Τι οδηγεί ο fun to drive, τι ο Value for Money και τι high-tech τύπος;
Τι οδηγούν οι 3 διαφορετικοί οδηγοί του AutoΤρίτη;
53.486 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2017)
Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 PS
- Σχεδίαση χωρίς ρίσκα, άτονη οδηγική αίσθηση, μακριές σχέσεις κιβωτίου
Οpel Astra 1,0 ECOTEC 105 PS
+ Σχεδίαση μέσα έξω, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας, χώροι, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6η σχέσης στο κιβώτιο
Toyota Auris HSD
+ Υβριδικό σύστημα, κατανάλωση, εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης, ευκολία οδήγησης, 6ετής εγγύηση (10 για τις μπαταρίες)
- Βουητό στην επιτάχυνση, χώροι για τα γόνατα πίσω, οδηγική αίσθηση
Ο fun to drive τύπος δε θα είχε ως πρώτη επιλογή κανένα από τα τρία μοντέλα, αφού αυτά δίνουν προτεραιότητες σε άλλους τομείς, όπως η άνεση και η οικονομία. Σημείο αναφοράς για την κατηγορία παραμένει το Ford Focus με την δυναμική του συμπεριφορά, το «ζωντανό» τιμόνι και την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που κάνει θαύματα. Αν ωστόσο υποχρεωτικά έπρεπε να διαλέξει αυτό θα ήταν το νέο Astra, που χάρη στη νέα ελαφριά πλατφόρμα εμφανίζει τα πιο ευχάριστα και αποτελεσματικά οδικά χαρακτηριστικά. Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Χώροι επιβατών, άνεση, κατανάλωση, στιβαρότητα κατασκευής, πρακτικότητα, φαρδιά μετατρόχια-«πάτημα», αξιοπιστία Nissan- Σχεδίαση χωρίς ρίσκα, άτονη οδηγική αίσθηση, μακριές σχέσεις κιβωτίου
Οpel Astra 1,0 ECOTEC 105 PS
+ Σχεδίαση μέσα έξω, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας, χώροι, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6η σχέσης στο κιβώτιο
Toyota Auris HSD
+ Υβριδικό σύστημα, κατανάλωση, εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης, ευκολία οδήγησης, 6ετής εγγύηση (10 για τις μπαταρίες)
- Βουητό στην επιτάχυνση, χώροι για τα γόνατα πίσω, οδηγική αίσθηση
O Value for Money τύπος θα επέλεγε το Opel Astra, που είναι το φθηνότερο από τα τρία και συνοδεύεται από ένα αξιόλογο πακέτο εξοπλισμού. Παράλληλα ο 1,0 ECOTEC εξασφαλίζει ελάχιστα πάγια κόστη και έχει χαμηλή κατανάλωση. Αν ο Value for Money τύπος πάντως έκανε άνω των 25.000 χλμ. ετησίων, τότε θα κοίταζε και το πετρελαιοκίνητο Pulsar (μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ.), στο οποίο θα έκανε γρήγορα την απόσβεση των 1.450 ευρώ, που κοστίζει παραπάνω.
Ο high-tech τύπος θα επέλεγε αμέσως το Toyota Auris HSD που υιοθετεί το σοφιστικέ υβριδικό σύστημα της Toyota και που συνδυάζει έναν εξελιγμένο θερμικό κινητήρα κύκλου Ατκινσον με ηλεκτροκινητήρα για να πετυχαίνει οικονομία καυσίμου ανάλογη ενός diesel χωρίς όμως τα καρκινογόνα ΝΟx. Μέσα στην πόλη μάλιστα μπορεί για απόσταση 2-3 χλμ. να κινείται εντελώς ηλεκτρικά με μηδενική κατανάλωση και ρύπους. Το σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο κάνει εύκολη την κίνηση σε όλες τις συνθήκες.
http://www.newsauto.gr/opel-astra-aftokinito-tis-chronias-sti-n-afriki/
Θέλω να σας ρωτήσω για το Οπελ Αστρα 1.4 150 hp βενζινη ,πρόκειται να κάνετε κάποια δοκιμή; Ευχαριστώ
Απάντηση: Έχει ενταχθεί πλέον στους τιμοκαταλόγους της Opel στην ελληνική αγορά η συγκεκριμένη έκδοση του Astra. Ως εκ τούτου θα υπάρξει και δοκιμή για το μοντέλο όταν θα είναι διαθέσιμο.
Μπράβο που ΔΕΝ θα επιλέγατε κανένα από τα τρία (είναι πολύ περισσότερα) για την απουσία της πίσω ανάρτησης!
Μπράβο σας που καταχεριάζετε και τα τρία (είναι πολύ περισσότερα αυτών) για την απουσία ανάρτησης πίσω.Η διαφορά ανάμεσα στο κούτσουρο και τους πολλαπλούς είναι η μέρα με τη νύχτα!
Ας μου πει κάποιος γιατί να αγοράσει κάποιο από αυτά ..και σε τι αγοραστικό κοινό απευθύνονται; Απευθύνονται σε οικογενειάρχες που σκέπτονται και το τελευταίο ευρω΄στην αγορά και στην συντήρηση..αποκλείεται το Αουρις, απεθύνεονται σε νεανικό κοινό που ζουν με το χαρτζιλίκι..αποκλείονται όλα...απευθύνονται σε γυναίκες; σε εταιρίες ενοικάσεως; ΡΕ σεις κανενα φτηνο προσιτό και αξιόπιστο ....να μας προτείνεται; πιέστε να κανουν οι εισαγωγείς καλυτερες τιμές, να πέσουν οι φόροι που καλύπτουν το 40 % της τιμής....Μιλάμε για καινουργια αυτοκίνητα..στα μεταχειρισμένα..λεω ΟΧΙ σαν τον ΜΕΤΑΞΑ Ελληνικά και Εισαγομενα γιατι έχω καει..τσουρουφλιστεί...εδώ καίγεσαι σε καινουργια που σου βγαζουν ακριβες ζημιές.....
Επειδή μιλάμε για οικονομία και επειδή είδα ότι μέσα στην σύγκριση βάλατε και πετρελαιοκίνητο. Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι και το Atsra excellence 1.6 Cdti με τα 136 hp δεν καίει πάνω από 4.6 lt/100km σε μικτό κύκλο, με 225 πέλμα και 17'' ζάντα όχι τίποτα μικρό. Όλα καλά με τα υβριδικά και αμαξάρα το Auris αλλά επειδή μιλάμε για οικονομία ίσως έπρεπε αντί για βενζίνη να είχατε το Astra σε πετρέλαιο.