Σταθερότητα και ασφαλή συμπεριφορά προσφέρει το Nissan Pulsar, που όμως εμφανίζει μια άχρωμη οδική συμπεριφορά.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σταθερότητα και ασφαλή συμπεριφορά προσφέρει το Nissan Pulsar, που όμως εμφανίζει μια άχρωμη οδική συμπεριφορά.

Στο δρόμο: Σκοράρουν με άνεση & ασφάλεια

53.471 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2017)

Tο Opel Astra εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του νέου ελαφρύτερου και πιο γεροδεμένου πλαισίου, καθώς και τις κατάλληλες ρυθμίσεις της ανάρτησης για να προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης. Πίσω από το τιμόνι του νέου Astra αισθάνεσαι ιδιαίτερα φιλικά και άνετα, ακόμη και αν οδηγείς πολύ γρήγορα. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες, η πρόσφυση δεν προβληματίζει ακόμη και υπό πίεση, ενώ τα φρένα δείχνουν αντοχή και κορυφαία αποτελεσματικότητα. Ο επιλογέας έχει θετικό κούμπωμα, αλλά το τιμόνι ενώ κερδίζει πόντους σε ακρίβεια και αμεσότητα, είναι ελαφρύ και δεν προσφέρει σπουδαία πληροφόρηση. Τα πολλά στάνταρ και έξτρα συστήματος ασφαλείας αυξάνουν κατακόρυφα το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού. 


Tο Opel Astra εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του νέου ελαφρύτερου και πιο γεροδεμένου πλαισίου συνδυάζοντας άνεση και σωστή οδική συμπεριφορά.

Tο Opel Astra εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του νέου ελαφρύτερου και πιο γεροδεμένου πλαισίου συνδυάζοντας άνεση και σωστή οδική συμπεριφορά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το Nissan Pulsar δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και ήσυχων μετακινήσεων. Οι μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης διαχειρίζονται με ευκολία το μεγαλύτερο ποσοστό των κακοτεχνιών, τη στιγμή που η ηχομόνωση κρατάει μακριά από την καμπίνα το θόρυβο από τον κινητήρα και το δρόμο. Αν πιεστεί αντιδρά προοδευτικά και προβλέψιμα εκμεταλλευόμενο στοιχεία, όπως το μακρύ μεταξόνιο και το πακέτο συστημάτων Nissan Safety Shield. Το μόνο, που θα μπορούσε να του προσάψει κανείς είναι η κάπως άτονη (συνολικά) οδηγική αίσθηση, όπως προκύπτει από τις αυξημένες κλίσεις και το χωρίς «νεύρο» τιμόνι.

Το ελαφρύ τιμόνι ξενίζει και στο Auris, το οποίο όμως μέσα στην πόλη τελικά γίνεται ατού μαζί με την απόλυτη ησυχία όταν κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά. Το αυτόματο κιβώτιο κάνει καλή δουλειά, αναδεικνύοντας τις αρετές του συνόλου σε κάθε είδους διαδρομή. Στον ανοιχτό δρόμο, το υβριδικό Auris προσφέρει σταθερότητα και υψηλή ποιότητα κύλισης, αλλά στην απότομη επιτάχυνση το χαρακτηριστικό βουητό του κιβωτίου θα ταράξει την ησυχία των επιβατών. Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι συγκρατημένες και το κράτημα άκρως ικανοποιητικό, ωστόσο αν το παρακάνεις το αυξημένος βάρος θα φωνάξει παρών. Πάντως το στάνταρ πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense θα καλύψει τα περισσότερα λάθη του υπερβολικού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center