οι… ήρωες στα σχεδιαστήρια του Τσούφενχαουζεν κάθε φορά τα καταφέρνουν ώστε η 911 να συνεχίζει αλώβητη την πορεία της γράφοντας σελίδες ένδοξης ιστορίας στο libro d` oro της σπορ αυτοκίνησης.

Χωρίς αμφιβολία τα πιο προκλητικά καπούλια στην ιστορία της 911...

Η 2+2 καμπίνα είναι σχεδιασμένη με τρόπο που τονίζει την επιστροφή στην οριζόντια λογική, αλλά και το πάντρεμα της ψηφιακής τεχνολογίας με το ρετρό.

Οδηγούμε: Νέα Porsche 911 (992)

7.812 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2019)

Ε-πι-κή: Αν μια λέξη ήταν αρκετή για να περιγράψει την εμπειρία με την ολοκαίνουργια, 8ης γενιάς, Porsche 911 δε θα μπορούσε να είναι άλλη…

Ομολογώ πως δε θα ήθελα να είμαι με τίποτα στη θέση του υπεύθυνου σχεδιασμού της εκάστοτε 911, έχοντας πάνω από το κεφάλι μου τη Δαμόκλειο σπάθη της πίστης στο πιο διαχρονικό σχήμα της αυτοκίνησης. Δύσκολη άσκηση, μιας και πιο πιθανό είναι να βγει ο ήλιος από τη Δύση, παρά η 911 να αλλάξει τη βασική σχεδιαστική της υπόσταση. Και όμως οι… ήρωες στα σχεδιαστήρια του Τσούφενχαουζεν κάθε φορά τα καταφέρνουν ώστε η 911 να συνεχίζει αλώβητη την πορεία της γράφοντας σελίδες ένδοξης ιστορίας στο libro dΆ oro της σπορ αυτοκίνησης.

Η νέα 911 γενιά δε θα μπορούσε να… ξεφύγει. Με κωδικό 992 τούδε και εξής, η 8η γενιά του μακροβιότερου μοντέλου στην ιστορία της αυτοκίνησης  καταφέρνει με μαεστρικό τρόπο να δείχνει τόσο  911 όσο χρειάζεται, αλλά και τόσο διαφορετική χάρη στις μικρότερες ή μεγαλύτερες αλλαγές που δίνουν ταυτότητα και χαρακτηρίζουν την εξέλιξη. Δεν είναι λοιπόν μόνο το προφανώς πιο πρησμένο αμάξωμα με τα ξεχειλωμένα κατά 45 χλστ. εμπρός και 44 χλστ. πίσω μετατρόχια. και πιο προκλητικά καπούλια που μπορώ να σκεφτώ. 

Ούτε η φωτεινή κόκκινη LED λωρίδα, η οποία γεφυρώνει τα ακροβολισμένα φώτα, τα ηλεκτρικά πόμολα των θυρών ή οι 9 από κάθε πλευρά γρίλιες με το σε σχήμα pause πίσω στοπ ανάμεσά τους σε ένα ιδιαίτερο ευφάνταστο παιχνίδι με την ονομασία 911. Είναι οι φανερές και κρυφές «λεπτομέρειες», όπως τα ενεργά πτερύγια του συστήματος ψύξης στις άκρες του προφυλακτήρα, οι χαρακτηριστικοί στρογγυλοί προβολείς με μεταμοντέρνα τεχνολογία φωτισμού, οι – αλά GT3 ασύμμετρης διάστασης- τροχοί 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω και κυρίως η κατά 75 % χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα. Η 992 κέρδισε 20 χλστ σε μήκος (4.519 χλστ.) και ταυτόχρονα μάζεψε τις βάσεις του κινητήρα 200 χλστ. προς την καμπίνα, κάτι ευεργετικό τόσο στο κέντρο βάρους όσο και στον χώρο που θα χρειαστεί  για την μελλοντική υβριδική έκδοση. 

Παντρεύοντας το retro με το digital
 Η 2+2 καμπίνα είναι σχεδιασμένη με τρόπο που τονίζει την επιστροφή στην οριζόντια λογική, αλλά και το πάντρεμα της ψηφιακής τεχνολογίας με το ρετρό. Ο νέος κυρτός πίνακας με το κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο και τις ψηφιακές οθόνες 7ΆΆ εκατέρωθεν, είναι ένα ποίημα, τη στιγμή που ποιότητα, σπορ φινέτσα, υποδειγματική εργονομία και θέση οδήγησης συγκλονίζουν. Φυσικά υπάρχουν virtual δυνατότητες στα όργανα ανάλογα με την επιθυμία του οδηγού, ενώ η κεντρική οθόνη αφής των 10,9ΆΆ παραπέμπει στο αναβαθμισμένο infotainment των Panamera και Cayenne.

Ξεχωρίζει αισθητικά ο «επιλογέας» ενώ από τον έξυπνο διακόπτη στο εσωτερικό του τιμονιού, που βγάζει μάτι, μπορείς περιστροφικά να επιλέξεις ένα από τα 5 προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport, Sport Plus, Individual, Wet). Φυσικά ο εξοπλισμός έχει ψηλά το ταβάνι και υπάρχουν ακόμα σύστημα νυχτερινής οδήγησης, κάμερα 360 μοιρών και αναβαθμισμένο adaptive cruise control με λειτουργία Stop and Go. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEIRAIOS LEASING
test center