• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγήσαμε την ανανεωμένη Mercedes-AMG A 45 στην πίστα του Hungaroring και επισκεφθήκαμε την γραμμή παραγωγής στο Κέτσκεμετ της Ουγγαρίας.

Τα επίπεδα πρόσφυσης της AMG A 45 4MATIC δείχνουν αξεπέραστα ακόμα και μετά από πολλούς γύρους σε μια πίστα. Αν προσέχεις τα ελαστικά της μπορεί να «γυρίζει» όλη μέρα σε τέτοιους ρυθμούς.

Πολεμικό το εσωτερικό της AMG A 45 με μπάκετ καθίσματα, χοντρή στεφάνη τιμονιού και τον γενικότερο διάκοσμο να υπογραμμίζουν την διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης.

Αυτός είναι ο ισχυρότερος δίλιτρος κινητήρας παραγωγής. 381 ίπποι (191 στο λίτρο) και απίστευτος σε λειτουργικά χαρακτηριστικά και ήχο. «Φοριέται» στις κορυφαίες εκδόσεις των compact αυτοκινήτων της Mercedes πλην της B-Class.

Οδηγήσαμε την Mercedes-AMG A 45

Διαβάστηκε από 4770 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/5/2017

Οδηγήσαμε την AMG A 45 στο Hungaroring και επισκεφθήκαμε την γραμμή παραγωγής στο Κέτσκεμετ της Ουγγαρίας, σε ένα ταξίδι γεμάτο από κάθε άποψη. Δείτε τώρα «πως πάει» η Α 45 με το δυνατότερο 2λιτρο μοτέρ που φτιάχτηκε ποτέ.

 
Mε την ΑΜG A 45 4ΜΑΤΙC στο Hungaroring
Η GLA 45 AMG μας άνοιξε για τα καλά την όρεξη, στην αρχή του ταξιδιού, με οδήγηση στο δρόμο. Μετά από αυτό δεν υπήρχε καλύτερο κυρίως πιάτο από μια επίσκεψη στην διάσημη και πολύ απαιτητική πίστα του Hungaroring. Εκεί, μας περίμενε η AMG A 45 4MATIC για μερικούς σβέλτους γύρους μαζί της, μέσα από μια εξαιρετικά οργανωμένη διαδικασία από την ομάδα AMG Driving Experience της εταιρείας. Φοράμε τον απαραίτητο για την ασφάλειά μας εξοπλισμό και πάμε…

Γύρος προθέρμανσης και εκμάθησης της πίστας
Ο πρώτος γύρος ήταν ο γύρος γνωριμίας με την πίστα, μια πίστα που όπως αποδείχθηκε θέλει πολλούς γύρους για να πεις ότι την έμαθες. Μπροστά μας ο instructor του AMG Driving Experience με την πανέμορφη μαύρη ματ AMG GT S. Επιλέγουμε το πρόγραμμα Sport + στο Dynamic Select της ΑMG A 45  και ξεκινάμε «ζωηρά» στα πρώτα μέτρα της ευθείας εκκίνησης /τ ερματισμού μέχρι την πρώτη δεξιά Κ1. Ακολουθεί το κατηφορικό και πολύ απαιτητικό S (Κ2-Κ3) για να βρεθούμε στο ανηφορικό χάσιμο της «αντρικής» αριστερής Κ4 και της τεχνικής ανοιχτής σχετικά Κ5. Το επόμενο κομμάτι είναι πιο κλειστό και θέλει αποφασιστικά πατήματα στα κέρμπς και να εκμεταλλευθείς όλο το διαθέσιμο πλάτος του Hungaroring.

