Χάρη στο σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο, το υβριδικό Toyota Auris με την συνδυαστική ισχύ των 136 ίππων, έχει δυναμικές ρεπρίζ.
Κινητήρες: Και μηδενική κατανάλωση το Auris
53.522 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2017)
Το Nissan Pulsar χρησιμοποιεί τον 1,5 λτ., 8βάλβιδο turbodiesel της Renault καταφέρνοντας να είναι το πιο οικονομικό στην κατηγορία του, αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η πραγματική του μέση κατανάλωση είναι 5,0 λτ./100 χλμ. Βάλτε στο παιχνίδι και τη χαμηλή τιμή του diesel και θα έχετε ένα άκρως οικονομικό μικρομεσαίο. Ο σχετικά πολιτισμένος για diesel, 110 ίππων, dCi κινητήρας τραβάει γερά, συνδυάζεται με «μακρύ» 6άρι κιβώτιο και κινεί με άνεση το ιαπωνικό μοντέλο. Η άφθονη ροπή χαρίζει στο Pulsar τις καλύτερες ρεπρίζ εδώ.
Η υψηλή ροπή του diesel κινητήρα κινεί με άνεση το Nissan Pulsar.
Το Opel Astra παραδίδει μαθήματα downsizing, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία του κινείται από ένα 3κύλινδρο, 1.000άρη, τούρμπο κινητήρα βενζίνης. Χάρη σε αυτόν η πραγματική του μέση κατανάλωση είναι μόλις 5,6 λτ./100 χλμ., τιμή που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας των βενζινοκίνητων. Εντύπωση προκαλεί η πολιτισμένη, γραμμική και σχεδόν μεταξένια λειτουργία του συνόλου, που αποδίδει 105 άλογα, αλλά μια 6η σχέση στο κιβώτιο θα τον κολάκευε περισσότερο.
Το Toyota Auris από την άλλη παίζει μπάλα βασισμένο στην υβριδική τεχνολογία, που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,8 λτ. (λειτουργεί με κύκλο Ατκινσον) με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 136 άλογα. Ανάλογα με τις συνθήκες οι κινητήρες λειτουργούν είτε συνδυαστικά, είτε ανεξάρτητα και κάνοντας τα μαγικά τους η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από… 0 λτ./100 χλμ έως 5,2 λτ./100 χλμ. Το αυτόματο κιβώτιο χαρίζει στο υβριδικό Auris τις καλύτερες ρεπρίζ.
Μπράβο σας που καταχεριάζετε και τα τρία (είναι πολύ περισσότερα αυτών) για την απουσία ανάρτησης πίσω.Η διαφορά ανάμεσα στο κούτσουρο και τους πολλαπλούς είναι η μέρα με τη νύχτα!
Ας μου πει κάποιος γιατί να αγοράσει κάποιο από αυτά ..και σε τι αγοραστικό κοινό απευθύνονται;
Απευθύνονται σε οικογενειάρχες που σκέπτονται και το τελευταίο ευρω΄στην αγορά και στην συντήρηση..αποκλείεται το Αουρις, απεθύνεονται σε νεανικό κοινό που ζουν με το χαρτζιλίκι..αποκλείονται όλα...απευθύνονται σε γυναίκες; σε εταιρίες ενοικάσεως; ΡΕ σεις κανενα φτηνο προσιτό και αξιόπιστο ....να μας προτείνεται; πιέστε να κανουν οι εισαγωγείς καλυτερες τιμές, να πέσουν οι φόροι που καλύπτουν το 40 % της τιμής....Μιλάμε για καινουργια αυτοκίνητα..στα μεταχειρισμένα..λεω ΟΧΙ σαν τον ΜΕΤΑΞΑ Ελληνικά και Εισαγομενα γιατι έχω καει..τσουρουφλιστεί...εδώ καίγεσαι σε καινουργια που σου βγαζουν ακριβες ζημιές.....
Επειδή μιλάμε για οικονομία και επειδή είδα ότι μέσα στην σύγκριση βάλατε και πετρελαιοκίνητο. Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι και το Atsra excellence 1.6 Cdti με τα 136 hp δεν καίει πάνω από 4.6 lt/100km σε μικτό κύκλο, με 225 πέλμα και 17'' ζάντα όχι τίποτα μικρό. Όλα καλά με τα υβριδικά και αμαξάρα το Auris αλλά επειδή μιλάμε για οικονομία ίσως έπρεπε αντί για βενζίνη να είχατε το Astra σε πετρέλαιο.
Απάντηση: Έχει ενταχθεί πλέον στους τιμοκαταλόγους της Opel στην ελληνική αγορά η συγκεκριμένη έκδοση του Astra. Ως εκ τούτου θα υπάρξει και δοκιμή για το μοντέλο όταν θα είναι διαθέσιμο.
Μπράβο σας που καταχεριάζετε και τα τρία (είναι πολύ περισσότερα αυτών) για την απουσία ανάρτησης πίσω.Η διαφορά ανάμεσα στο κούτσουρο και τους πολλαπλούς είναι η μέρα με τη νύχτα!
Ας μου πει κάποιος γιατί να αγοράσει κάποιο από αυτά ..και σε τι αγοραστικό κοινό απευθύνονται; Απευθύνονται σε οικογενειάρχες που σκέπτονται και το τελευταίο ευρω΄στην αγορά και στην συντήρηση..αποκλείεται το Αουρις, απεθύνεονται σε νεανικό κοινό που ζουν με το χαρτζιλίκι..αποκλείονται όλα...απευθύνονται σε γυναίκες; σε εταιρίες ενοικάσεως; ΡΕ σεις κανενα φτηνο προσιτό και αξιόπιστο ....να μας προτείνεται; πιέστε να κανουν οι εισαγωγείς καλυτερες τιμές, να πέσουν οι φόροι που καλύπτουν το 40 % της τιμής....Μιλάμε για καινουργια αυτοκίνητα..στα μεταχειρισμένα..λεω ΟΧΙ σαν τον ΜΕΤΑΞΑ Ελληνικά και Εισαγομενα γιατι έχω καει..τσουρουφλιστεί...εδώ καίγεσαι σε καινουργια που σου βγαζουν ακριβες ζημιές.....
Μπράβο που ΔΕΝ θα επιλέγατε κανένα από τα τρία (είναι πολύ περισσότερα) για την απουσία της πίσω ανάρτησης!
Επειδή μιλάμε για οικονομία και επειδή είδα ότι μέσα στην σύγκριση βάλατε και πετρελαιοκίνητο. Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι και το Atsra excellence 1.6 Cdti με τα 136 hp δεν καίει πάνω από 4.6 lt/100km σε μικτό κύκλο, με 225 πέλμα και 17'' ζάντα όχι τίποτα μικρό. Όλα καλά με τα υβριδικά και αμαξάρα το Auris αλλά επειδή μιλάμε για οικονομία ίσως έπρεπε αντί για βενζίνη να είχατε το Astra σε πετρέλαιο.
Θέλω να σας ρωτήσω για το Οπελ Αστρα 1.4 150 hp βενζινη ,πρόκειται να κάνετε κάποια δοκιμή; Ευχαριστώ
Απάντηση: Έχει ενταχθεί πλέον στους τιμοκαταλόγους της Opel στην ελληνική αγορά η συγκεκριμένη έκδοση του Astra. Ως εκ τούτου θα υπάρξει και δοκιμή για το μοντέλο όταν θα είναι διαθέσιμο.
http://www.newsauto.gr/opel-astra-aftokinito-tis-chronias-sti-n-afriki/