Ήσυχος και με «καλούς τρόπους»: ο diesel των 1,5 λίτρων παρέχει καλές επιδόσεις.

Κινητήρας: ο γνωστός 1,5 dCi

109.562 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2017

Εγνωσμένης αξίας το μηχανικό σύνολο diesel το οποίο εφοδιάζει το Micra: έχει σχεδόν βελούδινη λειτουργία τηρουμένων κάποιων αναλογιών ενώ είναι και αρκετά ήσυχο. Δεν περνά απαρατήρητος λειτουργικά αλλά η προφανώς πλούσια μόνωση της Nissan τον περιορίζει σε ένα αρκετά μακρινό παρασκήνιο. Η δύναμή του έρχεται πιο πειστικά προς τις 2.000 σ.α.λ. αλλά παραμένει εκμεταλλεύσιμος μέχρι ένα υψηλό πεδίο των στροφών δημιουργώντας ένα αρκετά μεγάλο παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας. Το κιβώτιο είναι πέντε σχέσεων και αυτό δημιουργεί κάποιες μικρές ιδιαιτερότητες. Για παράδειγμα ο οδηγός μπορεί να μην κρατηθεί το ίδιο εύκολα στην 3η ή 4η σχέση εντός πόλης όπως θα έκανε πιο εύκολα με ένα πιο πυκνά τοποθετημένο εξάρι σαζμάν. Η κατανάλωση είναι μεν φυσιολογική για την κλάση αλλά πλαίσιο και ροπή μπορούν να βάλουν «φυτιλιές» στον οδηγό και τότε οι μέσες τιμές παίρνουν την ανηφόρα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: NISSAN MICRA
 
  • Germania Lager

    Η Γερμανια εχει τα καλυτερα συνεργεια! Παραδεχτειτε το επιτελους!

      19
  • Διομηδης

    《Panos》 τυπε αν δεν εισαι βαλτος για καποιο σκοπο τοτε σιγουρα εισαι βλακας.

      12
  • Πειραιωτης

    Ευκαιρια δεν το λες καθως ειναι λιγο τσιμπημενο στην τιμη και σιγουρα θα μπορουσε να ηταν πιο οικονομικο στην αγορα μας για να εχει μια θεση στους πρωτους.Αν και μαλλον εκει κοντα θα θρονιαστει γιατι αξιζει μια θεση με της τεχνολογιες την ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια και υπηρεσιες σερβις που προσφερει ο ελληνας αντιπροσωπος οπως και παραδοσιακα η nissan. Ανμφισβητητα απο τα πλεον ομορφα μικρα που υπαρχουν που θα το βλεπουν ζηλοφθονα σχεδον ολοι οι αντιπαλοι του!

      6
  • Kostas

    Πάρα πολύ όμορφο το είδα στο δρόμο στο μπλε ανοικτό και μου άρεσε τρελά και συγκρίνοντας το με της γυναίκας μου το Οπελ Αστρα μοντέλο g 2000 δεν μου φάνηκε καθόλου μικρό

      5
  • Panos

    Με χαλάει πολύ το πεντάρι σασμάν που λανσάρουν σε όλες τις εκδόσεις και περισσότερο η έλλειψη αυτόματου σασμάν που θεωρώ must

      4
  • Τασος

    Οι τεχνολογιες που λανσαρει και το ομορφο εσωτερικο παει παρεα με την τιμη του. Δεν το ηξερα οτι επρεπε να δωσω 16 17 χιλιαρικα για να το παρω με καλο εξοπλισμο κ με τυχον παιδικες ασθενειες που ολα τα καινουργια βγαζουν.

     
  • sms

    Ειχα αγορασει ενα micra το 2005, ειχε καποια προβληματα, αλλα σε γενικες γραμμες ηταν καλο αυτοκινητο για την τιμη αγορας του. Ηταν απαραδεκτο ομως οσον αφορα τη συχνοτητα των απαιτουμενων service απο την αντιπροσωπεια και το υψηλο κοστος αυτων το οποιο ηταν δυσαναλογο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Νομιζω οτι αγοραζεις ενα τετοιο αυτοκινητο πρωτιστως για λογους οικονομιας αλλα ανακαλυπτεις στην πορεια οτι πιαστηκες κοροιδο. Τωρα με την εμπλοκη της renault φανταζομαι οτι αυτο το κοστος θα εχει ανεβει ακομη περισσοτερο οπως και οι βλαβες. Δε θα αγοραζα ξανα nissan.

     
  • roz krotalias

    πανάκριβο. σε συνδυασμό με την πολύ κακή υποστήριξη που παρέχει η εισαγωγική της nissan θα το σκεφτόμουν 2 κ 3 φορές. κάτοχος qashqai j11 με άπειρα προβλήματα όσον αφορά κακοτεχνίες και απαράδεκτη συναρμολόγηση στο εσωτερικό του.

     
  • p@no$

    οτι αισθητικη και μηχανικη αλλαγη και να κανουν οι ιαπωνες θα ειναι μια ζωη πισω απο τους γερμανους! σε αυτη την κατηγορια νο1 οπελ κορσα νο2 φορντ φιεστα