Το «hot σημείο» του το VW twin-up! Concept είναι η μέση κατανάλωσή του, που είναι μόλις 1,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 27 γρ./χλμ.
Ντεμπούτο για το VW twin-up! Concept
7.649 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2013)
Η VW παρουσιάζει επίσημα στο Τόκιο το twin-up!, το γνωστό μίνι με υβριδική πλέον τεχνολογία, η οποία του επιτρέπει να καταναλώνει μόλις 1,1 λτ./100 χλμ.!
Το νέο πρωτότυπο twin-up! αποκαλύπτεται στο Motor Show της ιαπωνικής πρωτεύουσας, φέρνοντας μια «νέα εποχή» για τη γερμανική φίρμα στον τομέα της τεχνολογίας και της κατανάλωσης. Πιο συγκεκριμένα το εν λόγω μίνι ζυγίζει 1.205 κιλά και εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο δανεισμένο από το XL1. Επιπλέον, οι φήμες θέλουν να βγαίνει στην παραγωγή πολύ σύντομα.Κάτω από το καπό λοιπόν το εν λόγω πρωτότυπο τροφοδοτείται από έναν αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα 48 ίππων και μία μπαταρία 8,6 kWh, τα οποία συνδυάζονται με έναν 2κύλινδρο 830 κ.εκ. πετρελαιοκινητήρα 47 ίππων, με τη συνολική τους απόδοση να υπολογίζεται στους 74 ίππους και 214 Nm ροπής. Το κινητήριο σύνολο συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (DSG). Το «hot σημείο» του μοντέλου είναι η μέση κατανάλωσή του, που είναι μόλις 1,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 27 γρ./χλμ.Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι το ντεπόζιτο, όπου αποθηκεύεται το πετρέλαιο είναι 33 λίτρων, έναντι 13 που είναι στο XL1. Σύμφωνα με τη VW, το twin-up! χρειάζεται 15,7 δλ. για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 140 χλμ./ώρα. Παράλληλα, κινούμενο αμιγώς ηλεκτρικά μπορεί να διανύσει μέχρι 50 χλμ. (με μία φόρτιση), ενώ φτάνει τα 125 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.