To νέο Micra πιάνει την κατηγορία από τα μαλλιά σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά: είναι ήσυχο σε κύλιση, σταθερό στην εθνική και συναρπαστικό σε δρόμο με στροφές.

Γέρνει, αλλά μόνο τόσο ώστε να ενημερώνει σωστά και προβλέψιμα χωρίς να γίνεται ξερό και απόλυτο. Πολύ θετικό το τιμόνι, ο επιλογέας του κιβωτίου και η ισορροπία του πίσω άξονα. Ο τελευταίος δεν είναι ο πιο παιχνιδιάρικος της κλάσης αλλά έχει συμμετοχή στα δρώμενα.

Οδική συμπεριφορά: Από το βαρετό στο συναρπαστικό, ένα Micra δρόμος!

109.515 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2017

To Micra της 5ης γενιάς μπορεί να χρησιμεύσει μελλοντικά ως μια απόδειξη ότι μια νέα πλατφόρμα δεν είναι πανάκεια για τη δημιουργία ενός ενδιαφέροντος οδηγικά μοντέλου, ή αλλιώς, ότι με προσεκτικό χειρισμό ένα υπάρχον «άγευστο» δάπεδο το οποίο κυκλοφορεί αρκετό καιρό, μπορεί με τις κατάλληλες αλλαγές, να θεμελιώσει ένα ταλαντούχο όχημα. Κι αυτό βγάζει το Μicra στο δρόμο: ταλέντο και μεράκι στο στήσιμό του. 
Από το… ξεπαρκάρισμα που λέει ο λόγος, ο οδηγός βλέπει τη βαριά, όχι υπερβολικά τεχνητή αίσθηση του τιμονιού η οποία όσο κι αν γίνεται αναπόφευκτα λίγο πιο λαστιχένια σε γρήγορες στροφές, παραμένει πολύ ευχάριστη. Δεν υπάρχουν σημαντικά κενά στην «επικοινωνία» του οδηγού με τις εμπρός ρόδες καθώς η ροή της πληροφορίας παραμένει καθαρή και συνεχής υπό όλες τις συνθήκες. Περνώντας ακλόνητο (και ήσυχο!) από τον αυτοκινητόδρομο, το Micra βγαίνει στο επαρχιακό δίκτυο με αυτοπεποίθηση σε δόσεις που ξαφνιάζουν τον οδηγό. Το νέο Nissan όχι απλώς ξεπερνάει κάθε προηγούμενο εαυτό του αλλά θέλει ξεκάθαρα να γίνει το πιο οδηγοκεντρικό της κλάσης. Έχει ένα πολύ δυνατό σε στήριξη κάθισμα, εντυπωσιακό επειδή οπτικά η σχεδίαση της πλάτης δε μαρτυρεί κάτι τέτοιο. Ο επιλογέας: ψηλός, κοντά στο χέρι, με αποδεκτές διαδρομές και κούμπωμα που θυμίζει λίγο Clio χωρίς χαλαρότητες όμως. Ίσως δεν είναι ο πιο γρήγορος αλλά είναι τρομερά σίγουρος. Η ανάρτηση έχει σφικτή ρύθμιση. Το είδαμε και στην Κροατία. Ίσως λίγο πιο πολύ στην πετρελαιοκίνητη έκδοση όπως η δική μας. Οι λακκούβες όμως δεν ενοχλούν όσο κι αν οι 17άρες ζάντες υπονομεύουν τις άμυνες του πλαισίου. Στη λίστα με τον εξοπλισμό θα βάζαμε «τικ» δίπλα στις 16άρες όχι μόνο για λιγότερη ταλαιπωρία των αξόνων αλλά και επειδή οι 17άρες ανεβάζουν τα CO2 στα 92 γρ./χλμ. ενώ οι αμέσως μικρότεροι τροχοί κρατιούνται στα 85 γρ./χλμ.! Γιατί να χαθεί το όφελος αυτό; Για να δείχνει λίγο πιο γεμάτος ο θόλος; Μικρό κίνητρο…
 
