• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ιδιαίτερα ποιοτικό και κομψό το σαλόνι του Opel Astra κερδίζει τις εντυπώσεις με την πρώτη ματιά.

Το εσωτερικό του υβριδικού Toyota Auris παραδίνει μαθήματα στιβαρότητας και φινιρίσματος.

Προσεγμένο σε ποιότητα και φινίρισμα, αλλά χωρίς ιδιαίτερη σχεδιαστική έμπνευση το εσωτερικό του Nissan Pulsar.

Εσωτερικό: Ποιοτικότερο το Astra

Διαβάστηκε από 29238 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/3/2017

Η καμπίνα του Opel Astra σε κερδίζει με την αρτιότητα της ποιότητας και της συναρμογής, το μοντέρνο σχεδιασμό και την άριστα ενσωματωμένη στο ταμπλό, εξελιγμένη οθόνη αφής. Εργονομικά, τα πάντα βρίσκονται στις σωστές θέσεις και αποστάσεις από τον οδηγό, ενώ και τα καθίσματα είναι όσο μεγάλα χρειάζεται και όσο αναπαυτικά επιβάλλεται για ένα mainstream οικογενειακό αυτοκίνητο.
 
Καλοφινιρισμένο, γεροδεμένο και ποιοτικό είναι το εσωτερικό της υβριδικής έκδοσης του Auris. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος Toyota Touch II, η οποία πέρα από τις λοιπές ενδείξεις για το ηχοσύστημα, τη πλοήγηση και το κλιματισμό, απεικονίζει κι όλες τις απαραίτητες ενδείξεις για την ενεργειακή ροή του υβριδικού συστήματος. Η γενικότερη σχεδίαση του εσωτερικού είναι εργονομική και μόνο η ορατότητα προς τα πίσω λόγω του στενού παρμπρίζ είναι λίγο περιορισμένη. Σε ότι αφορά την πρακτικότητα, αυτή είναι πολύ καλή, με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. 
 
Αισθητικά η καμπίνα του Nissan Pulsar δεν ενθουσιάζει, αλλά ξεχωρίζει για τη στιβαρότητα της κατασκευής, το ιδιαίτερα προσεγμένο φινίρισμα και τη φωτεινότητά της. Μαλακό πλαστικό υπάρχει μόνο στο πάνω μέρος του ταμπλό, αλλά η συνολική εικόνα ποιότητας ξεπερνά τον μέσο όρο της κατηγορίας. Η εργονομία δεν προβληματίζει και υπάρχουν αρκετές θέσεις μια μικροαντικείμενα, που τονίζουν την πρακτικότητα. Η θέση οδήγησης είναι σχετικά υψηλή και τα καθίσματα φαρδιά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Μπράβο σας που καταχεριάζετε και τα τρία (είναι πολύ περισσότερα αυτών) για την απουσία ανάρτησης πίσω.Η διαφορά ανάμεσα στο κούτσουρο και τους πολλαπλούς είναι η μέρα με τη νύχτα!

      7
  • Stauros

    Ας μου πει κάποιος γιατί να αγοράσει κάποιο από αυτά ..και σε τι αγοραστικό κοινό απευθύνονται; Απευθύνονται σε οικογενειάρχες που σκέπτονται και το τελευταίο ευρω΄στην αγορά και στην συντήρηση..αποκλείεται το Αουρις, απεθύνεονται σε νεανικό κοινό που ζουν με το χαρτζιλίκι..αποκλείονται όλα...απευθύνονται σε γυναίκες; σε εταιρίες ενοικάσεως; ΡΕ σεις κανενα φτηνο προσιτό και αξιόπιστο ....να μας προτείνεται; πιέστε να κανουν οι εισαγωγείς καλυτερες τιμές, να πέσουν οι φόροι που καλύπτουν το 40 % της τιμής....Μιλάμε για καινουργια αυτοκίνητα..στα μεταχειρισμένα..λεω ΟΧΙ σαν τον ΜΕΤΑΞΑ Ελληνικά και Εισαγομενα γιατι έχω καει..τσουρουφλιστεί...εδώ καίγεσαι σε καινουργια που σου βγαζουν ακριβες ζημιές.....

      7
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Μπράβο που ΔΕΝ θα επιλέγατε κανένα από τα τρία (είναι πολύ περισσότερα) για την απουσία της πίσω ανάρτησης!

      5
  • tony

    Επειδή μιλάμε για οικονομία και επειδή είδα ότι μέσα στην σύγκριση βάλατε και πετρελαιοκίνητο. Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι και το Atsra excellence 1.6 Cdti με τα 136 hp δεν καίει πάνω από 4.6 lt/100km σε μικτό κύκλο, με 225 πέλμα και 17'' ζάντα όχι τίποτα μικρό. Όλα καλά με τα υβριδικά και αμαξάρα το Auris αλλά επειδή μιλάμε για οικονομία ίσως έπρεπε αντί για βενζίνη να είχατε το Astra σε πετρέλαιο.

      4
  • Tasos

    Θέλω να σας ρωτήσω για το Οπελ Αστρα 1.4 150 hp βενζινη ,πρόκειται να κάνετε κάποια δοκιμή; Ευχαριστώ

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Έχει ενταχθεί πλέον στους τιμοκαταλόγους της Opel στην ελληνική αγορά η συγκεκριμένη έκδοση του Astra. Ως εκ τούτου θα υπάρξει και δοκιμή για το μοντέλο όταν θα είναι διαθέσιμο.

        2