Απόλαυση
To να οδηγείς σε μια από τις διασημότερες πίστες του κόσμου, αποτελεί από μόνο του ένα σημαντικό γεγονός το οποίο σε γεμίζει ως οδηγό ούτως ή άλλως. Ακόμα κι αν έχεις ξαναβρεθεί σε πίστα, είναι δεδομένο ότι έχεις να μάθεις πολλά πράγματα ακόμα για την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου. Το Hungaroring αποδείχθηκε η τέλεια διαδρομή για τo ισχυρότερο δίλιτρο χάτσμπακ παραγωγής, την AMG A45 4MATIC και αν και γνωρίζουμε τις ικανότητές του, μας εντυπωσίασε για άλλη μια φορά. Ο δεύτερος γύρος μας στην πίστα του Hungaroring ήταν σαφώς πιο γρήγορος ενώ ακολουθήσαμε την οδηγία του εκπαιδευτή μας, να επιλέξουμε το πρόγραμμα RACE του Dynamic Select και να αφήσουμε το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στην αυτόματη ρύθμιση –το οποίο μπαίνει σε Sport mode σε αυτή τη θέση όπως και το ESP-, να αποφασίζει. Το ταχύμετρο πριν τα φρένα της Κ1 δείχνει 215 χλμ./ώρα, φρενάρουμε δυνατά και στρίβουμε κοντά στο apex. Η πρώτη αίσθησή μας ήταν ότι μπορούμε να φρενάρουμε και αργότερα, κάτι πολύ βασικό στην οδήγηση στην πίστα. Ακολουθούμε πιστά τις γραμμές της AMG GT S στην είσοδο της Κ3, μόνο που αντιλαμβάνομαστε άμεσα ότι πρόκειται για δύο διαφορετικά εντελώς αυτοκίνητα και φυσιολογικά «δειλιάζουμε» στην ανηφορική Κ4. Η ανάρτηση ΑΜG Ride Control με σύστημα ελέγχου των κλίσεων της AMG A 45 δουλεύει υποδειγματικά , το τιμόνι της μας δίνει τέλεια πληροφορία και έτσι «πιέζουμε» στο κλειστό κομμάτι εκμεταλλευόμενοι και το πολύ καλό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που «φοράει» προαιρετικά το αυτοκίνητο (πακέτο AMG DYNAMIC PLUS). Ο επόμενος γύρος ήταν ακόμα πιο γρήγορος και όχι τόσο στηριζόμενος στην τύχη. Είχαμε βρει τα «σημάδια» και τα πατήματά –τα δικά μας, όχι της πίστας απόλυτα- και είχαμε τη ροή που πρέπει να έχει κανείς σε μια πίστα για να μην καταστρέφει άδικα τα ελαστικά της A 45. Κάναμε άλλους δύο γύρους σε αυτό το ρυθμό και παρά την καταπόνηση, η AMG A 45 δεν έδειξε να «μασάει». Μονάχα μια φορά χρειάστηκε να διορθώσουμε, βγαίνοντας κάπως αργά αλλά, έστω κι έτσι, με πολλά χιλιόμετρα από την ανοιχτή αριστερή Κ10 και θέλοντας να ακολουθήσουμε την γραμμή για την Κ11 έπρεπε να μειώσουμε ταχύτητα. Εκεί, υπό γωνία και με φορτισμένη την ανάρτηση έπρεπε να φρενάρουμε μαλακά, όμως η A 45 ήταν έτοιμη να ανοίξει την τροχιά του πίσω μέρους, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν θέλαμε να εκδηλωθεί. Εύκολα το ESP μας βοήθησε επαναφέροντας την τάξη και επιτρέποντάς μας να φρενάρουμε για την Κ11, με την «επιβράβευση» του εκπαιδευτή να μας γεμίζει αυτοπεποίθηση. Τελειώνοντας το πρώτο σκέλος της οδήγησης στην πίστα, διαπιστώσαμε ότι σε 17,5 χλμ. συνολικής διαδρομής, δεν αλλάξαμε ούτε μια φορά ταχύτητα χειροκίνητα. ΠαρΆ όλα αυτά σε όλες τις περιπτώσεις το 7τάχυτο AMG SPEEDSHIFT DCT κιβώτιο, έκανε ό,τι έπρεπε και όταν έπρεπε, κάτι που δεν είσαι σε θέση να το βιώσεις στις απλές καθημερινές σου διαδρομές. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: MERCEDES
 
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Αυτή η βέργα που φαίνεται στη φωτογραφία να στηρίζει το καπό του κινητήρα είναι ότι πιο άσχημο σε ένα αυτοκίνητο που κοστίζει τόσα χρήματα. Νομίζω το AUDI RS3 είναι ότι καλύτερο σε αυτή την κατηγορία καθότι έχει πεντακύλινδρο κινητήρα.

      6
  • δημητρης

    να κανω μια ερωτηση πως μπορει καποιος να δοκιμαζει τα αυτοκινητα και να γραφει για αυτα?