Σαφείς οι σχεδιαστικές αλλαγές στο ανανεωμένο RAV4. H υβριδική έκδοση διαθέτει μπλε χρώμα στο σήμα και ειδικά λογότυπα.

Ανασχεδιασμένος ο πίσω προφυλακτήρας αλλά και η ποδιά.

Το εσωτερικό είναι βελτιωμένο στα σημεία τόσο όσον αφορά την ποιότητα των υλικών όσο και την πρακτικότητά του. Οι χώροι της καμπίνας παραμένουν σε πολύ καλό επίπεδο.

Οικονομικότερος βενζινοκινητήρας και ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας, αλλά την παράσταση κλέβει το υβριδικό σύνολο που είναι και το ισχυρότερο με 197 ίππους.

Οδηγούμε το νέο Toyota RAV4

38.491 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/1/2016

Το Toyota RAV4 έδειξε το δρόμο σε όλους, όταν 22 χρόνια πριν έκανε την εμφάνισή του δημιουργώντας την κατηγορία των SUV. Τώρα επιστρέφει πιο εξελιγμένο από ποτέ, με ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα και για πρώτη φορά υβριδική έκδοση.

 
Whats New
• Σχεδιαστικές αλλαγές
• Υβριδική έκδοση με 197 ίππους
• Ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας
• Διατίθεται ήδη από 27.410 ευρώ (24.871 με όφελος απόσυρσης)

Το 1994, το RAV4 (Recreational Active Vehicle, με το 4 να παραπέμπει στην τετρακίνηση) ήταν ένα πρωτοποριακό μοντέλο, το οποίο άνοιξε το δρόμο για την κατηγορία των SUV. Από τότε μέχρι σήμερα πολλά έχουν αλλάξει και τα σύγχρονα SUV είναι πλέον «must» στην γκάμα κάθε εταιρείας που θέλει να πρωταγωνιστεί. Η Toyota το 2013 παρουσίασε την τέταρτη γενιά του RAV4 και πλέον, τρία χρόνια μετά, έχει έτοιμη την ανανεωμένη έκδοσή του, η οποία αυτή τη φορά έχει και νέο μέλος στην οικογένεια. 

Αυτό δεν είναι άλλο από το υβριδικό RAV4, το πρώτο υβριδικό SUV της μάρκας που εφηύρε τα υβριδικά, το οποίο εφοδιάζεται με 2,5 λτ. βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικό μοτέρ έχοντας συνδυαστική ισχύ 197 ίππων. Αυτή είναι και η ισχυρότερη έκδοση του RAV4 που πάτησε ποτέ τους τροχούς της επί ευρωπαϊκού εδάφους. Φυσικά, πέραν της προσθήκης της νέας αυτής έκδοσης στην γκάμα του SUV της Toyota, όπως και σε κάθε ανανέωση μοντέλου έτσι και στο RAV4 έχουμε αισθητικές αλλαγές, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του, ο βενζινοκινητήρας 2,0 λτ. είναι οικονομικότερος και ο πετρελαιοκινητήρας 2,0 D4-D αποδίδει πλέον 143 ίππους.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Hybrid 2.0 Valvematic 2.0 D-4D
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.494 / 4 / 16 1.987 /4 / 16 1.995 / 4 / 16
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 197 / 5.700 151 / 6.200 143 / 4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 206 / 4.400-4.800 195 / 4.000 320 / 1.750
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,3 9,9 (10,7 Multidrive S) 9,6
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180 185 195
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,9 (5,0 - 4WD) 6,7 (6,5 Multidrive S) 4,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 115 (117 AWD) 155 (158 Multidrive S) 123
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα ΜακΦέρσον / Διπλά Ψαλίδια Γόνατα ΜακΦέρσον / Διπλά Ψαλίδια
Φρένα Ε/Π Αερ. Δίσκοι / Δίσκοι Αερ. Δίσκοι / Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.605 x 1.845 x 1.675 4.605 x 1.845 x 1.675
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.660
Βάρος (κιλά) 1.625 (1.690 AWD) 1.490 1.535
Tags: TOYOTA RAV4
 
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    οκ ωραια τα τεχνολογικα κ τα μηχανολογικα αλλα ρε παιδια εκει στη τογιοτα,παρτε κανα σχεδιαστη της προκοπης!!εσωτερικα κ εξωτερικα δεν βλεπεται μιλαμε!!απεγνωσμενη προσπαθεια να μοιαζει με χιουνται!!αν ειναι δυνατον!!χαλια μαυρα!!η αληθεια εινα πως θα προτιμουσα το ανταγωνιστικο μοντελο της HONDA στη ιδια κατηγορια.

      10
  • nolian

    POLI KALA KANEI I TOYOTA POU KRATAI TOUS MOTER 2000 CC. GIA MENA EINAI APARADEKTO AYTOKINHTO 4X4 NA EXEI MOTER KATO TON 2000 CC. GIA MENA DEN METRANE TA ALOGA ALLA O KYVISMOS.PROTIMO ENA AYTOKINHTO 2000 CC ME 150 ALOGA APO ENA ME 1600 CC ME 150 ALOGA.BRAVO TOYOTA.

      8
  • kyriacos

    Η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό, κατ'εμένα είναι το ομορφότερο SUV (με εξαίρεση το Macan που είναι σε άλλο επίπεδο)

      2
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΟΥΛΙΔΗΣ

    ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΤΕΡ 1600 ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ QASHQAI.2000 CC ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΣΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ Q3-TIGUAN-X1 ΑΜΑΞΑΡΕΣ

      1
  • Μάνος

    Το ανανεωμένο RAV4 είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, αν και μπροστά λίγο θέλει να το συνηθίσεις, πριν την ανανέωση μπροστά ήταν πιο ελκυστικό, αλλά και το facelift ωραίο είναι και ολοκληρωμένο με πολύ καλή ποιότητα... Μέσα ειδικά μ'αρέσει πολύ. Πλέον για 1η φορά είναι και υβριδικό για μεγαλύτερη οικονομία. Ευχαριστούμε για την πρώτη επαφή.

      1