• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Oι χώροι στο πίσω μέρος είναι σε καλό επίπεδο χωρίς να θέτουν νέα δεδομένα στην κλάση κάτι που μάλλον ισχύει για όλο το χωροταξικό σχεδιασμό του Micra.

Το μπες-βγες στο πίσω κάθισμα θα επιφέρει κάποια… διάταση μυών καθώς η δίοδος που αφήνει η πόρτα είναι σχετικά μικρή και με ακανόνιστο σχήμα.

Τα 300 λίτρα περιεχόμενου όγκου είναι μια κανονική τιμή για τα πορτ-μπαγκάζ των μικρών. Η κλάση όμως αναπτύσσεται σε αυτό το κομμάτι και σύντομα θα έχει ξεφύγει από το επίπεδο αυτό.

Ικανοποιητικό αλλά με σαφώς λιγότερη έμφαση

Διαβάστηκε από 33301 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2017

Πηγαίνοντας προς τα πίσω η καμπίνα του Micra K14 (όπως είναι ο κωδικός της γενιάς του) μοιάζει να έχει σχήμα αντεστραμμένου «Δ» με τη βάση εμπρός και τις πλευρές να συγκλίνουν προς το πορτ-μπαγκάζ. Το πίσω κάθισμα δεν έχει στο πλάτος τον αέρα που έχουν οι εμπρός θέσεις. Όσο κι αν είναι γεγονός ότι σε κανένα μικρό της αγοράς το κάθισμα δεν προορίζεται για σούπερ-άνετη μεταφορά τριών ενηλίκων, θα περιμέναμε κάτι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα. Ο χώρος για τα πόδια και το κεφάλι πάντως είναι καλός για το μέσο ανάστημα. Φυσικά, το Micra είναι άλλη μία περίπτωση όπου η σπορτίφ γραμμή της οροφής και η ξεχωριστή διαμόρφωση της πίσω πόρτας επηρεάζουν τη διαβίωση μέσα. Είναι λοιπόν λίγο σκοτεινό το Micra πίσω ενώ και η επι/αποβίβαση θα ζητήσει καλό σκύψιμο από τον φιλοξενούμενο της καμπίνας. 
Την απουσία ηλεκτρικών παραθύρων και ποτηροθηκών στο πίσω μέρος την είχαμε σημειώσει ήδη από τη γνωριμία στο εξωτερικό και κρατάμε την εξαγγελία της εταιρείας ότι θα τα επιληφθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς. 
Στα θετικά πάντως ανήκει η πληθώρα χώρων για μικροαντικείμενα στο εμπρός μέρος: διπλές ποτηροθήκες, τετράγωνοι χώροι και θήκες για μπουκάλια στις πόρτες εξασφαλίζουν ότι τόσο στην καθημερινότητα όσο και σε ταξίδι όλα τα «ψιλολόγια» θα έχουν σίγουρα τη θέση τους. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: NISSAN MICRA
 
  • sakis88

    Πολύ ωραίο, εντελώς αλλαγμένο..Είναι εξίσου όμορφο με το ''συγγενικό'' Clio.Επίσης και στο εσωτερικό φαίνεται ωραίο από άποψη χώρων και τεχνολογίας.Μπράβο στη Nissan!

      16
  • Μάνος

    Υπέροχο το νέο Micra, μου άρεσε πολύ από την πρώτη στιγμή. Το δε πορτοκαλί χρώμα τέλειο, τραβάει τα βλέμματα, σε αυτό το θέλω. Άνετα είναι το αυτοκίνητο που θα αγόραζα χτες! Νεανικό, όμορφο, δυναμικό, έχει κάνει άλμα σε ποιότητα, θυμίζοντας μεγαλύτερο και αφήνει μια και καλή το παρελθόν του. Με τις ευλογίες της Renault, η νέα γενιά έρχεται πιο ολοκληρωμένη από ποτέ. Εύχομαι να έχει την επιτυχία του Qashqai και ακόμα καλύτερη!

      14
  • jimeta

    Πάρα πολύ καλό το νέο Μίκρα,παρέα με το καινούργιο C3 είναι ότι το καλύτερο και με νότα σχεδιαστικής δροσιάς.Φίλε George μπορείς να μας αιτιολογήσεις την απάντηση σου που λές "πολλά λεφτά για το τίποτα"ο ανταγωνισμός πάνω-κάτω και με αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού εκεί κυμαίνεται,να μας πείς για το vw polo που πραγματικά είναι το συγκεκριμένο αμάξι πολλά λεφτά για το super τίποτα το καταλαβαίνω,όπως και το toyota yaris κατά την άποψη μου.

      13
  • Πειραιωτης

    Τεραστιο και απολυτα πετυχημενο βημα απο την nissan που με την κινηση της μπαινει ευκολα στην πρωτια τον πλεον ολοκληρωμενων μικρων. Ολοκληρωμενη προταση ποιοτητας ασφαλειας αξιοπιστιας τεχνολογιας και ομορφιας. Διπλα του μαλιστα το επερχομενο polo που βλεπω σε αλλο ρεπορταζ δειχνει οχι νεο μα ξεπερασμενο αλλα αρχαιο!

      13
  • Sakis

    Μεταμόρφωση προς την κορυφή!!! Μακάρι να κονταροχτυπηθούν με το C3 στις πωλήσεις και να κάνουν το 1-2

      8
  • France

    Βγαλμενο για την ελληνικη πραγματικοτητα,ομορφο καλοφτιαγμενο 1500 cc και ντιζελ οικονομικο, γι αυτο να δωσεις λεφτα μαλιστα θα πιασουν τοπο,οχι για κεινα τα τουρμπατα τα χιλιαρια που ουτε η αντιπροσωπεια που τα πουλαει θα γυρισει να τα δει

      6
  • Kwstas

    Σχεδιαστικά εξαιρετικό,με πολύ όμορφο εσωτερικό. Θα κονταροχτυπηθεί με το c3 για την πρώτη θέση. Ελπίζω μόνο να μην έχει τα προβλήματα συναρμογής του qashqai.

      6
  • john

    αλλο ενα diesel χωρις μελλον αφου συμφωνα παντα με τα λεγομενα του αυτοτριτη το diesel πεθανε!!!!

      5
  • PAVLOS

    To εχω γραψει κατ επαναληψη. Θα εχει την τυχη του QASHQAI. Και αν αναλογιστουμε μεγεθος κ ελληνικη αγορα με πρωτα σε πωλησεις τα μινι, την τελευταια 10ετια (και επεται συνεχεια) μαλλον θα ξεπερασει κ το QASHQAI. ΑΥΤΑ

      3
  • N.

    Φαινόταν καλό αλλά δεν υπάρχει λογική στις εκδόσεις εξοπλισμού. Κάμερα οπισθοπορείας, αυτόνομο φρενάρισμα, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και διάφορα άλλα συστήματα ασφάλειας υπάρχουν μόνο στην ακριβότερη έκδοση που φτάνει σε τιμή την επόμενη κατηγορία αυτοκινήτων. Αντίθετα στις οικονομικότερες εκδόσεις φορτώνουν κλιματισμούς, ζάντες, hill assist, ηλεκτρικούς καθρέφτες κλπ δηλαδή πράγματα που δεν συμβάλλουν στην ασφάλεια. Το είχα στα υπόψη μου αλλά όχι πιά.

      2