Η Mercedes βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων των γεννηθέντων μεταξύ 1980 και 2000.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Mercedes βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων των γεννηθέντων μεταξύ 1980 και 2000.

Οι millennials «ψηφίζουν» Mercedes

2.847 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2017)

Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στις Η.Π.Α. όσοι έχουν γεννηθεί από το 1980 μέχρι το 2000 προτιμούν πολυτελή αυτοκίνητα αλλά συνήθως δεν έχουν να τα αγοράσουν.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν συνεχώς να είναι αρεστές στη λεγόμενη γενιά των millennials, αυτούς δηλαδή που είναι γεννημένοι μεταξύ 1980 και 2000, αλλά μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι η πολυτέλεια και το κύρος είναι το «κλειδί για την καρδιά τους».

Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται να έχει βρει τη συνταγή για να έχει «πέραση» στους νέους.

Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται να έχει βρει τη συνταγή για να έχει «πέραση» στους νέους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε στις Η.Π.Α. και δημοσιεύεται σε αυτοκινητιστική εφημερίδα του Ντιτρόιτ, οι millennials έχουν μια σχέση αγάπης με τη Mercedes. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία βρέθηκε στην πρώτη θέση των προτιμήσεων αλλά και άλλες πολυτελείς εταιρείες όπως BMW, Genesis, Lexus και Porsche δε βρέθηκαν πολύ πιο πίσω.
 
Παρά την προτίμησή τους για τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή, οι millennials δεν είναι ακριβώς ευκατάστατοι. Ως αποτέλεσμα, στα συμπεράσματα της έρευνας σημειώνεται ότι «οι millennials είναι πολύ λιγότερο πιθανό να κατέχουν πολυτελή αυτοκίνητα σε σχέση με τις παλαιότερες γενιές».
Αυτό μας οδηγεί να κοιτάξουμε ποιοι είναι οι mainstream κατασκευαστές από τους οποίους κάποιος που ανήκει στη γενιά των millennials είναι πιο πιθανό να αγοράσει αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τη μελέτη, η Toyota ήταν η κορυφαία μάρκα που προτιμήθηκε από την ηλικιακή αυτή ομάδα και ακολούθησαν οι Honda, Chevrolet και Ford. ¶λλες μάρκες που κατατάσσονται ψηλά σε αυτό το ηλικιακό group είναι οι Subaru, Nissan, GMC, και Mazda.
 
Σύμφωνα με τη Joan Sinopoli, αντιπρόεδρο της εταιρείας που έκανε την έρευνα, «η επιθυμία για τα αυτοκίνητα ως μέρος του πολιτισμού μας είναι ζωντανή και σχετικά έντονη και σ τις νεότερες γενιές. Οι millennials επιδιώκουν την πολυτέλεια και αυτό είναι πιο εμφανές στην αυτοκινητοβιομηχανία από οπουδήποτε αλλού γι` αυτό και έρχονται πρώτες στην προτίμησή τους εταιρείες όπως η  Mercedes-Benz».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
moto