  • jimeta

    @japan,επειδή όπως λές τα γιαπωνέζικά είναι πιο premium και καλύτερα γιατί δεν ρωτάς στην ίδια την Ιαπωνία μέσα ποιές premium μάρκες πουλάνε στην κατηγορία αυτή;και μην πείς mazda,infinity,lexus κτλ;αλλά μόνο BMW και ΜΕRCEDES;όπως και στην Αμερική και από κοντά περίπου στην παρέα η VOLVO,για ρώτα τους λεφτάδες και τους επιχειρηματίες στο Τζαπάν γιατί αγοράζουν αυτές τις δύο μάρκες επί το πλείστον BMW και ΜΕRCEDES και όχι τις δικές τους και καλά πρέμιουμ κατασκευές;η YAGUZA τι έχει νομίζεις;MERCEDES και όχι τα δικά τους τα γιαπωνέζικα,ελπίζω να σε κάλυψα έτσι,οδήγα τώρα το mazdaki σου και άσε τους άλλους να οδηγούν άλλης κλάσης αυτοκίνητα,και για να μην μας λές το παραμύθι πάλι ότι τα γιαπωνέζικά δεν χαλάνε,να δείς εγώ πόσα toyota και Lexus έχω δεί σε φορτηγά οδικής,πρέπει να καταλάβεις ότι όλα είναι μηχανές και χαλάνε,εδώ χαλάνε τα διαστημόπλοια δεν θα χαλάσουν τα αμάξια;μόνο το group vw έχει το αλάθητο σαν τον Πάπα για τους λοβοτημένους πελάτες του.

     
  • Antonis

    Το BMW πολυ ωραιο ειδικα απο μπροστα! Τωρα πως μπορει να συγκρινει το παλιομαζντα με το BMW, μονο Ελληνας μπορει να το καταφερει...

     
  • σπυρος

    Οσο και αν δεν παω τους γερμαναραδες κανειςνλ δεν μπορει να πει οτι φτιαχνουν αυτοκινηταρες.

     
  • 日本 旗

    Όπως καταλάβατε όλα είναι χειρότερα από τα premium mazda και είναι σχεδιαστικά τουλάχιστον 15 χρόνια πίσω. Τι Mercedes, τι BMW? Σκουπίδια. Μόνο Mazda με συγκινεί εμένα. Α, συγγνώμη να το διορθώσω. Premium Mazda! Ντοιν!!!!