Οι κλίσεις φυσικά δεν εξαφανίζονται αλλά το Micra τις έχει παρούσες απλώς για να ενημερώνει, σα μια ελαφριά ένδειξη της πίεσης που δέχεται. Δε δείχνει νευρικό ή αγχωμένο γενικά ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι έχει διάθεση να διορθώσει και λάθη του οδηγού. Σημαντικός εδώ ο ρόλος του πίσω άξονα: δείχνει μαλακός υπό πίεση αλλά ελέγχει καλά τις ταλαντώσεις ακόμα και μέσα στη στροφή. Το θέμα είναι ότι η ίδια η Nissan,όπως και στο εσωτερικό, βάζει τον πήχη ψηλά και δημιουργεί προσδοκίες σε όλους τους τομείς. Για παράδειγμα, αρχίζει σταδιακά ο οδηγός να εύχεται το τιμόνι να είχε λιγότερες από τις τρεις στροφές όσο κι αν είναι νορμάλ αυτές για την κλάση. Ή τα φρένα, τα οποία παρέχουν ικανοποιητικές αποστάσεις ακινητοποίησης, αλλά θα θέλαμε να αντέχουν λίγο πιο πολύ σε μια γρήγορη κατηφορική διαδρομή σε σπορ ρυθμό. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: NISSAN MICRA
 
  • Germania Lager

    Η Γερμανια εχει τα καλυτερα συνεργεια! Παραδεχτειτε το επιτελους!

      19
  • Διομηδης

    《Panos》 τυπε αν δεν εισαι βαλτος για καποιο σκοπο τοτε σιγουρα εισαι βλακας.

      12
  • Πειραιωτης

    Ευκαιρια δεν το λες καθως ειναι λιγο τσιμπημενο στην τιμη και σιγουρα θα μπορουσε να ηταν πιο οικονομικο στην αγορα μας για να εχει μια θεση στους πρωτους.Αν και μαλλον εκει κοντα θα θρονιαστει γιατι αξιζει μια θεση με της τεχνολογιες την ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια και υπηρεσιες σερβις που προσφερει ο ελληνας αντιπροσωπος οπως και παραδοσιακα η nissan. Ανμφισβητητα απο τα πλεον ομορφα μικρα που υπαρχουν που θα το βλεπουν ζηλοφθονα σχεδον ολοι οι αντιπαλοι του!

      6
  • Kostas

    Πάρα πολύ όμορφο το είδα στο δρόμο στο μπλε ανοικτό και μου άρεσε τρελά και συγκρίνοντας το με της γυναίκας μου το Οπελ Αστρα μοντέλο g 2000 δεν μου φάνηκε καθόλου μικρό

      5
  • Panos

    Με χαλάει πολύ το πεντάρι σασμάν που λανσάρουν σε όλες τις εκδόσεις και περισσότερο η έλλειψη αυτόματου σασμάν που θεωρώ must

      4
  • Τασος

    Οι τεχνολογιες που λανσαρει και το ομορφο εσωτερικο παει παρεα με την τιμη του. Δεν το ηξερα οτι επρεπε να δωσω 16 17 χιλιαρικα για να το παρω με καλο εξοπλισμο κ με τυχον παιδικες ασθενειες που ολα τα καινουργια βγαζουν.

     
  • sms

    Ειχα αγορασει ενα micra το 2005, ειχε καποια προβληματα, αλλα σε γενικες γραμμες ηταν καλο αυτοκινητο για την τιμη αγορας του. Ηταν απαραδεκτο ομως οσον αφορα τη συχνοτητα των απαιτουμενων service απο την αντιπροσωπεια και το υψηλο κοστος αυτων το οποιο ηταν δυσαναλογο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Νομιζω οτι αγοραζεις ενα τετοιο αυτοκινητο πρωτιστως για λογους οικονομιας αλλα ανακαλυπτεις στην πορεια οτι πιαστηκες κοροιδο. Τωρα με την εμπλοκη της renault φανταζομαι οτι αυτο το κοστος θα εχει ανεβει ακομη περισσοτερο οπως και οι βλαβες. Δε θα αγοραζα ξανα nissan.

     
  • roz krotalias

    πανάκριβο. σε συνδυασμό με την πολύ κακή υποστήριξη που παρέχει η εισαγωγική της nissan θα το σκεφτόμουν 2 κ 3 φορές. κάτοχος qashqai j11 με άπειρα προβλήματα όσον αφορά κακοτεχνίες και απαράδεκτη συναρμολόγηση στο εσωτερικό του.

     
  • p@no$

    οτι αισθητικη και μηχανικη αλλαγη και να κανουν οι ιαπωνες θα ειναι μια ζωη πισω απο τους γερμανους! σε αυτη την κατηγορια νο1 οπελ κορσα νο2 φορντ φιεστα